Samsung HW-Q80R grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q80R grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Feut 24-06-2020

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Uitstekende soundbar met prima geluid. Makkelijk te bedienen.
Jammer dat ik hem niet kan koppelen aan google home.

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Super geluid
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Integratie google home

Henri 06-05-2020

Geweldige uitstraling

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Een geweldige soundbar, die eenvoudig merken zoals Bose en Yamaha achter zich laat. Een diepe bas en mooie heldere klanken uit de Harman Kardon speakers. Veel geluidsformaat ondersteuningen waaronder Dolby Athmos. Dat is in een notendop deze Samsung Soundbar. Veel metaal en weinig kunststof waardoor de soundbar een industriële uitstraling heeft en ook zo aanvoelt.

Pluspunten

• Degelijk
  • Uitstraling

Minpunten

• Groot
  • Zwaar

Mart 13-02-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Na veel gezoek kom je er achter dat de soundbar niet hoger gaat dan 17khz. Wie goede muziek wil horen komt echt te kort. Als je zo'n ding koopt om prachtig muziekgeluid te horen: niet doen. Voor TV, Netflix etc wel geschikt.

Pluspunten

• Weinig snoeren
  • Goed laagniveau

Minpunten

• Gebrek aan hoge tonen
  • Niet geschikt voor veeleisende muziekliefhebbers

Mart 10-02-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Pluspunten

• Weinig snoeren
  • Goed laagniveau

Minpunten

• Gebrek aan hoge tonen
  • Niet geschikt voor veeleisende muziekliefhebbers

Henri 09-05-2020

Hallo Mart. Soundbars zijn ook niet bedoelt voor de kritische muziek luisteraar, maar is algemeen bekend. Hetgeen jij al zegt m.b.t. alles wat via de TV gaat, onderstreept exact waar een soundbar voor is gemaakt en bedoelt.

Henri 17-01-2020

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Uitstekend geluid met een warme diepe bas toon. Soms lees ik wel eens dat anderen deze Samsung HW-Q80R soundbar (te) duur vinden, maar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten....geldt dat nog?

Pluspunten

• Geluid
  • Bouw kwaliteit
  • Gebruikte metalen materialen

Minpunten

• Groot

Ronald 04-10-2019

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Uitstekend geluid pas goed onder een 55 inch samsung qled tv en film kijken is net of je in een bioscoop bent het geluid komt overal van dan en echt bioscoop beleving. En raad en iederEen deze soundbar aan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Iets te veel bas

Toon 04-10-2019

Eindelijk een goede Soundbar met een goede Subwoofer .

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Ik heb deze set genomen omdat het geluid heel goed is en simpel te gebruiken en met veel mogelijkheden plus afstandsbediening voor het goed instellen van de Soundbar

Pluspunten

• Geluid is Top !
  • Afstandsbediening
  • Toslink aansluiting
  • HDMI ARC
  • Wifi

Tim 30-09-2019

Zeer mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Het geluid is super, het design is strak en makkelijk te installeren.
Top product van Samsung en Hamann kardon

Pluspunten

• Geluid

Bas 29-09-2019

Goede kwaliteit ! met zeer goed geluid ! A+

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Ik zie dit als een zeer goede upgrade van mijn TV geluid en past goed bij mijn TV en ziet er ook nog eens degelijk en formidabel afgewerkt uit , en is het geld absoluut waard !

