Kaspersky Internet Security 2017 - Reviews

Taalversie
Frans, Nederlands

JanS 30-06-2017

Goed security pakket

Omdat de licentie van mijn internet security pakket afliep en ik hierover na de laatste update minder tevreden was (veilig internetbankieren werkte alleen nog met IE) besloten om een ander pakket aan te schaffen. Eerst wat testen geraadpleegd en uiteraard aanschafprijzen, Mijn keuze viel op Kaspersky i.s. 2017. Na een aantal dagen hiermee gewerkt te hebben kan ik zeggen dat het een compleet pakket is. Alle invoervelden worden beschermd zodat niemand mee kan lezen en er zit zelfs een adblocker bij. Bovendien ontdekt het pakket zelf dat je naar betaalsite of bankinstelling gaat en start dan automatisch een beveiligde verbinding. Overigens kun je die ook nog zelf toevoegen, b.v. voor de belastingdienst of de zorgverzekering. Alles in het Nederlands en de instellingen wijzen zich eigenlijk zelf. Wat mij betreft een prima pakket.

Pluspunten

• duidelijke instellingen
  • weinig performance verlies
  • zeer goede beveiligde verebindingen
  • taal zelf te kiezen
Geschreven voor: Kaspersky Internet Security 2017