Kaspersky Internet Security 2017 - Reviews

Laagste prijzen
Besturingssystemen
Windows Vista Enterprise, Windows Vista Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64, Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise, Windows 7 Starter, Windows 7 Starter x64, Windows 7 Ultimate, Windows 7 Ultimate x64, Windows Vista Business, Windows Vista Business x64, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Ultimate x64, Windows XP Home, Windows XP Home x64, Windows XP Professional, Windows XP Professional x64, Windows 7 Home Premium, Windows 7 Home Premium x64, Windows 7 Professional, Windows 7 Professional x64, Windows 10 Education, Windows 10 Education x64, Windows 10 Enterprise, Windows 10 Enterprise x64, Windows 10 Home, Windows 10 Home x64, Windows 10 Pro, Windows 10 Pro x64
Taalversie
Frans, Nederlands
Aantal jaar

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

JanS 30-06-2017

Goed security pakket

Omdat de licentie van mijn internet security pakket afliep en ik hierover na de laatste update minder tevreden was (veilig internetbankieren werkte alleen nog met IE) besloten om een ander pakket aan te schaffen. Eerst wat testen geraadpleegd en uiteraard aanschafprijzen, Mijn keuze viel op Kaspersky i.s. 2017. Na een aantal dagen hiermee gewerkt te hebben kan ik zeggen dat het een compleet pakket is. Alle invoervelden worden beschermd zodat niemand mee kan lezen en er zit zelfs een adblocker bij. Bovendien ontdekt het pakket zelf dat je naar betaalsite of bankinstelling gaat en start dan automatisch een beveiligde verbinding. Overigens kun je die ook nog zelf toevoegen, b.v. voor de belastingdienst of de zorgverzekering. Alles in het Nederlands en de instellingen wijzen zich eigenlijk zelf. Wat mij betreft een prima pakket.

Pluspunten

• duidelijke instellingen
  • weinig performance verlies
  • zeer goede beveiligde verebindingen
  • taal zelf te kiezen