Fossil Q Venture Gen 4 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fossil Q Venture Gen 4 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

c*************@g******** 12-11-2021

Mooi maar niet functioneel

Batterij snel leeg, wordt regelmatig ontkoppeld van de Wear app.. zelfs tijdens gebruik, foto achtergrond niet in te stellen. Mooie vormgeving maar daar is ook alles mee gezegd

Pluspunten

• Mooi
  • Vrouwelijk

Minpunten

• Ontkoppeld regelmatig
  • Geen foto achtergrond toe kunnen voegen
  • Snel leeg

Manon 27-11-2019
  • Product gekregen

Mooi, maar die batterij......

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Ik heb dit horloge nu 11 maanden in gebruik. Het is een mooi klokje, makkelijk in het gebruik als smartwatch. Voor het sporten te combineren met google fit, geen ideaal programma maar dat went. Wat helaas niet went is de beperkte duur van de batterij. Het eerste halfjaar ging het horloge een krappe dag mee voor hij aan de lader moest. Na een maand of 9 liep dat terug naar 4 uur! Horloge is opgestuurd geweest voor herstel, maar ook nu met batterijbesparende instellingen is hij na 6 uur echt leeg. En daarmee dus niet echt draagbaar. Heel erg jammer voor toch geen goedkope smartwatch.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Leesbaarheid schermpje

Minpunten

• Batterijduur

Dorien van der Mooren 28-07-2019

Werkt slecht met de app

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Ongeveer 3 weken in bezit een mooi horloge om te zien. Maar dat is het enige het horloge maakt geen verbinding met de app. Fossil gen 4 met iPhone 8s het horloge moet contact maken met de Google Wear os app helaas krijg je daar geen verbinding mee. Af en toe doet hij het bij de app store heel veel klachten daarover, had ik dit maar geweten dan had ik dit horloge nooit gekocht.

Pluspunten

• Uiterlijk mooi

Minpunten

• Slechte verbinding met de app

Eline 09-11-2018

Mooi design, korte accuduur

Het horloge heeft een mooi design en oogt veel minder zwaar dan de gemiddelde smartwatch. Het is eenvoudig in gebruik en snel verbonden met je gsm.

Het grootste nadeel aan dit horloge is de beperkte accuduur. Ik gebruik het horloge niet intensiet, maar de batterij houdt het geen dag uit.
Ook de trilfunctie is vrij luid. Tijdens de werkuren schakel ik dit uit, om boze blikken van mijn collega's te vermijden. Een optie om deze minder sterk te zetten zou een goede aanvulling zijn op dit horloge.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudig gebruik

Minpunten

• korte accuduur
  • luide trilfunctie

Manon 09-11-2018

Fijn horloge maar Slechte batterij helaas

De installatie was zeer eenvoudig, het draagcomfort fijn, het horlogeZiet er leuk uit maar doordat de batterij echt heel snel leeg is (2 x per dag opladen) krijgt het horloge echt een onvoldoende. Jammer.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Mooi

Minpunten

• Batterij
  • Connectiviteit met telefoon

Nienke 08-11-2018

Goed horloge

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Het is een prettig horloge om te dragen ook om een smalle pols. De installatie was erg makkelijk, en het scherm is erg helder. Ik vond het jammer dat er alleen een kabeltje bij zat in de doos en geen stekker. Ook de batterijduur valt tegen, gelukkig is het horloge ook weer snel opgeladen. Al met al een erg fijn en mooi horloge.

