Garmin vívomove HR zwart / L

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin vívomove HR zwart / L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michiel Schraven 04-03-2019

Waardeloze service Garmin bij fabrieksfout

Ik heb een Vivomove HR horloge gekocht. De slaapmonitoring werkt zeer slecht al vanaf dag 1: bij elke update na een nacht veranderen de tijdsduur in de verschillende slaapstadia die ik geslapen heb. Er is door de medewerker van Garmin geconstateerd dat het horloge niet goed werkt en een fabrieksfout bevat. Ik vind het waardeloos dat ik mijn horloge op EIGEN KOSTEN moet terugsturen naar Garmin, dat het vervolgens 20-25 werkdagen gaat duren voordat ik weer een horloge heb, en dat ik begrepen heb dat ik GEEN NIEUW horloge maar een GEREVISEERDE terugkrijg. Waardeloze service voor een horloge wat ik slechts 3 weken heb, en wat een FABRIEKSFOUT bevat waarvan ik nu zelf de dupe ben.