Fitbit Versa S/L - Reviews

vierkant
Kleur behuizing
zwart

Annick 30-04-2018

Perfect als fitness tracker met een beetje smartwatch erbij

Als je belangrijkste focus ligt op een fitness en activiteiten tracker, maar het ook leuk vindt om wat smartwatch eigenschappen er bij te krijgen, dan is dit de perfecte keuze! Zeer betrouwbare metingen (ook uitgebreide slaapcyclus e.d.), synct goed met mijn iPhone, past perfect om mijn (zeer) kleine pols, is lichtgewicht en niet lomp, mooi design, genoeg bandjes om mee af te wisselen. Helpt heel goed gemotiveerd te blijven met allerlei apps, oefeningen en meldingen. Je ontvangt ook notificaties van telefoontjes, whatsapp berichten, mailtjes etc maar met Apple kan je ze niet beantwoorden of volledig lezen. Uitsluitend connected GPS dus je moet wel je telefoon meenemen als je je hardloop route wil tracken. Voorlopig weinig apps maar hoop dat Fitbit dat binnenkort ook uitbreidt!

Pluspunten

• Uitstekende metingen
  • Mooi design, vooral voor vrouwen
  • Leuke motiveringstools
  • Synct goed, geen problemen met de Fitbit app
  • Goede draagcomfort (heel licht)

Minpunten

• Uitsluitend connected GPS
  • Weinig apps in de app store

Ronald 19-06-2018

Mooi en functioneel sporthorloge

Sinds 1 week in bezit van dit sporthorloge. Mooi design, functioneel voor het sporten wat ik doe. Ik combineer kracht, workouts en cardio. Houdt bij wat je verbrand aan calorieën. Synchroniseert met iPhone en gekoppeld aan myfitnesspal. Ik was erg tevreden met de Garmin vivosmart die ik had, maar dit ziet er allemaal weer wat mooier uit.

Pluspunten

• design
  • koppelen aan iphone
  • koppelen aan app myfitnesspal
  • Fitbit dashboard geeft compleet overzicht

Minpunten

• nog niet ervaren

Rreedijk 20-04-2018

Problemen met synchroniseren

De 1e terug gebracht naar de winkel want er waren problemen met de Bluetooth, de Versa wilde niet synchroniseren. Ondanks dat ik alle stappen en tips/trucs had doorlopen. En 4 keer de factory reset heb gedaan. Helaas bij het 2e toestel precies hetzelfde probleem. Je zou voor 199 euro toch verwachten dat het allemaal soepeltjes verloopt? Op internet veel mensen die dit probleem hebben. Ws software probleem. Ik breng hem helaas maar terug voor de 2e keer.
Uiterlijk is leuk en mogelijkheden zijn er volop, maar een goede synchronisatie is belangrijk anders heb je er niet veel aan.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Synchronisatie met de app