Apple Watch Series 3 grijs / M|L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple Watch Series 3 grijs / M|L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

roelofsen 17-12-2017

perfecte wearable

mooi en goed ontworpen product. is niet alleen handig voor sportende mensen maar ook voor sociaal media drukke personen. mits goed ingesteld kan je er je voor zorgen dat je minder je smartphone gebruikt. ideaal is de ontgrendeling met je mac computer ipv een wachtwoord in te typen. heeft leuke motiverende berichten om meer te bewegen of juist even een momentje voor jezelf te nemen. met de nieuwe ski applicaties ook goed te gebruiken in het buitenland met ski activiteiten. aan te raden

Pluspunten

• 3 dagen accuduur bij normaal gebruik
  • zeer hoge kwaliteit
  • connectiviteit met andere apple producten
  • draagcomfort
  • bellen met je watch

Minpunten

• best prijzig
  • relatief weinig accessoires

Justkarin 28-10-2017

Perfecte maat, draagt zeer comfortabel en doet als verwacht

In de eerste plaats gewoon een prachtig horloge. Daarnaast is het bijzonder prettig om berichten te kunnen ontvangen. Met scrabble (schrijven op het scherm) of gesproken tekst kun je korte berichten terugsturen, of gewoon afhandelen op je telefoon.
De wijze waarop je gestimuleerd wordt tot bewegen bevalt mij zeer.
De sportapps die ik gebruik weren correct op de watch, en ook muziek afspelen (via bluetooth oortjes) is heel comfortabel.
Heel veel apps werken inmiddels goed op de Watch en ik ben er zeer over te spreken.

Pluspunten

• vormgeving
  • draagcomfort
  • stimuleert tot bewegen
  • erg makkelijk in te stellen
  • batterij gaat probleemloos 2 dagen mee

Minpunten

• eh... geen idee.

Inge 17-10-2017

Super mooi

Een week in bezit. Erg blij mee. Super om mee hard te lopen en te zien hoeveel je beweegd per dag. Vele mogelijkheden. Ben nog steeds bezig wat je er allemaal mee kunt.

Pluspunten

• Mooi
  • Kwaliteit

Minpunten

• Nog geen idee