Philips Fidelio SoundBar Home cinema HTB9150 aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio SoundBar Home cinema HTB9150 aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

C.Heijstek 01-08-2013

Mijn apparaat staat na 3 maanden al bij de reparatie.
Minstens één keer per week liep er wel iets vast.
Soms de Blu-ray speler, maar ook de bediening reageerde regelmatig niet goed. De enige oplossing was om de stekker
uit het apparaat te trekken, maar op een gegeven moment deed helemaal niets het meer. Erg irritant allemaal voor
zo'n duur apparaat, wat ik nu minstens een maand kwijt ben.
Dat had ik niet verwacht van zo'n gerenomeerd merkt als Philips.
Nu maar hopen dat het gerepareerd kan worden, want erg veel vertrouwen heb ik er niet in als ik soortgelijke ervaringen van andere gebruikers op internet lees.

AkrepMetin 13-07-2013

Mooi apparaat om te zien en past goed bij de philips tv, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het doet niet wat er beloofd is door philips. Geluidskwaliteit is zeer matig en de surround valt vies tegen. Het is geen 5.2 maar mijn oude kassettespeler doet het beter.
GEEN aanrader dus !

JohnX123 03-07-2013

Voor deze prijs een te onbetrouwbaar apparaat . weinig mogelijkheden en ook snel kapot. Viel wel onder garantie maar wat heb je daar aan?