Princess 492952 Elektrisch mes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 492952 Elektrisch mes op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

RB 20-01-2024

Praktisch mes en oplossing voor problemen kunstof handvat.

Gebruik hem alleen om eigen gebakken brood te snijden. Werkt ideaal. Het plastic werd plakkerig en vettig. Nou gebruik ik dat brood voor de kaasfondue. Daar staat een spiritus brander onder. Lijkt dat nou net de vloeistof te zijn die de hele plak laag verwijderd en weer een mooi glad hard kunststof tevoorschijn haalt. Vraag me nog niet hoelang dat zo blijft maar ik was wel even blij op dat moment. Dus spiritus en een doekje en even alles goed poetsen.

Gerhard 05-04-2021

Handvat lost op naar verloop van tijd

Het handvat lost inderdaad op naar verloop van tijd. Het wordt zeer plakkerig en zodoende niet meer fatsoenlijk te gebruiken helaas. Dat is jammer want verder werkt hij nog goed.

Riet 11-04-2019

Handvat pikt

Fijn mes maar weggegooid omdat het rubberen handvat zo erg gaat pikken dat het aan mijn hand blijft zitten

Pluspunten

• Snijd prima
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Het handvat pikt zo vreselijk na verloop van tijd

Kameleon18 14-10-2018

Waardeloos electrisch mes

Had het mes gekocht om mijn zelf gebakken brood te snijden. Maar al gauw kwam hij er bijna niet meer doorheen. En wat nog erger is, Het zwarte siliconen handvat lost naar verloop van tijd op en pikt verschrikkelijk. Is niet af te wassen. zelfs je handen pikken helemaal. Dit is erg onplezierig en eigenlijk niet meer bruikbaar. Daarom gooi ik hem nu weg zonder dat hij eigenlijk defect is.

Minpunten

• Niet krachtig genoeg.
  • Een erg pikkend handvat na verloop van tijd.

Doreen 11-06-2017

Binnen en half jaar snijdt het niet meer

Snoer is te kort.
Motor is niet krachtig genoeg om vers brood te snijden.
Binnen een half jaar kapot terwijl ik het maar twee keer in de week gebruik.

Minpunten

• Snoer te kort
  • Weinig krachtig

Ruud 21-01-2016

Snijdt heel makkelijk en netjes het brood en het vlees. Veel beter en sneller dan een gewoon mes. De messen zijn ook heel goed schoon te maken.

Smits 21-11-2015

Goed degelijk broodmes. Je drukt het brood niet meer plat tijdens het snijden. We zijn er erg blij mee. Alleen het snijden van vlees gaat niet zo goed. Daar hadden we meer verwachtingen van.
Verder niets op aan te merken. Top apparaat voor de prijs

RvdV 19-11-2015

Dit elektrisch mes van Princess gebruiken wij vooral voor het snijden van broden (oerbrood / zuurdesem). Deze vaste harde broden zijn haast niet te snijden met een gewoon broodmes. Met dit elektrisch mes gaat het als vanzelf. Het brood snijd je gemakkelijk in sneeën. De messen zijn vervolgens goed schoon te maken. Enig minpuntje wat ik op kan noemen is dat de messen er niet altijd even gemakkelijk ingaan. Maar wanneer ze er eenmaal inzitten werkt het product goed. Wij zijn er blij mee.

daantje 08-11-2015

Prima mes, dat voor ovenvers brood geschikt is. geen platte stukken brood, maar goed en degelijk gesneden dunne stukjes (naar wens). veiligheid gegarandeerd dmv twee knoppen tegelijkertijd te moeten indrukken. het inzetten van de messen vergt handigheid... en tot 4x toe veel kracht. wij krijgen ze niet in een keer in het apparaat gedrukt. nu het eenmaal gelukt is, is de werking prima. wanneer je lang aan het snijden bent, is het gevoelig aan de pols. zo gemakkelijk ligt het niet in de hand, terwijl het handvat roteerbaar is.

A. Leijten 29-10-2015

Wat een prima mes!
Een rustiek brood, net uit de oven, was geen enkel probleem voor dit mes. (met een gewoon mes, had ik altijd van die platgedrukte stukjes stokbrood over..)
Er is zeker nagedacht over de veiligheid. De messen voelen niet scherp aan als het apparaat uit staat. Om het mes te 'activeren' moet je een bepaalde handeling uitvoeren die voor volwassenen heel prima te doen is, maar voor kleine kinderen lastig vanwege de grootte van hun handjes.
De messenset voor de diepvriesproducten heb ik nog niet gebruikt, dus kan ik geen mening over geven.