Norton Security Premium 3.0 - Reviews

Laagste prijzen
Besturingssystemen
Windows 8, Windows 8 Pro, Windows 8 Enterprise, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Enterprise x64, Windows 8 x64, Windows 8 Pro x64, Windows 8 Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64, Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise, Windows 7 Starter, Windows 7 Starter x64, Windows 7 Ultimate, Windows 7 Ultimate x64, Windows Vista Business, Windows Vista Business x64, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Ultimate x64, Windows XP Home, Windows XP Home x64, Windows XP Professional, Windows XP Professional x64, Windows 7 Home Premium, Windows 7 Home Premium x64, Windows 7 Professional, Windows 7 Professional x64, Windows 10 Education, Windows 10 Education x64, Windows 10 Enterprise, Windows 10 Enterprise x64, Windows 10 Home, Windows 10 Home x64, Windows 10 Pro, Windows 10 Pro x64
Taalversie
meertalig
Aantal licenties
1 gebruiker(s)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Gerrit 23-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

100% betrouwbaar beschermd

Virusbescherming = Norton. Zolang als ik een PC, laptop of smartphone heb gebruik ik Norton. Altijd goed.

Pluspunten

• Snelle installatie en gelijk beschermd

Minpunten

WG 19-09-2017 Product paar dagen in bezit

geweldige software

Ik gebruik deze software al bijna net zolang als dat ik computers gebruik. bijna nooit een probleem gehad met deze software, en zodra ik een probleem had, was dat zeer snel opgelost door de geweldige helpdesk.

Pluspunten

• alles

Minpunten