Samsung HW-Q60R zwart - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q60R zwart op Kieskeurig.nl.

Lxxy 29-01-2020

Prachtig surround in combinatie SWA-8500S

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Wij kochten deze soundbar samen met een nieuwe Samsung 4K tv. We hadden een dvd speler met 5.1 speaker set van Sony. Die voldeed prima, maar de uitgebreide bedrading en het gebrek aan mogelijkheid om van een telefoon te streamen gaf de doorslag.
Het geluid verraste mij, prachtig diepe bas (maar niet overheersend), mooi hoog en prima midden. Voor de oudere oren hoor ik het verschil in de hoogte overigens toch niet meer. ;)
Daarna hebben wij de SWA-8500S rear speaker kit erbij gekocht. Niet helemaal wireless, maar goed genoeg, wat dat betreft.
Het surround effect in films is zonder meer geweldig. Wij zijn bijzonder blij met deze aankoop en raden het aan voor liefhebbers van films en muziek. Spelcomputers hebben wij niet, dus daarover kan ik niets zinnigs zeggen.
Enige minpuntje is dat ik op de afstandsbediening niet het volume kan regelen. Dus als ik muziek stream moet ik de afstandsbediening van de speaker gebruiken om hem op Bluetooth te zetten en dan met de tv afstandsbediening het volume regelen, of met de telefoon maar dat is niet altijd afdoende.

Martijn Eiten 10-01-2020

Super geluid, kippenvel

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Vandaag deze soundbar gekocht. Wat een heerlijk geluid samen met de sub. Hoge en lage tonen hoor je duidelijk, zonder dat het geluid vervormd. Aansluiten is een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Aansluiten is makkelijk
  • Alles bijgeleverd. Super geluid

Minpunten

Ubeyd 12-12-2019

Echt geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Meer dan mijn verwachtingen. Het geluid is goed de bass is goed. Alles is goed. Voelt net alsof ik een bioscoop zit;-). Had wel meer sound modes kunnen hebben.

zwenschede 30-11-2019

Super geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Mooi geluid, diepe bas, fijne afstandsbediening, verbind super eenvoudig en zonder kabels. Enige minpunt is dat hij niet tussen de poten van een 65inch Qled past... Nu lig hij vooraan het randje van het tv meubel, niet fijn met kleine kinderen..

P.Smit 04-10-2019

Q60 soundbar van samsung/harman kardon

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Heb deze soundbar gekocht omdat hij een aanvulling is op onze nieuwe smart tv van samsung,je hebt er echt een subliem geluid van in je huiskamer en creëert je eigen thuisbioscoop. We zijn er superblij mee,de installatie is super makkelijk,een echte aanrader

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Aanvulling van je tv

maranja 01-10-2019

Soundbar Q60R

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Werkt naar behoren en het geluid is super vinden wij. Mooi alternatief voor boxen!
Wij zouden het een ander zeker aanraden.

LeNo02 30-09-2019

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Vorige week de Samsung Soundbar gekocht HW-Q60R. Mooi geluid, makkelijke aansluiting op de TV. Het overbrengen van het geluid via Bluetooth werkt perfect. De soundbar past mooi onder onze nieuwe TV de Samsung QE49Q60RALXXN.

Ik ben zeer tevreden.

petrus 26-09-2019

grote soundar Samsung HW Q60R met subwoofer

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

mooi uiterlijk, moet e.e.a. nog installeren/aansluiten. ziet er goed uit met fijne subwoofer. aangesloten op een philips tv...... moet kunnen

GeertHeim 21-09-2019

Geweldig geluid en simpel te installeren

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar voldoet 100% aan de verwachting. Heerlijk geluid, simpel te bedienen en te koppelen met alle apparaten.

Emmetje84 21-09-2019

Prachtig geluid voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

We twijfelden wel. Zouden we echt voor een soundbar gaan? Nou, we waren na een paar minuten al helemaal om! Wat een geluid, makkelijk qua installatie en bediening, geen maar poespas, eerlijke en betrouwbare kwaliteit, zoals we gewoon van Samsung gewend zijn. Mijn man is weg van de subwoofer. Prachtig ding! De verpakking is netjes en stevig.

Hessel91 20-09-2019

Erg goed geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar heeft een erg geweldig geluid met goede bass uit de subwoofer. In combinatie met de achterspeakers van Samsung is het zeker een aanrader!

Eddy48 11-09-2019

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Direct uit de doos binnen 5 minuten aangesloten en geïnstalleerd.
Fantastisch geluid geen moment spijt van deze aankoop.

Jean-Paul 11-09-2019

Prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Een prima geluidsset van Samsung. Bassmodule is draadloos en daarom makkelijker uit het zicht te plaatsen. Zeer tevreden mee!

Pluspunten

• prijs
  • design
  • Draadloze bassmodule

Samsung Soundbar 10-09-2019

Samsung HW-Q60R

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Voor het eerst een soundbar gekocht. Moet zeggen dat de wereld er anders uit komt te zien d.m.v. de geluiden die deze soundbar te weeg brengt. Makkelijk aan te sluiten (jammer dat ze je niet attenderen op de aanschaf van een HDMI kabel, om het geluid nog beter te maken. Verder prima produkt.

Pluspunten

• geluid
  • aansluiting
  • sterkte en weergave

Minpunten

• HDMI kabel niet bij geleverd

Michaeljeanine 08-09-2019

Geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Geweldige set! Makkelijk bedienbaar en een fantastisch geluid! Mooi formaat van de soundbar en subwoofer! Super blij mee!

Djokko 08-09-2019

Geweldige soundbar samsung for life

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Ik heb laats een soundbar gekocht genaamd HW-Q60R beste ding wat me is overkomen ik raat het aan iedereen aan

FREDERIK2 07-09-2019

VEEL BETER GELUID IN DE KAMER MET DEZE SOUNDBAR

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

DOORDAT WE DEZE SOUNDBAR NU HEBBEN IS HET NIET MEER NODIG OM DE RINGLEIDING VOOR MIJN VROUW TE GEBRUIKEN ZIJ KAN NU ALLE GESPROKEN DETAILS GOED HOREN ZONDER ANDERE HULPMIDDELEN.

Zoromir 07-09-2019

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Vandaag deze soundbar gekocht en gelijk getest icm met de nieuwe Samsung tv van dezelfde range. Wat een prachtig beeld en geluid, ook mijn zoon van 8 is erg blij bij het kijken naar zijn films!

de Vries 04-09-2019

Uitstekend geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Gelijk na aankoop uitgepakt en in gebruik genomen van instalatie tot de dag van vandaag zeer tevreden mee

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • makkelijk te verbinden

michel40 04-09-2019

Prijs / kwaliteit is perfect

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Afgelopen week een HW-Q60R gekocht en ben er heel tevreden mee. Perfect geluid precies wat ik zocht. Dit alles voor een mooie prijs.