Pluspunten

• Fantasties geluid
  • En genoeg aansluit mogelijk heden
  • Geleverd met Afstandsbediening

Minpunten

• Meer ruimte bij installeren HDMI kabels
  • Heb ik nog niet kunnen ontdekken

Steve 27-09-2019

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Er komt een proffesioneel geluid uit de soundbar die ook de naam Harman Kardon draagt. Pure kwaliteit! Als je bereid bent om geld te betalen voor een soundbar dan is dit een goede keuze en vooral als je het gebruikt in combinatie met een Samsung tv. ( 7 series ) De tv en soundbar kun je dan op elkaar afstemmen en dit werkt echt perfect. Deze soundbar kan verschrikkelijk hard en heeft ook nog prachtig zuiver geluid. Een echte aanrader dus in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Pure kwaliteit
  • combinatie met een Samsung tv.
  • aanrader dus in deze prijsklasse

Ewoud 07-09-2019

Uitstekend geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Als je bereid bent om veel geld te betalen voor een soundbar dan is dit een goede keuze en vooral als je het gebruikt in combinatie met een Samsung tv. De tv en soundbar kun je dan op elkaar afstemmen en dit werkt echt perfect. Deze soundbar kan verschrikkelijk hard en heeft ook nog prachtig zuiver geluid. Een echte aanrader dus in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Installeren
  • Gebruiksgemak
  • Synchronisatie met TV

Minpunten

• Redelijk prijzig

Michiel 22-08-2019

Goede HC-audio set

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Komende van een 7.1 Pioneer versterker met speakers (en dus veel draad) door de kamer ben ik overgestapt naar de Samsung Q80R Soundbar. Motivatie was veel goede reviews op Internet en betere integratie met mijn TV en Raspberry Pi HCPC. Na een simpele installatie werkte alles meteen. Geen gedoe. Geluid is prima, goede bass en redelijk goed surround. Ik heb een paar Dolby Atmos films geprobeerd en moet bekennen dat het geluid van boven (virtueel want het geluid wordt weerkaatst via het plafond) matig is. Kan natuurlijk ook lastig maar goed. Verder hebben de buren al opgemerkt dat ik een nieuwe geluidsset heb, dus volume genoeg ;-) Ook integratie met Spotify Connect. Spotify speelt dus autonoom!

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goed geluid
  • Leuke cashback actie (€ 100)
  • Sub Woofer draadloos
  • 5.1.2 Dolby Atmos en DTS-X

Minpunten

• Overhead sound is matig

Theo Dekker 20-08-2019

Samsung Soundbar HW-Q80R

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

De prijskwaliteitverhouding samen met de Qled TV QE49Q70R is voortreffelijk.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • bioscoopgeluid
  • design

Minpunten

• geen

Siemons 07-08-2019

Geweldige soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Mooie soundbar. Hij geeft een geweldig geluid en is gemakkelijk aan te sluiten en te bedienen. De vormgeving is mooi strak, al is hij qua formaat wat aan de grote kant.
We kochten hem voor een scherpe prijs in een speciale zomeraanbieding, dus de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• geluid

T. 01-08-2019

Fantastisch geluid en gemakkelijk te installeren

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

na diverese reviews gelezen te hebben, vanochtend deze Soundbar aangeschaft. Installatie een fluitje van een cent. gelijk een super geluidservaring. nu nog wat studeren op de fine-tuning, maar dat gaat zaker lukken

Pluspunten

• fantastisch geluid
  • zeer eenvoudige installatie
  • mooie vormgeving

Minpunten

• geen USB aansluiting

Wim de Schepper 31-07-2019

Overweldigend geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Wat een geweldig apparaat! Ik dacht altijd dat een soundbar nooit een echt goed alternatief was voor mijn oude 5.1 set, maar toen deze de geest gaf moest ik wel kijken. De soundbar is wel vrij groot en zwaar, maar je merkt dat Harman Kardon heeft meegewerkt aan dit apparaat, want het geluid is echt top! Vooral de bass is waanzinnig! Simpel aan te sluiten met HDMI een je bedient hem met je tv afstandsbediening... top aankoop!

