De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Xiaomi Huami AMAZFIT Stratos Smart Sports Watch 2 1 34 Inch 2.5D Screen 50m Water Resistant GPS siliconen band - Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dennis Blom 04-11-2018

Na veel uitzoekwerk besloten om een Amazfit Stratos te kopen. Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een Garmin horloge, maar de prijs van zo'n ding vindt ik niet in verhouding. Ik was op zoek naar een sporthorloge voor fietsen en hardlopen en voorzien van een muziek speler, zodat ik mijn telefoon thuis kon laten. Ik gebruik het horloge nu een aantal weken en ben er erg blij mee. Buiten is het scherm goed af te lezen, dus geen last van het zonlicht.

Pluspunten

• Scherm goed leesbaar in zonlicht
  • Voorzien van muziekspeler
  • Lekker licht horloge
  • Makkelijk te koppelen aan bluetooth oortjes
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Moeilijk om accessoires bij te bestellen
  • Wel Engels, maar geen Ned bediening