Corel Pinnacle Studio 19 Ultimate

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Corel Pinnacle Studio 19 Ultimate op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John W 27-12-2016

Miskoop Pinnacle Studio 19 Ultimate

Heb 20-9-2016 Studio 19 Ultimate gekocht maar tot heden 24-12-2016 nog GEEN EEN film kunnen maken. Ook niet met de 1e lijn hulp van Pinnacle die op zijn beurt de 2e lijn hulp heeft ingeschakeld waarvan we nog steeds op hun reactie of bericht afwachten. Heb nu een i7 processor met een goede videokaart aangeschaft maar hierop doet het programma ook niet naar behoren.
Mijn advies is om geen up-dates te doen totdat Corel Pinnacle studio een goed werkend programma op de markt zet. Ben zeer teleurgesteld met het nieuwe programma Pinnacle studio 19 daar de oude programma's wel redelijk draaiden.

Pluspunten

• ziet er leuk uit

Minpunten

• Programma voert beloftes niet uit
  • werkt niet na behoren

ST1100 20-12-2016

Jammer van het geld

Programma ziet er mooi uit maar jammer genoeg zitten er problemen in waardoor ik met deze versie nooit in staat ben geweest een film af te krijgen, zelf niet met support van pinn. zelf.
zonde van het geld.