Michael Kors Runway

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Michael Kors Runway op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Joke de Jong 23-07-2019

Batterij gaat niet lang mee

Geschreven voor: Michael Kors Runway

Ik gebruik mijn horloge voornamelijk om mijn activiteit bij te houden. Ik ben van fitbit overgestapt naar deze Michael Kors, maar bij de eerste fietstocht van 2 uurtjes hield de batterij het al niet vol en viel hij uit.
De nacht ervoor opgeladen, dus hij was bijna vol toen ik vertrok. Om die reden is het voor mij geen goede optie en draag hem niet meer.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Leuke wijzerplaten

Minpunten

• Batterijduur

Mientje 14-07-2019

Runway rosé gold smartwatch

Geschreven voor: Michael Kors Runway goud

Voor een dameshorloge best wel aan de grote kant, maar dat is een voorkeur. Draagt prettig en is niet zwaar.
Een nieuwerwets speeltje... gadgets en technologie gaat steeds verder. Ben benieuwd naar de volgende generatie.

RedDevil 24-05-2019

Prachtig horloge, batterij snel leeg

Geschreven voor: Michael Kors Runway zwart

Echt een super mooi horloge, goede functies, veel en mooie verschillende achtergronden van Michael Kors. Ook voor sporten goede functies.

Wat alleen echt heel onprettig is, is de batterijduur. 24 uur redt die niet. Dan moet je alweer opladen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Batterij