• Installatie

Minpunten

• Batterijduur

Meggie 07-11-2018

hoog bling bling gehalte en tegenvallende functionaliteiten

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Bij het openen van het pakje vielen me gelijk twee dingen op: er zat geen uitgebreide gebruiksaanwijzing bij en alleen een oplaadsnoer met Usb uitgang, maar geen "blokje" om op netstroom op te laden. Noodgedwongen die van mijn telefoon dus maar gebruikt. Het design is niet echt mijn smaak; hoog "bling bling gehalte".
Instellen en koppelen aan mijn smartphone ging heel makkelijk en snel. Ook aanpassen aan mijn persoonlijke voorkeuren was gemakkelijk.
De accu gaat helaas niet lang mee. Na het toepassen van enkele energiebesparende instellingen gaat de accu in ieder geval een dag mee. Ik heb het idee dat met name het scherm niet altijd aan, de meeste energiebesparing oplevert.
Lastig om de band van het horloge goed af te stellen op mijn dunne polsen; hetzij te strak, hetzij te los. De stappenteller registreert mijn stappen niet goed. Mogelijk komt dat doordat het horloge niet strak genoeg zit?
Workout fietsen als vervoersmiddel registreren werkt goed.
Jammer dat er maar weinig apps compatibel zijn om op de smartwatch te zetten; van sommige kun je wel meldingen ontvangen, zoals bijvoorbeeld whatsapp. Ook kun je berichtjes beantwoorden van whatsapp, maar echt gebruiksvriendelijk is het niet.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • registreert verschillende workouts goed
  • makkelijk aanpassen aan persoonlijke wensen

Minpunten

• beperkte accuduur
  • band lastig te verstellen
  • weinig apps zijn compatibel
  • registratie stappenteller niet nauwkeurig
  • geen luidspreker

Yolentha 06-11-2018

Mooie watch maar nog niet 100% smart

De VentureQ nu ongeveer 4 weken in bezig en ik ontdek steeds nieuwe functies! De hartslagmeter is vrij nauwkeurig, de stappenteller mist nog wel eens wat stappen, of de gemeten afstanden kloppen met de gelopen afstanden weet ik nog niet precies.
Hoewel het horloge waterdicht is, kan je via het horloge niet direct een zwemtraining tracken; als alternatief kan je hem wel als bv wandeltraining starten en dan via gekoppelde smartphone later wijzigen in zwemmen. Ook automatische herkenning van krachttrainingsapparaten als je dit activeert; ruim 50% goed, rest kan je eenvoudig handmatig aanpassen.
Binnenkrijgen van apps en telefoontjes doet het helaas niet altijd; soms een dag niet, dan weer paar dagen wel terwijl de instellingen hetzelfde zijn... Accu helaas maar 1 dag, soms in de auto in USB lader tussendoor even snel opladen en dan weer verder!
Al met al een smartwatch die nog niet 100% smart is, maar de basis heeft en er veel mooier uitziet dan andere smartwatches!

Pluspunten

• hartslagmeter
  • zeer veel functies

Minpunten

• accu

Michta 05-11-2018

Mooie smartwatch

Voor een smartwatch, ziet het er erg mooi en vrouwelijk uit. Het scherm is groot genoeg om foto's in redelijk veel detail te bekijken en zelfs op te typen. Het bandje wordt snel vies, maar je kunt het gewoon met water wassen en het materiaal voelt comfortabel op de huid. Ik gebruik het vooral om mijn hartslag te meten en mijn dagelijkse stappen te tellen. Ook vind ik het handig om snel op de hoogte te zijn van berichtjes op Whatsapp of Instagram en gelijk te kunnen reageren.

Checkout4U 05-11-2018

Meest luxe smartwatch van dit moment

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Schitterend design style smartwatch, met vele mogelijkheden. Een schitterend Rose RVS band met kast, en een krasloos scherm. Naast de tijd houdt deze smartwatch feilloos je hartslag, afstand, stappen, hoogte, snelheid, route en zelfs t slapen bij. Bij iedere outfit een bijpassende WatchFace (wijzerplaat). Daarnaast kan je je Hue ermee bedienen, je camera, je smartphone, muziek, en houdt hij zelf je agenda-afspraken, social media, boodschappenlijstje etc bij. Reageren op je berichten kan ook zonder enige moeite, via de voice, zodat je het mini toetsenbord niet eens nodig hebt. Deze smartwatch heeft eindeloos veel mogelijkheden. Ook de apps die stand-alone werken zonder connected te hoeven zijn met je smartphone zijn een enorme plus. De User Interface, ofwel het gebruik is eenvoudig en als je bekent bent met Android snel uitgevonden. Als je geen probleem hebt met een batterijduur van ongeveer een dag, is deze smartwatch zeker de moeite waard. De smartwatch is dan wel weer snel opgeladen binnen ongeveer een uurtje tot 100%. Kijk voor mijn uitgebreide review naar https://checkout4u.wordpress.com/products/fossil-q-gen-4-smartwatch/

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • robuust, en krasvrij
  • onuitputtende mogelijkheden
  • social Media
  • snel opgeladen

Minpunten

• Batterijduur is wat kort

Erica 04-11-2018

Geweldig design, te korte batterijduur

Dit horloge heeft (in mijn ogen) een prachtig design. Ik vond hem nog mooier uit de verpakking komen dan op de afbeeldingen. Het draagt ook fijn, niet te zwaar. Bandje vond ik ook prettig, maar is eventueel ook eenvoudig uit te wisselen met een ander bandje.

