Fitbit Ionic blauw, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Ionic blauw, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

RB 18-09-2020

Hele slechte kwaliteit

Eerste voor mijn verjaardag gekregen. Was na 14 maanden “dood”. Accu stuk.
Vervangen door Fitbit en na 14 maanden hetzelfde liedje. Dus voor Euro 300 24 maanden plezier van gehad. Beter koop je een A merk. Fitbit is dat zeker niet

Pluspunten

• Als het werkt goed

Minpunten

• Levensduur zeer kort

Ron Michels 03-09-2020
  • Product gekregen

Ionic is niet waterproof, hij roest

Geschreven voor: Fitbit Ionic blauw, oranje

Ionic ontvangen van Fitbit na technisch probleem met mijn ionic. Na 14 maanden is er op de vervangen Ionic ROEST rond de gehele inleg onderop. Nooit mee gezwommen of onder water gehad. Toch Roest.
Fitbit die deze ionic aan mij leverde heeft geen enkele interesse om te onderzoeken waardoor deze roest plekke ontstaan. Fitbit s excuus is het toestel is uit garantie. Dus na 14 maanden kunnen ze gaan roesten en dan heb je pech.

Minpunten

• Niet waterproof
  • Roest
  • Geen fitbit service

Anthon van Os 28-11-2018

Fitbit Ionis: mooi sporthorloge met veel functionaliteiten

Aantal maanden geleden de Ionic gekocht; en draag hem iedere dag met veel plezier. Het horloge houd me goed op de hoogte van dagelijkse activiteit, spoort me aan om meer te doen, en ook de slaapfunctie is zeer interessant. Het houdt je fysieke verbeteringen echt inzichtelijk.
Draagt comfortabel, mooie looks, en ook de accuduur verbaasd me.
Twee minpunten; krijg niet altijd de verschillende slaapzones te zien, wat ik wel interessant vindt. En gebruik hem voor veel sportactiviteiten, en zie graag spinnen en indoor rowing toegevoegd worden. Of in ieder geval de keuze voor eigen sport trainingen..

Pluspunten

• Accuduur
  • Prijs
  • Uiterlijk
  • Bedieningsgemak
  • Slaapfunctie

Minpunten

• Sommige sportfuncties

Jan 23-11-2018

Zeer complete smartwatch

Geschreven voor: Fitbit Ionic grijs / S|L

Ik heb de Fitbit Ionic nu ruim 2 maanden in bezit en ik moet zeggen dat ik hartstikke tevreden ben. De smartwatch zit fijn, ziet er mooi uit en heeft veel functionaliteiten. Met name in combinatie met de app van Fitbit ben je echt in staat om inzicht te krijgen in je gezondheid en activiteit. En door deze inzichten ga je dan ook bewuster aan de slag om meer te bewegen. Wat daarnaast opvalt is de lange batterijduur, deze gaat zeker 4 dagen mee.

• Functionaliteiten
  • Batterijduur
  • Fitbit app

Minpunten

• Installatie neemt enige tijd in beslag

Henk 13-10-2018

Fitbit heeft lak aan problemen

Geschreven voor: Fitbit Ionic blauw, oranje

Duizenden gebruikers hebben problemen met dit produkt. De antwoorden van fitbit zijn ver onder de maat. Updaten lukt niet of nauwelijks en de nieuwe firmware levert gigantische problemen op en leidt tot niet meer werkende ionics. Het kost uren en uren zonder resultaat te krijgen. Fitbit schermt met de devices waarop de app goed werkt. Dit zijn er slechts 200 van alle tablets en telefoons die in de wereld bestaan. Vele zijn zelfs niet verkrijgbaar in Nederland of het zijn hele dure exemplaren. Naast de dure fitbit mag je dan ook nog een telefoon of een tablet van meer dan 500 euri kopen om het geheel aan de praat te krijgen. Heb na 2 weken spijt als haren op mijn hoofd dat ik dit dure speeltje heb aangeschaft.

Minpunten

• geen hulp bij problemen
  • beperkte devices waar je kunt updaten
  • niet werkende apps

Niekske 10-10-2018

Mooi functioneel horloge

Geschreven voor: Fitbit Ionic blauw, oranje

Ik heb de fitbit ionic nu al een jaar en ben er erg blij mee. Gps werkt prima, en hij koppelt mijn gegevens met strava, wat ideaal is. Je kan er zelf een heleboel bij instellen en ik denk dat ik nog niet eens de helft gebruik. Het is een super horloge, mooie look, functioneel en werk goed.

Pluspunten

• Goed gps signaal
  • Zowel voor vrouwen als mannen

Minpunten

• Bandje is een beetje los

Joost 04-09-2018

Software zeer beperkt hartslag monitor niet accuraat

Het horloge is mooi en degelijk en de bediening prima in orde, gps werkt ook goed. De software op het horloge en via de App is zeer beperkt. Zo kun je bijvoorbeeld geen uitgebied intervalschema opstellen. De hardslag monitor is niet accuraat. Vaak wordt je hartslag veel te hoog aangegeven. Dit probleem wordt door de helpdesk afgedaan als een systeembug.

Pluspunten

• design
  • degelijkheid

Minpunten

• hartslag monitor niet accuraat
  • software zeer beperkt