Apple Watch Series 1 zwart / S|L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Apple Watch Series 1 zwart / S|L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anneke TvN 03-05-2017

Super blij mee

Zat te twijfelen tussen fitbit en de Apple watch maar ben blij dat ik iets neer betaald heb en deze mooie watch gekocht heb. Keuze uit klokjes, 's nacht geeft de watch direct de tijd aan als ik even op nachtkastje klop . Ik heb ook de iPhone Apple 6plus, dus grote telefoon die je niet zo maar even in je broekzak steekt. Nu gecombineerd met mijn watch mis ik nooit meer een telefoontje,
Want de watch werkt ook als telefoon. Handig als je in de winkel staat of op de fiets zit, je kunt zonder paniek en gezoek naar de iPhone gewoon opnemen en op je gemak de iohone erbij pakken. Ook nooit meer de iPhone kwijt want druk op de knop " zoek mijn iPhone" en die heeft dan een signaal. En waarvoor ie is, stappen tellen, mijn hardloopsessies begeleiden, hartslagmeter, ook perfect! Naast mijn IPhone 6plus een gadget waar ik enorm blij mee ben!!!

Pluspunten

• Leuk klokje , mooi horloge
  • Altijd telefoon bij de hand
  • Direct Appje kunnen lezen
  • Blijft bescheiden, dus stoort een ander niet
  • Nachtklokje , alleen na beweging

Minpunten

• Tijdens hardlopen de info moeilijk te lezen