Pluspunten

• Geluid, met name de bass
  • Wi-Fi
  • Dolby Atmoss

Minpunten

• Vrij groot

Rien 22-07-2019

Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Geweldige soundbar hw-Q80 r zeker in combinatie met een samsung tv, makkelijk te installeren en prachtig vol geluid

NvZ 21-07-2019

Geweldig geluid, heerlijke bas

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

Doet precies waarvoor het is aangeschaft. Installatie een eitje, samenwerking met andere apparaten werelds

Pluspunten

• geluid
  • bas
  • samenwerking overige apparaten

Minpunten

• nog niet gevonden

Ron 12-07-2019

Zonder extra speakers toch surround gevoel

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

We hebben een paar weken de Q80 soundbar in huis en op twee verschillen locaties met twee verschillende televisies uitgeprobeerd. Wat een mooi en vol geluid. Ik denk dat onze maximum waar we de soundbar op durven zetten nu 30 is geweest (en we hebben getest zonder geluid maar het getal gaat echt tot 100). Ik geloof niet dat we veel meer geluid nodig hebben. Maar voor nu is de kamer te klein of de soundbar te groot. Nu is hij aangesloten via HDMI Arc maar we gaan hem ook nog via een optische kabel aan een PC koppelen om dat te testen. dat lijkt me verder geen probleem want alles aan de soundbar werkt gewoon zoals het zou moeten en je het verwacht. Wij zijn er ontzettend blij mee en ik zou geen minpunten op dit moment op kunnen noemen, maar wie weet komt dat nog in verder gebruik. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Vol geluid
  • kan enorm hard (staat meestal maar op 20%)
  • via spotify kun je muziek luisteren op soundbar
  • mooi design

Minpunten

• niet te besturen door google home

Karin 09-07-2019

Prachtig geluid, wel af en toe wat kuren

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

De soundbar bevalt goed tot nu toe. Hij is wat prijzig, maar het geluid is dan ook erg goed. De aparte subwoofer is best groot, maar geeft een prachtige bas. Surround sound merk ik eigenlijk niet zo heel veel van, maar we hebben hem dan ook in een vrij grote ruimte staan, misschien dat dat in een kleinere ruimte wat beter tot z'n recht komt.

De soundbar is precies even breed als onze tv (55 inch), dus past er mooi onder.

Af en toe hebben we issues met de koppeling met onze tv. We hebben een aantal keer meegemaakt dat de tv zonder aanleiding automatisch weer terugschakelde naar het tv-geluid ipv de soundbar. Dit is wel eenvoudig weer te herstellen, maar is wel irritant. Bovendien zou ik geen problemen verwachten met koppelen, aangezien we ook een nieuwe Samsung tv hebben en dit dus goed zou moete combineren.

Pluspunten

• geluid
  • bas
  • design

Minpunten

• prijs
  • koppeling met de tv

mjhorenberg 04-07-2019

Geweldige geluidservaring

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

De soundbar geeft een geweldig diep en mooi geluid. Het is zeker een toevoeging op de algehele ervaring van het televisie kijken. Verschillende verbindingen met apparaten gaven soms wel uitdagingen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Eenvoudige aansluiting
  • Bediening via tv

Minpunten

• Updateproces
  • Verbindingsuitdagingen

Karen 01-07-2019

Verrassende kennismaking!

Geschreven voor: Samsung HW-Q80R grijs

De soundbar q80 van Samsung geeft een bijzonder mooi geluid. De bas kun je zelf instellen gelukkig, want die is flink aanwezig. Muziek luisteren is intens en een film kijken is nu nog mooier. Geluiden komen mooi de huiskamer binnen. Voor een kleinere woonruimte is de soundbar wat groots en ook groot qua afmeting. Helaas kan mijn tv niet op de soundbar geplaatst worden. Helaas alleen met Spotify premium alleen via de app op mobiel te bedienen en jammer dat de Sonos boxen niet aangesloten kunnen worden. Dat én stemherkenning zou nog een mooie toevoeging zijn!

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Ook te gebruiken met Spotify

Minpunten

• Niet te koppelen aam Sonos
  • Geen spraakherkenning