Kaspersky Total Security 2015 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

kruijffjes 01-12-2015

Het product op zich werkt uitstekend en gebruikt weinig CPU. Prima security tool.
Was na de update naar Windows 10 genoodzaakt product opnieuw te installeren. En hoewel het abonnement nog 177 dagen geldig was, werd de sleutel niet langer geaccepteerd. Probleem voorgelegd aan de support afdeling van Kaspersky. Op meldingen werd niet gereageerd. Pas na 14 dagen telefonisch contact kunnen krijgen. Bleek dat de sleutel van het in Nederland gekochte pakket was uitgeleverd in het Midden-Oosten en om die reden door Kaspersky werd geblokkeerd. Werd ongeveer neergezet als een crimineel. Moest toch wel begrijpen dat ik voor 55€ geen legaal pakket kon aanschaffen. Kaspersky had besloten hier niet langer aan mee te werken en de sleutel bij herinstallatie te blokkeren. De klanten hierover informeren vonden ze niet nodig. Waarom het zo lang duurde voordat ik een reactie kreeg. De supportafdeling was onderbezet o.a. door ziekte. Gelukkig direct een nieuwe sleutel voor een heel nieuw jaar van de leverancier in Nederland ontvangen.
Klachtbrief geschreven aan Kaspersky. Ook hier na 2 maanden nog geen reactie op ontvangen. Na een rappelbrief, kreeg ik een mailtje van de supportafdeling. De afdeling waar de klacht over ging. Had ik hun product maar moeten kopen bij een partner. O ja excuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd.
Kortom een prima product maar verkocht door een bedrijf met 0% interesse in haar klanten en een totaal onderbezette supportafdeling.

flixch 23-02-2015

Zeer tevreden over dit product en diensten.
Had eerst een ander product besteld (internet security) maar omdat ik ook het wachtwoordbeheer wil voor mn ipad, iphone en op mn pc zelf contact opgenomen en ben goed verder geholpen aan deze versie (total security).

Tijdens de installatie kwam ie erachter dat ik ook nog Norton op mn pc had staan, en die kon ie gelijk voor me verwijderen. Heb gelezen dat het niet zo goed is om 2 anti virus op de computer te hebben, dus ben blij met dit totale pakket.

Ook kan ik makkelijk het computergebruik van mn dochter beperken, tot haar klagen aan toe, hopelijk zit ze nu wat minder op die social media en meer aan d'r huiswerk.

En mn computer is veel sneller dan met norton erop!

Grt,
een tevreden vader!

Fabian_84 18-02-2015

Hallo,

Wat leuk is aan het product dat erg gebruiksvriendelijk is. Ik heb het niet door mijn moeder laten installeren maar toch erg fijn dat dat tot een mogelijkheid is. Het product is zeker aan te raden en je hoeft er geen Russisch voor te kennen :)

Bas Dobber 17-02-2015

Dit product is helemaal top! Installatie op meerdere apparaten is heel eenvoudig en heel gebruiksvriendelijk. Bruikbaar in een paar klikken. De menu's en de schermen zijn ook heel duidelijk en spreken allemaal voor zich. De handleiding ziet er ook goed uit.
Echt nodig heb ik deze niet gehad, omdat installatie en gebruik zo simpel zijn.

Het beginscherm is duidelijk en overzichtelijk en een oogopslag is te zien of je apparaat beveiligd is. In deze tijden met al die internetaanvallen en virussen geeft mij dit een veilig gevoel.