Het gebruik is eenvoudig en je "swyped" eenvoudig door de instellingen heen. Je kunt hem zo ver personaliseren als je zelf wilt! Geweldig!

Helaas is de batterij niet zo geweldig. De batterij houdt het maximaal 16 uur uit bij mij. En dan zet ik hem 's nachts op "batterijbesparing". Met 16 uur moet ik plannen wanneer ik mijn horloge aan de lading leg, want dit is elke dag op een ander moment. Dit is voor mij neit werkbaar en practisch.

• Intuïtief bedienbaar
  • Goed te personaliseren
  • Goed leesbaar

Minpunten

• Batterijduur
  • Snel beschadigigd

MarjanPL 03-11-2018

Mooi en elegante smartwatch

Na het openen van de doos zag ik een mooi, sierlijk "klokje". De strass stenen zijn minder bling bling dan verwacht wat ik fijn vind. Het bandje voelt lekker soepel aan en past netjes om mijn pols.

Na het opladen begint het uitproberen. Hij is gemakkelijk te koppelen aan mijn telefoon. En synchroniseert netjes mijn mail, whatsapp enz.

Wat ik erg tegen vind vallen is de batterij duur. Ik moet voor het mooie binnen 12 uur weer opladen wat ik echt een minpuntje vind. Ook vind ik het bandje snel smoezelig lijken maar dit is eenvoudig op te lossen door gewoon een ander bandje aan te schaffen.

Verder heb ik het idee dat de stappenteller niet altijd helemaal goed werkt. Maar dat is in mijn geval niet heel erg.

Hartslag meten doet hij dan weer perfect.

Al met al een prima smartwatch.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Oplaad snelheid
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Accuduur
  • Prijs
  • Horlogebandje is snel wat smoezelig

Mariska 02-11-2018

Mooi disign

Ik ben erg verrast
Wat een functionele snel reagerende telefoon
Heel er verrast
Reageerd snel ideaal alles snel bij de hand!
Waterdicht
En duidelijk scherm
Al moe En accu vrij snel leeg

Pluspunten

• Mooi disign
  • Duidelijk beeld

Minpunten

• Batterij snel leeg

Linda 02-11-2018

Stijlvol en gebruiksvriendelijk horloge

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Het is een super stijlvol horloge wat makkelijk in gebruiksgemak is. Het lijkt niet op een smartwatch. Toch heeft het wel alle nodige functies, stappenteller, hartslagmeter en ook kun je berichten welke je op je telefoon ontvangt van het scherm aflezen.
Het grote nadeel aan dit horloge is de batterijduur. De batterij gaat maximaal een dag mee en soms redt hij de dag al niet. Je moet hem dus iedere dag opladen om hem de volgende dag nog te kunnen dragen.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Batterijduur

