Princess 492952 - Reviews

Snijbladen demontabel
Kleuren
zilver, zwart

Ruud 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

Snijdt heel makkelijk en netjes het brood en het vlees. Veel beter en sneller dan een gewoon mes. De messen zijn ook heel goed schoon te maken.

Smits 21-11-2015 Product paar weken in bezit

7,3
Goed degelijk broodmes. Je drukt het brood niet meer plat tijdens het snijden. We zijn er erg blij mee. Alleen het snijden van vlees gaat niet zo goed. Daar hadden we meer verwachtingen van.
Verder niets op aan te merken. Top apparaat voor de prijs

RvdV 19-11-2015 Product paar weken in bezit

Dit elektrisch mes van Princess gebruiken wij vooral voor het snijden van broden (oerbrood / zuurdesem). Deze vaste harde broden zijn haast niet te snijden met een gewoon broodmes. Met dit elektrisch mes gaat het als vanzelf. Het brood snijd je gemakkelijk in sneeën. De messen zijn vervolgens goed schoon te maken. Enig minpuntje wat ik op kan noemen is dat de messen er niet altijd even gemakkelijk ingaan. Maar wanneer ze er eenmaal inzitten werkt het product goed. Wij zijn er blij mee.

daantje 08-11-2015 Product paar weken in bezit

6,7
Prima mes, dat voor ovenvers brood geschikt is. geen platte stukken brood, maar goed en degelijk gesneden dunne stukjes (naar wens). veiligheid gegarandeerd dmv twee knoppen tegelijkertijd te moeten indrukken. het inzetten van de messen vergt handigheid... en tot 4x toe veel kracht. wij krijgen ze niet in een keer in het apparaat gedrukt. nu het eenmaal gelukt is, is de werking prima. wanneer je lang aan het snijden bent, is het gevoelig aan de pols. zo gemakkelijk ligt het niet in de hand, terwijl het handvat roteerbaar is.

A. Leijten 29-10-2015 Product paar weken in bezit

Wat een prima mes!
Een rustiek brood, net uit de oven, was geen enkel probleem voor dit mes. (met een gewoon mes, had ik altijd van die platgedrukte stukjes stokbrood over..)
Er is zeker nagedacht over de veiligheid. De messen voelen niet scherp aan als het apparaat uit staat. Om het mes te 'activeren' moet je een bepaalde handeling uitvoeren die voor volwassenen heel prima te doen is, maar voor kleine kinderen lastig vanwege de grootte van hun handjes.
De messenset voor de diepvriesproducten heb ik nog niet gebruikt, dus kan ik geen mening over geven.