Samsung HW-Q60R zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q60R zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap 10-12-2020

Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Bevalt nog steeds uitstekend.Goede laagweergave maar ook de hoge tonen goed aanwezig.Ben helemaal tevreden tot nu toe.

Pluspunten

• Geluid

Jaap 20-08-2020

Jacob

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Prima product.Helder transparant geluid.Met goede bas.Erg tevreden over.Zou hem zeker weer kopen.Ook best degelijk

Pluspunten

• Ook goede hoge tonen weergave
  • Bas ook goed

Minpunten

• Geen.

P.Smit 04-10-2019

Q60 soundbar van samsung/harman kardon

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Heb deze soundbar gekocht omdat hij een aanvulling is op onze nieuwe smart tv van samsung,je hebt er echt een subliem geluid van in je huiskamer en creëert je eigen thuisbioscoop. We zijn er superblij mee,de installatie is super makkelijk,een echte aanrader

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Aanvulling van je tv

maranja 01-10-2019

Soundbar Q60R

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Werkt naar behoren en het geluid is super vinden wij. Mooi alternatief voor boxen!
Wij zouden het een ander zeker aanraden.

petrus 26-09-2019

grote soundar Samsung HW Q60R met subwoofer

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

mooi uiterlijk, moet e.e.a. nog installeren/aansluiten. ziet er goed uit met fijne subwoofer. aangesloten op een philips tv...... moet kunnen

Jean-Paul 11-09-2019

Prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Een prima geluidsset van Samsung. Bassmodule is draadloos en daarom makkelijker uit het zicht te plaatsen. Zeer tevreden mee!

Pluspunten

• prijs
  • design
  • Draadloze bassmodule

Samsung Soundbar 10-09-2019

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Voor het eerst een soundbar gekocht. Moet zeggen dat de wereld er anders uit komt te zien d.m.v. de geluiden die deze soundbar te weeg brengt. Makkelijk aan te sluiten (jammer dat ze je niet attenderen op de aanschaf van een HDMI kabel, om het geluid nog beter te maken. Verder prima produkt.

Pluspunten

• geluid
  • aansluiting
  • sterkte en weergave

Minpunten

• HDMI kabel niet bij geleverd

de Vries 04-09-2019

Uitstekend geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Gelijk na aankoop uitgepakt en in gebruik genomen van instalatie tot de dag van vandaag zeer tevreden mee

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • makkelijk te verbinden

samsungreview 17-08-2019

Prachtig Geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Heerlijk geluid ook zeker op hogere volumes, de mogelijkheid om de bass individueel aan te passen wordt zeer gewaardeerd

Charles 12-08-2019

goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Vindt het geluid van mijn QLED tv wat dof klinken. Daarom heb ik deze set gekocht , en ik moet zeggen dat het geluid een stuk helderder klinkt. Het apparaat is makkelijk aan te sluiten. En met de afstandbediening van de next box van Ziggo is alles te bedienen.
Kortom een prima set.

Pluspunten

• Helderheid geluid

Peter 11-07-2019

Soundbar Samsung Harman Kardon

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Heb de soundbar bij de televisie gekocht. Soundbar geeft echt een mooi geluid en we gaan zeker nog experimenteren om er achter te komen wat er nog meer kan.

Pluspunten

• Mooi, vol geluid

Karen 10-07-2019

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Zeer makkelijk aan te sluiten op een Samsung tv. De bijgeleverde afstandsbediening gebruik ik zelf niet. De soundbar is te bedienen met de tv afstandsbediening.

Sinds ik de soundbar heb, vraag ik me af waarom ik niet eerder een gekocht heb. Het geluid van de tv was goed, maar kan niet op tegen het geluid van de soundbar. Muziek luisteren wordt een feestje. En film kijken wordt nog intenser.

De soundbar heeft wel een behoorlijke lengte. Bij de wat kleinere tv's is deze soundbar echt te groot.