Kim 02-11-2018

Stijlvolle smartwatch met beperkte functionaliteiten

Ik heb dit horloge uitvoerig getest en ben er niet echt tevreden over. Het horloge heeft zeker pluspunten. Zo is het design erg mooi. Het klokje is stijlvol. Het kan met diverse outfits gedragen worden en ziet er niet uit als een standaard smartwatch of sporthorloge. De opties om de wijzerplaat van uiterlijk te doen laten veranderen alsmede de optie om de bandjes te wisselen maakt dat ik denk dat je het horloge niet snel zat zal worden. Immers heb je met wat kleine aanpassingen en een kleine investering een heel nieuw horloge.
Het horloge heeft een hoog bedien gemak. Intuïtief bedienen is zeker het geval. Je heb de mogelijkheid om de swipen over het scherm, maar ook met de knopjes aan de zijkant te navigeren in het menu en de apps die erop geladen kunnen worden. Ook dit zijn zeker pluspunten van het horloge.
Het grootste minpunt vind ik dat het horloge bij normaal gebruik, dus niet met sporten, al met een dag leeg is. Je moet hem dus altijd in de avond opladen. Omdat ik dit vergeet gebeurde dit bij mij vrijwel altijd zodra ik sliep. Hierdoor kan het horloge niet als wekker gebruikt worden. Dit is jammer.
De smartwatch functies; waarmee ik het horloge aan mijn telefoon koppelde. Het was al bekend dat bellen met het horloge niet mogelijk is. Wel krijg je een melding zodra je gebeld wordt en kan je opnemen. Ook berichten, sms, whatsapp komen binnen. Evenals andere meldingen zoals binnen gekomen e-mails en notificaties van diverse apps. Het binnenkomen van bijvoorbeeld de whatsapp berichten duurde soms tot 5 minuten. Ook het aflopen van bijvoorbeeld de timer duurde tot zeker 10 seconden voor deze door komt op het horloge. Ik had hier, omdat het een nieuw product betreft, meer van verwacht. Het versturen van berichten via de telefoon gaat wel prima.
De health functies; het horloge heeft een stappenteller. Deze wijkt wat af naar beneden, hij telt dus minder stappen. Voor de beweging is dat op zich niet erg. Er is ook weinig afwijk bij activiteiten zoals typen, waar andere apparaten nog wel eens last van hebben. De hartslagmeting lijkt ook accuraat te zijn. Verder bied het horloge de mogelijkheid uit diverse activiteiten te kiezen om deze dan middels het horloge te tracken. Dit is voor het grootste gedeelte aan google fit gekoppeld. Dit is best een grappig programma, maar in vergelijking tot programma’s als Runkeeper, Strava ed beperkt. Daarnaast heeft het installeren van Google fit op mijn telefoon de voorkeur. Deze app is zo ontwikkeld dat hij “weet” wanneer je fietst of loopt. De activiteiten worden dan automatisch bij gehouden. Bij het horloge moet je er constant aan denken dit aan en uit te zetten. Het tracken van slaap gewoontes is niet ondersteund.
Het installeren van diverse apps is mogelijk. Echter vind ik deze minder prettig werken dan op de telefoon/andere smart devices. Het horloge is net niet helemaal geschikt om zwetend of als het nat is, van bijvoorbeeld zwemmen, te bedienen.
Al met al voldoet het niet aan de eisen die ik stel aan een smartwatch. Te traag in het doorvoeren van de notificaties en berichten en geen mogelijkheid te bellen. Ook als sporthorloge/activity tracker is het horloge het net niet. Het feit dat de slaap niet getrackt kan worden en de keuze voor Google fit zijn het niet. Ik zou investeren in een ander apparaat.

Pluspunten

• Design en mogelijkheden dit aan te passen
  • Hoog bedien gemak; intuïtief

Minpunten

• Batterij is erg snel leeg
  • Bellen niet mogelijk
  • smart functies reageren traag
  • Health functies gaan via Google fit
  • Tracken van slaap niet mogelijk

Tessa 01-11-2018

mooi horloge

Een mooi horloge waar je veel mee kunt. Makkelijk in te stellen en je zet er ook binnen notime een nieuwe app op. Enige nadeel is dat de batterij te snel leeg is.

Pluspunten

• wijzerplaten wisselbaar
  • batterij laad je binnen uur op

Minpunten

• batterijduur

Paula 01-11-2018

Fijne smartwatch

Ik draagt deze Fossil smartwatch nu een paar weken en het bevalt erg goed! Het is een mooi design, stijvol en stoer horloge, zonder dat deze te groot is voor een (vrouwen) pols. Toch is het scherm goed te lezen en kun je zelfs typen! Grote issue is natuurlijk de batterij, waar de meeste mensen over klagen. Je moet eigenlijk wel dagelijks opladen. Het opladen gaat snel en makkelijk, maar goed je wil het horloge eigenlijk wel een volle dag kunnen dragen en gebruiken zonder te laden. Vraag is natuurlijk of dit bij een ander merk beter is of dat het meer aan de technologie ligt? Starten en installeren ging erg makkelijk en zonder problemen. De bediening van het horloge is intuïtief, dus erg makkelijk. Ik vind het vooral erg leuk dat je het sporten kunt registreren en dat de meldingen (mail, berichten, apps) op je horloge binnenkomen. Voor de achtergrond van het horloge zijn er eindeloze mogelijkheden en stijlen! Je kunt zelfs voor een eigen foto als achtergrond kiezen. Over het algemeen erg tevreden over deze Fossil Smartwatch!

