Polar M600 zwart - Reviews

zwart

6,5

GibMo 27-11-2017

Zeer veelzijdige smartwatch

Zeer te spreken over deze multisport smartwatch. Vooral de hoeveelheid sportprofielen is erg fijn. Snelle fix. Blijft ook goed verbonden met Android smartphone. Een mooi en uitgebreid dashboard. Had hiervoor een TomTom adventurer. Die waardeerde ik zeer vanwege zijn eenvoud. Deze watch is veel uitgebreider dus ook wat complexer in gebruik. Maar er is wel een mooie balans gevonden hierin met de online opties. Ik heb smalle polsen. Maar 17cm omtrek lukt nog wel goed.

Batterijduur is wat minder als je volledige connectie hebt. Maar hij gaat zelf in de spaarstand en je kunt de vliegmodus instellen om minder stroom te verbruiken

Pluspunten

• Goede connectie bluetooth en gps
  • Uitgebreide sportprofielen
  • Fijn online dashboard en app

Minpunten

• Batterijduur kan beter
Geschreven voor: Polar M600 zwart

Whoogeveen 05-08-2017

Zonder melding is de accu leeg

Was continue mijn iPhone s6 verbinding kwijt. Onderin blijft hinderlijk een tekstbalk staan met melding; probeer verbinding te maken of de laatste teks die op je mobiel is binnen gekomen. De kast is erg lomp en dik. Horloge binnen 2 dagen retour gestuurd.

Pluspunten

• Tijd en dag goed zichtbaar

Minpunten

• Erg dikke en zware kast
  • Accu zonder melding leeg
  • Verbreekt spontaan verbinding met mobiel
Geschreven voor: Polar M600 zwart