Samsung HW-Q60R zwart - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q60R zwart op Kieskeurig.nl.

P.Smit 04-10-2019

Q60 soundbar van samsung/harman kardon

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Heb deze soundbar gekocht omdat hij een aanvulling is op onze nieuwe smart tv van samsung,je hebt er echt een subliem geluid van in je huiskamer en creëert je eigen thuisbioscoop. We zijn er superblij mee,de installatie is super makkelijk,een echte aanrader

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Aanvulling van je tv

maranja 01-10-2019

Soundbar Q60R

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Werkt naar behoren en het geluid is super vinden wij. Mooi alternatief voor boxen!
Wij zouden het een ander zeker aanraden.

LeNo02 30-09-2019

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Vorige week de Samsung Soundbar gekocht HW-Q60R. Mooi geluid, makkelijke aansluiting op de TV. Het overbrengen van het geluid via Bluetooth werkt perfect. De soundbar past mooi onder onze nieuwe TV de Samsung QE49Q60RALXXN.

Ik ben zeer tevreden.

petrus 26-09-2019

grote soundar Samsung HW Q60R met subwoofer

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

mooi uiterlijk, moet e.e.a. nog installeren/aansluiten. ziet er goed uit met fijne subwoofer. aangesloten op een philips tv...... moet kunnen

GeertHeim 21-09-2019

Geweldig geluid en simpel te installeren

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar voldoet 100% aan de verwachting. Heerlijk geluid, simpel te bedienen en te koppelen met alle apparaten.

Emmetje84 21-09-2019

Prachtig geluid voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

We twijfelden wel. Zouden we echt voor een soundbar gaan? Nou, we waren na een paar minuten al helemaal om! Wat een geluid, makkelijk qua installatie en bediening, geen maar poespas, eerlijke en betrouwbare kwaliteit, zoals we gewoon van Samsung gewend zijn. Mijn man is weg van de subwoofer. Prachtig ding! De verpakking is netjes en stevig.

Hessel91 20-09-2019

Erg goed geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

De soundbar heeft een erg geweldig geluid met goede bass uit de subwoofer. In combinatie met de achterspeakers van Samsung is het zeker een aanrader!

Eddy48 11-09-2019

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Direct uit de doos binnen 5 minuten aangesloten en geïnstalleerd.
Fantastisch geluid geen moment spijt van deze aankoop.

Jean-Paul 11-09-2019

Prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Een prima geluidsset van Samsung. Bassmodule is draadloos en daarom makkelijker uit het zicht te plaatsen. Zeer tevreden mee!

Pluspunten

• prijs
  • design
  • Draadloze bassmodule

Samsung Soundbar 10-09-2019

Samsung HW-Q60R

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Voor het eerst een soundbar gekocht. Moet zeggen dat de wereld er anders uit komt te zien d.m.v. de geluiden die deze soundbar te weeg brengt. Makkelijk aan te sluiten (jammer dat ze je niet attenderen op de aanschaf van een HDMI kabel, om het geluid nog beter te maken. Verder prima produkt.

Pluspunten

• geluid
  • aansluiting
  • sterkte en weergave

Minpunten

• HDMI kabel niet bij geleverd

Michaeljeanine 08-09-2019

Geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Geweldige set! Makkelijk bedienbaar en een fantastisch geluid! Mooi formaat van de soundbar en subwoofer! Super blij mee!

Djokko 08-09-2019

Geweldige soundbar samsung for life

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Ik heb laats een soundbar gekocht genaamd HW-Q60R beste ding wat me is overkomen ik raat het aan iedereen aan

FREDERIK2 07-09-2019

VEEL BETER GELUID IN DE KAMER MET DEZE SOUNDBAR

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

DOORDAT WE DEZE SOUNDBAR NU HEBBEN IS HET NIET MEER NODIG OM DE RINGLEIDING VOOR MIJN VROUW TE GEBRUIKEN ZIJ KAN NU ALLE GESPROKEN DETAILS GOED HOREN ZONDER ANDERE HULPMIDDELEN.

Zoromir 07-09-2019

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Vandaag deze soundbar gekocht en gelijk getest icm met de nieuwe Samsung tv van dezelfde range. Wat een prachtig beeld en geluid, ook mijn zoon van 8 is erg blij bij het kijken naar zijn films!

de Vries 04-09-2019

Uitstekend geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Gelijk na aankoop uitgepakt en in gebruik genomen van instalatie tot de dag van vandaag zeer tevreden mee

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • makkelijk te verbinden

michel40 04-09-2019

Prijs / kwaliteit is perfect

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Afgelopen week een HW-Q60R gekocht en ben er heel tevreden mee. Perfect geluid precies wat ik zocht. Dit alles voor een mooie prijs.

Ronald9819 04-09-2019

Uitstekend geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Na eigen kennis gekozen op deze soundbar te kopen. na aankoop gelijk geinstaleerd. van de van aankoop tot de dag van vandaag zeer tevreden mee. makkelijk in gebruik te nemen

Yordi1992 23-08-2019

Geweldige Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Onlangs de soundbar Q60R gekocht en wat een ding. Er zit geweldig geluid in. Zelfs als je hem bijna om maximaal zet blijft het geluid super. De installatie was een heel simpel. Gewoon Plug en Play. Heb geen spijt van de aankoop!!!!

samsungreview 17-08-2019

Prachtig Geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Heerlijk geluid ook zeker op hogere volumes, de mogelijkheid om de bass individueel aan te passen wordt zeer gewaardeerd

jackie2712 17-08-2019

Geweldig geluid en prachtige vormgeving

Geschreven voor: Samsung HW-Q60R zwart

Ik heb deze soundbar iets meer dan een week geleden gekocht. Tot op heden kan ik niet anders dan er lovend over zijn! Het geluid is mooi, vele malen beter dan wat er uit de flatscreen tv's van tegenwoordig komt. Ook bij hoge volumes zoals bij ons huisfeest van laatst blijft het geluid mooi en helder. De mogelijkheid om het de bass afzonderlijk te kunnen regelen wordt erg gewaardeerd.

De bass koppelt automatisch aan de soundbar dus geen gedoe met koppelen etc. dit heeft tot nu toe altijd gewerkt, maar mocht het een keer nodig zijn om handmatig te koppelen dan lijkt dit ook erg eenvoudig te zijn.