• Achtergrond
  • Registratie workouts

Minpunten

• Batterij

simone van de leur 31-10-2018

Mooie smartwatch

Geschreven voor: Fossil Q Venture Gen 4

Mooie smart watch makkelijk te installeren. De connectie met de telefoon ging soepel. Verder moet je wel alles zelf uitvinden er zit niet echt een uitgebreide handleiding bij. Ik merk dat voor mij de smartwatch te smart is. Ik lees app app of praat ook terug maar dat lukt niet altijd bij mij. Ligt niet aan de telefoon maar aan het feit dat ik hem niet goed gebruik. Ik wil toch meer en makkelijker persoonlijke dingen doen zoals hartslag stappen en slaap.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Verschillende achtergronden

Minpunten

• Bandje moeilijk zelf te verstellen
  • bij veel gebruik batterij snel leeg

Sandra P 31-10-2018

Leuk voor de gadgetfreaks

Dit horloge nu enkele weken in bezit en getest. Wat me als eerste opviel is dat hij er echt supergaaf uitziet! Het is een mooi redelijk grote wijzerplaat, heel stoer. Je kan zelf het uiterlijk van de wijzerplaat aanpassen in de kleuren die vandaag bij je kleding passen. Je kan overigens ook een foto van jezelf op de achtergrond plaatsen. Leuk detail.
Het horloge heeft vele opties. Een NFC chip om te betalen met je horloge (nog niet geprobeerd), hartslagmeter, whatsappberichten en telefoongesprekken komen er op binnen en een verwisselbaar polsbandje. Ook heeft het ingebouwde GPS wat met hardlopen handig is. Het horloge kan je met spraak besturen: tik het rechter knopje in en zeg: ‘stuur whatappbericht naar…’ dan start hij een whatsappbericht op. Je kan vervolgens het whatsappbericht dicteren. Dit werkt verbazend goed. Onhandig is het wel een beetje aangezien het natuurlijk een vrij klein horloge is. Hetzelfde geldt voor het opnemen van de telefoon. Je kan de telefoon op je horloge opnemen maar moet vervolgens in je telefoon praten omdat bellen met het horloge niet mogelijk is.
Er ontbreekt een gidsje die alle mogelijkheden van het horloge weergeeft dus wellicht is er meer mogelijk dan ik tot nu toe heb ontdekt.
Minpunten zijn voor mij: de batterijduur (een dag lukt net wel/niet). De hartslagmeter acht ik niet betrouwbaar: de app geeft aan dat ik ’s nachts hartslag heb gehad terwijl ik m niet om had. Daarbij zit er geen slaapmeter/registratie in. Ook lijkt het continu meten van de hartslag niet mogelijk, enkel om de 20 minuten en het handmatig opdracht geven van een meting.
Voor de gadgetfreaks wellicht een prachtig horloge. Ik vind het handiger om gewoon mijn telefoon te gebruiken en een Fitbit-achtig horloge te gebruiken voor de sport-activiteiten

Pluspunten

• mooi design
  • ontvangen van berichten op je horloge
  • NFC chip

Minpunten

• batterijduur
  • sportprestaties meten niet erg betrouwbaar
  • handleiding ontbreekt

Pennings 31-10-2018

Geweldig horloge

Wat een fijn horloge, zowel zakelijk als sportief te dragen. Instalatie is erg makkelijk. Heel gebruiksvriendelijk en aan je persoonlijke stijl aan te passen.
Stappenteller is nauwkeurig en het bijhouden van je sportactiviteiten heel fijn. Met de Gps is via de app goed te volgen welke route je hebt gelopen met tijd en afstand

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Aan je persoonlijke smaak aan te passen
  • Je kunt er mee zwemmen

Minpunten

• Batterij gaat met intensief gebruik 24 uur mee

Jolanda 31-10-2018

Mooi design

Ik mocht hem testen. Op zich een prima product, jammer van de batterij. Haalt net 1 dag.... hij ligt daardoor elke nacht aan de oplader....

