Tefal 5-Second-Chopper: hakken+ pureren, ijs crushen & opkloppen - 900ML Hakmolen K1321044 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal 5-Second-Chopper: hakken+ pureren, ijs crushen & opkloppen - 900ML Hakmolen K1321044 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Conny113 23-05-2020

Hij staat nog net in de kast, maar wel helemaal vooraan. Makkelijk te gebruiken (zonder elektriciteit) en net zo makkelijk weer schoon te maken, er is zo ongeveer elke dag wel iets waarvoor ik de chopper kan gebruiken. Zeker dankzij alle accessoires, al is het wel niet altijd eenvoudig om die uit elkaar te houden.

Pluspunten

• Geen elektriciteit
  • Handig in gebruik

Noek71 20-05-2020
  • Product gekregen

Super chopper

Handige en compacte hakmolen met diverse toepassingen. Snel een uitje of andere groenten hakken. Ook makkelijk voor salades. Alle ingrediënten voor bijvoorbeeld salsa, guacamole of auberginesalade in kom doen. Aantal keer aan het koord trekken en klaar is Kees!
IJs crushen gaat ook heel makkelijk en met het witte mes kun je snel een kleine hoeveelheid slagroom kloppen.
Meteen na gebruik alle onderdelen afspoelen met heet water, dan is schoonmaken ook een eitje.
Omdat hij geen stroom nodig heeft, gaat hij ook zeker mee naar de camping. Ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Verschillende messen
  • Geen stroom nodig

Minpunten

• Geen aanduiding op de verschillende messen
  • Geen opbergrekje voor de messen

Markvdn 20-05-2020

Mijn (kleine) keuken vriend

Dit product stond hoog op mijn lijstje om te kopen (op aanraden van vrienden). Deze heb ik mogen testen. .

Een staafmixer beperkt je in je vrijheid omdat je op stroom punt bent aangewezen. Ook is het resultaat niet altijd optimaal. Deze chopper hakt groentes in mooie kleine stukjes en is eenvoudig te doseren. Wil je de groenten kleiner? Paar keer extra trekken aan touwtje en je groenten zijn super fijn. En de gehele inhoud, niet enkel de groentes op de bodem van de kom.

Met kamperen en zou dit ook een ideale aanwinst zijn omdat je geen stroom nodig hebt.
Het product is goed schoon te maken (zowel vaatwasser als met de hand) en er blijft geen water achter in de deksel. Verder neemt het weinig ruimte in. De staafmixer en hakmolen zijn niet meer uit de kast gekomen sinds ik deze Tefal heb.

Pluspunten

• Stroomloos
  • Snijdt zeer fijn
  • Makkelijk te doseren (grof/fijn)
  • Flexibiliteit

Minpunten

• Prijs (door alle accessoires)

Trijntje205 19-05-2020

Praktisch en goed!

Positief verrast. Zonder stroom en met een touwtje.....van hoe dan naar FAN.
Eenvoudig in gebruik. Snel in de juiste grote gehakt. Eenvoudig in gebruik. Zowel harde (noten of ijs) als zachte produkten (snijden van tomaatjes) is eenvoudig en met dezelfde kracht uit te voeren.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veelzijdig

Minpunten

• Ik heb er geen gevonden.

Laura1986 15-05-2020
Ik heb de Tefal chopper nu een paar weken in bezit en tot nu toe bevalt hij erg goed. Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor het snel snipperen van ui, knoflook etc. Het is ook handig om zelf bijv. bloemkoolrijst te maken of noten te hakken. Helaas liep hij wel vast op champignons, waarschijnlijk omdat deze zo 'stroef' zijn. Aan de andere kant hakt hij weer moeiteloos ijs.
Slagroom kloppen en pureren gaat ook prima. Je merkt dat het pureeropzetstuk toch echt wat anders doet dan het hakmes, je kan er bijv. lekkere guacamole meemaken of natuurlijk babyvoeding.

Pluspunten

• Compact
  • Kracht

Minpunten

• Liep vast op champignons

Matthias1981 14-05-2020

Supersnel choppen

Supersnel choppen is écht wat hij doet. Je trekt aan het touwtje en na twee keer zijn je eitjes gecrumbeld. Een wortel snijd je in stukken en met je ui chop je ze klein in een paar keer trekken.
Geen stroom of batterijen nodig en heel betrouwbaar na een paar weken gebruiken.
Ik heb fruit door bevroren ijs heen gemengd, ijsblokjes gecrushed voor een cocktail en ook dat werkt prima.

Je moet wel even onthouden waar de mesjes voor zijn.

Pluspunten

• Snelheid
  • betrouwbaar en gemak
  • Geen stroom nodig

Minpunten

• Onthouden waar de mesjes voor zijn

rilana 11-05-2020

Een handig in 1 apparaat dat hakt, mengt en crusht.

Ik vind hem echt heel erg handig. Ik was eerst wat kritisch over het apparaat. Aan een touwtje trekken en dan dingen kloppen, snijden etc. Maar wat werkt dit goed. Ik gebruik hem bijna iedere dag.

De hakoptie gebruik ik vrijwel dagelijks voor van alles een gesnipperd uitje, paprikastukjes of een knoflookteentje zo gedaan. Het apparaat is ook makkelijk schoongemaakt. Even afspoelen onder de kraan, afdrogen en dan is hij alweer klaar voor de volgende ronde.

De ijs-chopper heb ik al 1x getest voor een zomerse cocktail en ja het ijs was zo gecrusht. Super handig.

Het pureeropzetstuk heb ik nog niet getest, dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.

Het opklopstuk voor de slagroom werkt ook goed en snel. Het gaat hier wel alleen voor kleinere hoeveelheid maar dat is bij mijn eenpersoonshuishouden juist ideaal.

Een minpuntje: het kleine losse onderdeeltje van het mesje om te hakken. Ik hoop niet dat ik dit kwijt raak.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• 1 los onderdeeltje wat makkelijk kwijt raakt

Thomas 08-05-2020

Positief verbaasd!

Ik was in het begin wat sceptisch tegenover dit soort apparaten, maar wilde de sprong wel wagen. Wat blijkt? Super handig apparaat wat ik niet meer wil missen! In een handomdraai is ui gesnipperd, knoflook fijn gesneden en paprika in stukken. Ook ijs kan hij erg goed crushen om bijvoorbeeld lekker cocktails of ice koffie mee te maken. Zeker een aanrader! Het enige nadeel wat ik kan benoemen is dat er wat eten achter blijft in de 'richels' van de kom, maar met een pannenlikker kom je een heel eind. Je kunt het dan weer wel heel makkelijk schoonmaken!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk te reinigen
  • Geen elektriciteit nodig

Minpunten

• Er blijft wat eten achter in kom