Asus WI503Q-2LBGE0001 beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus WI503Q-2LBGE0001 beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Edwin V. 27-12-2016

Goede betaalbare smartwatch

Geschreven voor: Asus WI503Q-2LBGE0001 beige

Ik was erg tevreden over mijn Asus Zenwatch 2.0 behalve het vierkante model. Ik heb gewacht totdat de ronde versie uitkwam en heb die besteld zodra deze op de markt kwam. Inmiddels heb ik die al weer een paar weken in bezit. Het horloge zit perfect en is niet te groot en niet te klein ondanks mijn dunne pols. Ik vind het bruine model niet echt mooi. Iets te veel plastic fantastic looks. Achteraf had ik liever de zilveren Huawei gehad. Is er iemand die wil ruilen? Het scherm is mooier, groter en ook in daglicht beter uit te lezen tov zijn voorganger. De batterij is in 15 minuten voor 75% opgeladen. De batterij houdt het geen hele dag vol (van 7 tot 21.00 uur). De batterijduur hangt ook af van het type watch face dat gebruikt wordt. Ik wissel regelmatig van watchface met de Puji Black tool en gebruik de always on methode met ambient modus. Ik gebruik de Asus ook om te bellen in de auto. De stappenteller gebruik ik met Google fit. mijn agenda, todo lijst, weersverwachting zijn de overige functies naast de meldingen, die Android genereert vanaf mijn Huawei Mate 8 toestel.

Pluspunten

• Mooi helder groot scherm
  • Zit uitstekend
  • Laad in 15 minuten op

Minpunten

• Batterij houdt het geen hele dag vol