• Snel opgeladen

Minpunten

• Batterij duur
  • Verkleuring van het bandje

Sharon 31-10-2018

Mooi horloge, werkt soepel

Ik heb de smartwatch nu een aantal weken gebruik en het is een fijn horloge. Makkelijk in te stellen en je hebt gelijk door hoe alles werkt. Voordeel van een Android toestel is dat je ook berichtjes kan beantwoorden op het horloge. Ook de zaklamp is erg handig. Nu de nieuwigheid er af is, draag ik het horloge niet meer iedere dag. Ik heb toch altijd mijn telefoon bij me, maar als ik een gelegenheid heb waarbij ik niet continue op m’n telefoon wil kijken, is het erg handig. Voor het sporten heb ik ‘m 1 keer gebruikt, het pinnetje van het horloge drukte teveel in m’n arm bij krachtoefeningen. Voor cardio is het erg handig om je resultaten goed bij te houden. Nadeel is de batterijduur, langer dan 12 uur gaat die niet mee, bij weinig gebruik.

Pluspunten

• Reageren op berichten bij Android
  • Agenda bekijken
  • Zaklamp

Minpunten

• Accuduur

Rose-Anne 31-10-2018

Top horloge!

Erg prettig en mooi horloge, goede functies en handig in gebruik. Echte aanrader met een mooi design

N. Assakkali 31-10-2018

Functioneel, Classy en supergaaf design!

Na het openen van het doosje, meteen blij verrast. Je ziet dat het een degelijke horloge is en hij ziet er echt prachtig uit.

Het installeren was easypeasy, echt! Opladen, app downloaden, stappen volgen en ready to go!

Het besturingssysteem is echt gebruikersvriendelijk, alles wijst voor zich. Je kan prima gewoon scrollen en kijken wat je nodig hebt. Hoewel een klein gedetailleerd boekje wel handig zou zijn geweest, maar zonder is ook prima gelukt dus.

Het design vind ik echt supergaaf! Ik wilde een horloge die ik tijdens het sporten en gewoon doorgaans kon dragen, dit is perfect! Een leuke bijzaak is dat je je wijzerplaat gewoon kan wisselen, heb je rood aan? Dan kiesje een die daar bij past... een extraatje
Polsbandje is zeer fijn!

Er zitten natuurlijk allerlei functies op, je kunt er mee whatsappen, diverse workouts meten( hardlopen, krachttraining, fietsen enz), stopwatch, je kunt er ook gewoon je eigen apps op zetten bijv strava.
Synchroniseren met je telefoon, agenda, enz enz. Dit zijn overigens ook de functies die ik graag gebruikt.

Wat ik echt een minpuntje vind is de batterijduur, je hebt allerlei mogelijkheden om je batterij te besparen, maar gebruik je hem doorgaans op een dag (inkomende telefoontjes, appjes, workout) dan gaat hij geen 24u mee. Het laden moet bijv ook echt aan een laptop bijvoorbeeld, je zult er dus een stekkerkop bij moeten kopen. Sluit je hem aan op de laptop dan is hij in ongeveer een uurtje volledig opgeladrn.

By the way:Waterproof! Dus ook je zwemactiviteit kun je eens meten..

Pluspunten: Functioneel; Supermooi design; Waterproof
Minpunten: Batterijduur; Laadkabel aanwezig, maar geen kop.

Pluspunten

• Supermooi design
  • functioneel
  • waterproof

Minpunten

• Laadkabel aanwezig, maar geen kop.
  • Batterijduur

Frederique 31-10-2018

Hip horloge met smartphonefuncties

Het is het perfecte horloge voor als je geen honderden euro's uit wilt geven aan een smartwatch, maar toch een aantal functies wilt hebben. Ik gebruik hem met name om niet constant met mijn telefoon in de hand te zitten, maar toch belangrijke berichten wel binnen te krijgen. Je kunt diverse apps en spelletjes installeren, maar dat heb ik niet gedaan.

Pluspunten

• design
  • laadt snel op

Minpunten

• elke nacht opladen
  • telefoon opnemen kan niet via horloge