Philips HTB7150/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTB7150/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Sluk 03-02-2014
Geschreven voor: Philips HTB7150/12 zwart

Wat een waardeloos apparaat. Ik heb deze soundbar nu ongeveer een jaar in m`n bezit. Deze werd me tegen meerprijs(322 euro, terwijl ik 3 jaar daarvoor een philips soundbar voor 1000 euro had gekocht) aangeboden als vervanger voor een m`n toenmalige soundbar waarvan de dvd speler van kapot is gegaan. Hoewel dit apparaat nieuwer is, is de geluidskwaliteit een stuk minder. Daarnaast onthoud de soundbar de instellingen niet. De soundbar werkt qua geluid samen met m`n philips tv, maar ik moet de instellingen hiervan minstens 3 keer per week corrigeren. Het updaten van de firmware heeft geen effect hierin. Daarnaast doet het apparaat maar wat met de volume, de ene keer moet je de volume op 30 zetten en de andere keer op 15 om hetzelfde geluid eruit te krijgen. Nu na een jaar begint er ook regelmatig een blikkig geluid uit de speaker te komen wat na uit en aanzetten van de soundbar weer hersteld. En als laatste werkt de wifi functionaliteit opeens niet meer waardoor er toch een ethernet kabel naar het apparaat moet om smart-tv te gebruiken. Wat mij betreft is dit een enorme afrader.

Adrie06 15-06-2013
Geschreven voor: Philips HTB7150/12 zwart

Na een paar dagen in huis viel het display uit, switchen tussen zenders(radio) en source was dus haast onmogelijk. tevens konden bepaalde dvd's niet goed afgespeeld worden( mid summer night serie).
apparaat terug gestuurd en wacht op geld terug. Jammer, niet gewend van philips, het zag er zo mooi uit.
nu op zoek naar een goed alternatief.

d.rijn1 18-02-2013
Geschreven voor: Philips HTB7150/12 zwart

Ik kan helaas maar 1 conclusie geven op dit apparaat: Hij doet het niet! Thans, 3D doet het niet! Verder perfect apparaat.

Wat is er aan de hand, nou, ik heb dit apparaat gekocht op 14 november. De soundbar aangesloten aan mijn LG 3d tv. DVD er in en genieten maar. Volgende dag heb ik de nodige softwareupdate gedaan en sindsdien speelt ie 3D films niet meer goed af. Beeld schokt en ondertitels trillen.

Apparaat is opgestuurd, tot 2x toe, naar reparatiecentrum en uiteindelijk is begin februari de conclusie gekomen dat ik toch maar een nieuwe krijg en ik moet vervolgens maar geen softwareupdate doen. Gisteren dus nieuw apparaat weer aan tv aangesloten en wat denk je? Jawel nog steeds trillen en schokken. Even kijken naar de software versie en blijkt al een nieuwere versie te zijn. Helaas heb ik dus niks aan dit apparaat. Vandaag contact gehad met Philips. Ik wil gewoon geld terug. Heb geen vertrouwen meer in dit model.

Ze komen er op terug.