Microsoft Office Home & Student 2016, NL - Reviews

Besturingssystemen
Windows 8, N, Windows 8 Pro, Windows 8 Enterprise, Windows 8 x64, Windows 8 Pro x64, Windows 8 Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64, Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise, Windows 7 Starter, Windows 7 Starter x64, Windows 7 Ultimate, Windows 7 Ultimate x64, Windows 7 Home Premium, Windows 7 Home Premium x64, Windows 7 Professional, Windows 7 Professional x64, Windows 10 Education, Windows 10 Education x64, Windows 10 Enterprise, Windows 10 Enterprise x64, Windows 10 Home, Windows 10 Home x64, Windows 10 Pro, Windows 10 Pro x64
Taalversie
Nederlands
Aantal licenties
1 gebruiker(s)

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Nesrin 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel sneller vinden wat je zoekt

Met de zoekfunctie kan je veel sneller vinden wat je zoekt. Zo geef je een term in en op basis van die term probeert office jouw vragen te beantwoorden. Daarnaast is het weer een aangename werking en kan je nu ook twee schermen tegelijk gebruiken in word o.a.

Pluspunten

• Twee worddocumenten
  • Zoekfunctie