Samsung Gear Sport blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear Sport blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Sylviehol 18-06-2019

Slechtste aankoop ooit

Geschreven voor: Samsung Gear Sport blauw

In de eerste 1,5 maand 2x kapot; blijft hangen in reboot loop. Service van Samsung uitermate slecht.

Minpunten

• Service
  • Batterij

Ray 26-03-2019

Geen topper

Geschreven voor: Samsung Gear Sport blauw

Mooi horloge wat niet al te groot is. Wel redelijk zwaar, maar het bandje zit perfect en zelf met mijn smalle polsen zit het comfortabel. Ik dacht een sporthorloge te hebben maar dit is echt een smart watch. Als je gps, hartslag en scherm goed afleesbaar instelt is de accu binnen een dag wel leeg. Hartslag vond ik ook niet consistent en deed het bij sport in het geheel niet of niet goed. Je moet ook echt je pols naar je gezichtsveld dragen om te zien hoe laat het is, je kan het scherm wel aanlaten maar dan gaat je accu helemaal snel leeg. Ga mijn Garmin forerunner 35 weer dragen want dit is toch meer een sporthorloge en de accu gaat zeker 5 dagen mee. De gear sport is niet geschikt om ruige sporten mee te doen, de draaiknop is erg gevoelig en voelt kwetsbaar.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Waterdicht
  • Op papier compleet

Minpunten

• Hartslagmeter
  • Gps
  • Zwaar
  • Kwetsbaar
  • Accu is snel leeg

M. 02-08-2018

Goede keuze!

Geschreven voor: Samsung Gear Sport zwart

Gekozen voor de gear sport omdat dit in mijn ogen de beste ronde waterdichte smartwatch was. Zelf nogal Apple fan, maar werkt prima met Iphone 5S. Dacht op dag 1 dat de batterij niet oke was, maar natuurlijk flink zitten spelen. Dag 2: ruim 50% over na dag stevig gebruik, mét sport 5 km loop. Zeer tevreden, ook vanwege de mooie veelal gratis wijzerplaten via Samsung en andere apps: fraai als je niet sport.

Pluspunten

• Ring zeer praktisch
  • Accuduur voor mij prima
  • Ronde plaat, dus mooi van vorm

Minpunten

• Nog niet echt ontdekt :-)

Soraya26 24-12-2017

superhandig gadget

Geschreven voor: Samsung Gear Sport zwart

Supergadget om alles mee te doen: sporten, slaapritme en stappen. Als je te lang zit, je waarschuwt en oefeningen geeft om te doen. De verbinding met de smartphone is ook erg handig want je krijgt al de berichten via het horloge en hoeft niet naar het toestel te kijken.

Pluspunten

• design
  • berichten uit telefoon beluisteren
  • houdt alles bij

Minpunten

• prijs
  • geen uitgang voor oordopjes