Microsoft Windows 10 Home

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Windows 10 Home op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

t********@o********** 06-06-2021
  • Product gekregen

Erg slecht

Geschreven voor: Microsoft Windows 10 Home

Erg slecht. Loopt om de haverklap vast en of reageert niet meer! Je kan geen games spelen. En opstarten duurt een eeuwigheid (Ook op SSD en 16 GB werkgeheugen)

Pluspunten

Minpunten

• Vastlopen
  • Werkt niet mee
  • verbreekt vaan het geluid

typtyphus 19-01-2018

Het werkt.

Geschreven voor: Microsoft Windows 10 Home

Of je wil of niet Windows 10 zal en moet op je computer staan.
In de meeste gevallen gaat het goed, gaat er iets verkeerd, dan wens ik je alvast veel succes.

nfc /scannow in de commond prompt is de magische alles in 1 oplossching die niets oplost.

Minpunten

• Support bestaat zo goed als niet
  • flexibiliteit

BvandeK 30-03-2016

Windows 10 is nog niet af

Geschreven voor: Microsoft Windows 10 Home

Ik heb Windows 10 op twee toestellen draaien (Surface Pro 4 en HP laptop), het is elke dag weer een verrassing wat er nu weer niet goed zal werken. De meest vreemde dingen gaan fout: uiteenlopend van knoppen die je niet meer aan kunt klikken tot aan complete vastlopers. Windows 10 is een product met veel potentie, maar het is gewoon niet af. Windows laat zijn gebruikers fungeren als testers, want driekwart jaar na het uitkomen van Windows 10 zit het besturingssysteem nog barstensvol met fouten.

Overigens ging installeren redelijk vlot, support is waardeloos (maar ik denk dat Microsoft zelf ook niet weet waar ze moeten beginnen met het oplossen van de fouten).

ro.es 01-08-2015
Geschreven voor: Microsoft Windows 10 Home

Gisteren geïnstalleerd op mijn HP Spectre 13-4040 (sinds 2 weken in bezit) die daar voor in aanmerking kwam. Het binnen halen van Windows duurde best lang. Installatie niet en verliep vlekkeloos. Met geïnstalleerde software van 3e partijen geen problemen. Ondanks Windows 10 geheel nieuw van opzet is, komt alles vertrouwd over.

Het navigeren met Windows 10 is weer allemaal een niveau slimmer en beter doordacht. Zeer geslaagd design met nieuwe strakke icoontjes. Alles reageert even snel, al had ik daar met Windows 8.1 ook niet over te klagen. De nieuwe Edge browser waar Microsoft hoog over opgeeft is even wennen. Kan er niet direct enthousiast over zijn, misschien komt dat nog. Chrome en Firefox(blijven beide gewoon goed te gebruiken) en worden indien voor geïnstalleerd in de vorige versie van Windows gewoon mee genomen. Alle bookmarks en instellingen van deze 2 browsers worden eveneens meegenomen.

Het start menu is terug in een vernieuwde opmaak, meer snelle toegang tot mappen en geinstalleerde en Windows programma's.

Ik wacht nu dat mijn andere en eerder aangeschafte 2 HP´s (Desktop en Laptop) ook voor de Windows 10 update in aanmerking komen. Ga direct over.

Windows 10 een verbetering? Ja in alle opzichten.