• Geluid

Minpunten

• Lengte

FrederikeB 10-07-2019

Top! Prachtig geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Wat een verschil met het geluid van de televisie. En dan hebben wij een gloednieuwe 4K Led tv! De soundbar is echt een top-aanvulling hierop! Zou hem niet willen missen.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede bass
  • Perfecte synchronisatie met tv

EdgarB 02-07-2019

Mooi design, goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar heeft een mooi design dat perfect past bij de Samsung tv. Aansluiten is erg eenvoudig met de meegeleverde optische kabel.
Het geluid is erg goed! Hierdoor is het geheel af. Een mooie tv met bijpassende soundbar.
De subwoofer geeft een prettige ondersteuning van het geluid en zeker bij muziek en films is dit geweldig.
Eén minpuntje die niet onbelangrijk is, de synchronisatie tussen beeld en geluid is niet altijd gelijk. Hoewel je dit kunt instellen loopt dat toch niet altijd goed samen.

• Geluid

Minpunten

• Synchronisatie beeld en geluid

RobertTest 27-06-2019

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Samsung Soundbar Q60 geluid is goed ik vind hem alleen wat "te" lang, we hebben zelf een 40 inch tv en deze bar is een stuk breeder vind ik er niet zo mooi uit zien.

Het geluid wat er uitkomt werkt goed en aansluiten icm een samsung tv werkt TOP

Ik zou alleen zelf makkelijk willen switchen tussen geluids vormen als in bij het kijken naar het nieuws wil ik een ander soort geluids profiel als bv een serrie/film of muziek. Misschien een idee dat je een app kan downloaden waar je snel je profiel kan switch mocht je dat willen

De draadloze sub gaat goed minder snoeren is fijn en koppelen van bar met de sub was een fluitje van een cent.

De afstandbediening hebben we eigenlijk niet gebruikt omdat we een ziggo afstandbediening hebben waar je alles mee doet.

Pluspunten

• Geluid
  • Aansluiten
  • koppelen van de sub

Minpunten

• Erg lang model
  • Geen geluids profielen

Aline 25-06-2019

Strakke vormgeving, wennen aan bass

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar heeft een mooie strakke vormgeving, waardoor hij niet misstaat op het tv meubel.
Wat harder muziek luisteren is prettig ook de koppeling via bluetooth is hierbij ideaal, op deze manier is het gemakkelijk muziek via mijn telefoon af te spelen.
Qua geluid is het zeker een vooruitgang ten opzichte van het geluid via de televisie, zoals wij hiervoor muziek luisterde.

Tijdens gewoon tv kijken op lager volume is de bas alleen wat teveel aanwezig na mijn mening, jammer.
Tot nu toe heb ik via verschillende functies geprobeerd dit in te stellen maar heb nog geen echt prettige geluid instelling kunnen vinden.

Installeren en aansluiten van de soundbar ging gemakkelijk, wij moesten alleen via opties in het tv menu het tv geluid uitschakelen, omdat dit door de afstandbediening van de soundbar ook aangezet werd (Samsung tv)

Kortom, wij zijn tevreden over de geluidskwaliteit van de soundbar, alleen de bas functie bij laag volume is een nadeel, of misschien gewoon even wennen.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Bass bij TV kijken

John 13-06-2019

Samsung HW-Q60R zwart soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Gemakkelijk aan te sluiten, duidelijke instructies.
Mooi geluid, werkt perfect met de afstandbediening van mijn tv en mediabox.
Koppelen met mijn telefoon werkt perfect.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Werkt goed met andere afstandbedieningen
  • Gemakkelijk aan te sluiten

Taco1p 12-06-2019

Mooi design en goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar geeft een voller geluid dan de televisie. Vooral bij films en series geeft het een extra dimensie waardoor je nog meer in het verhaal word meegezogen. Door de bass box die er aan toe is gevoegd komt er voldoende bass uit die passend is bij de film. Makkelijk in te stellen en op te hangen aan de muur. Het ontwerp past er goed bij de pas gekocht qled televisie. De soundbar is een aanrader. De bluetooth functie werkt helaas niet zo als ik verwacht had hier zal ik niet veel gebruik van maken. Doordat wij al een wifi box in huis hebben staan.

Pluspunten

• Mooi vol geluid
  • makkelijke instalatie
  • kan met de tv afstandbediening bediend worden

Minpunten

• Bleutooth functie werk niet zo makkelijk

Desy 11-06-2019

Mooi design goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Mooi design prachtig geluid en makkelijk te installeren. Past prima bij onze tv en 5 boxen in de kamer is verleden tijd gelukkig !

Pluspunten

• Strak
  • Eenvoudig
  • Goed geluid

Anita 09-06-2019

Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Super goed geholpen, vriendelijk personeel, en behulpzaam helpen mee om de gekochte producten in de auto te zetten.