Graef Classic C9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Graef Classic C9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.W. jansen -van den Broek 15-03-2012
Geschreven voor: Graef Classic C9

Dit is voor mij werkelijk het beste snij-apparaat dat ik ooit heb gehad. Een stevige, degelijke machine die -tot nu toe - alles aankan! Eenvoudig te gebruiken en makkelijk en goed schoon te maken. Je kunt overal bij,dus ook nog eens hygiënisch! Ik heb er alle soorten (eigen-gebakken) brood mee gesneden, worsten, kazen, groente en zelfs "flinterdunne" carpaccio van vlees en vis. Wat ik ook belangrijk vind is dat hij niet zoveel "geluid" geeft. Waar ik nieuwsgierig naar ben, is hoelang hij meegaat. Het is natuurlijk toch een "prijzige" machine. Maar voor 't moment: niets dan lof!

J.W. Jansen - van den Broek.

J.W. Jansen - van den Broek 03-07-2012

03-07-2012

Daar ben ik weer! Ik heb inmiddels een Graef koffiemolen CM-80 en een messenslijper gekocht; beide meer dan uitstekend! Voor eventueel nieuwe aankopen ga ik toch eerst bij hun site kijken. In de - zo ongeveer - veertig jaar dat ik met apparaten werk, bevalt dit merk mij het best. En, neem maar van mij aan dat heel wat apparaten de revue hebben gepasseerd en er was altijd wel wat. Dit is een verademing. Laten we hopen, dat ik dat niet hoef bij te stellen.

miad 12-03-2013

Een jaar geleden was u vol lof over uw Graef C9.
Bent u dat nu nog?
Ik twijfel over de M9 en de C9.
De M9 heeft een glad mes en ik denk dat ik daarmee beter bijv. Serranoham flinterdun kan snijden.
Maar of ik zelfgebakken brood ook perfect in sneetjes kan snijden met het gladde mes??

Ik vraag me af waar ik iets kan lezen over het onderscheid tussen beide machines? Als alleen het mes het verschil uitmaakt: je kunt het mes dat er bij de aankoop niet in zit altijd los bijbestellen, dus dat zal het niet zijn...

Fijn als ik hier nog iets over zou 'horen'.