Samsung HW-F350 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-F350 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Peadair 09-08-2015
Geschreven voor: Samsung HW-F350 zwart

We hebben deze soundbar gekocht om beter geluid van onze Samsung 3D-TV te hebben, omdat de speakers van deze TV onderaan de achterzijde zijn gemonteerd. Hierdoor is het geluid aan de achterzijde beter dan op de plaats waar je zit !

De Soundbar geplaatst en via de de Digital Audio aangesloten. Hoe hard we de soundbar ook zetten het geluid van de TV-speakers was overheersend.
Om alléén de soundbar te horen heb ik de audioplug in de koptelefoonuitgang gestoken om zo de TV-speakers uit te schakelen.
Toen was er pas redelijk geluid via de soundbar als we de TV op z'n hardst zetten maar het gebonk van de subwoofer was niet om aan te horen. Dit proberen te regelen via de aanwijzingen maar het werd er niet beter op.

Momenteel heb ik de twee kleine speakers van m'n PC aangesloten op de koptelefoon-uitgang waardoor we een goed geluid hebben dat naar voren is gericht; veel beter dan de oorspronkelijke TV-speakers.

Een ander bezwaar is de bediening van de soundbar. Weer een afstandsbediening er bij !!!(naast de Samsung- en de Humax bediening).
Ook is het bezwaarlijk dat de soundbar zichzelf uitschakelt na enige tijd. Moet dan weer gestart worden en het Volume op max gezet worden anders horen we weinig.
Dus teveel handelingen voor ons, senioren.
Het zou de tv-fabrikanten sieren als ze weet tv's gaan maken met speakers aan de voorzijde in plaats van zo'n strakke glazen plaat, dan hebben we weer ouderwets tv-geluid.

hetep96 27-08-2015

Via het menu van je tv kun je de tv luidsprekers uitzetten en dan hoor je het geluid uitsluitend via de soundbar