TomTom Spark 3 Cardio + Music, zwart (S) zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Spark 3 Cardio + Music, zwart (S) zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Robert75 15-05-2018

Niet geschikt als je wil synchroniseren met je telefoon

Op zich leuk horloge, met één heel groot nadeel, het synchroniseren met de smartphone is een drama (ligt niet aan smartphone, heb er 3 geprobeerd). Na het verbinden met je smartphone, synchroniseert telefoon eenmalig, daarna niet meer, en synchroniseert hij pas weer, als je connectie tussen telefoon en horloge verwijderd hebt, en weer opnieuw de verbinding maakt. Dat kan niet de bedoeling zijn van zo'n duur horloge. Updates zijn allemaal verwerkt, maar TomTom lijkt niet in staat het probleem op te lossen, ondanks de vele meldingen dat synchroniseren slecht werkt. Kortom geen aanrader.

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Synchroniseren met Smartphone zeer slecht
  • Hoofdscherm niet aan te passen
  • GPS duurt soms lang
  • Stappenteller niet heel erg accuraat

TomTom 11-08-2017

Fijn horloge, matige software

Horloge met lange levensduur qua batterij wat echt een groot voordeel is bij duursporten. Duidelijk menu wat gemakkelijk te bedienen is en ook overzichtelijk informatie geeft tijdens het sporten.

Groot nadeel is dat er wel eens activiteiten verloren gaan, wel op het horloge geregistreerd staan maar niet meer geüpload kunnen worden naar Tom Tom / Strava. Ook heeft de Tom Tom helpdesk hier geen oplossingen voor. Het kan regelmatig lang duren alvorens er gps contact is en je kan starten met een activiteit. Hartslag meter kan soms behoorlijk afwijken.

Pluspunten

• Hardware blijft erg goed
  • Duidelijk menu
  • Levensduur batterij

Minpunten

• Activiteiten gaan verloren door storingen
  • Hartslagmeter wijkt behoorlijk af
  • Verbinding maken met GPS duurt soms erg lang
Officiele reactie van TomTom 01-09-2017

Fijn om te horen dat u blij bent met oa de batterij.

Heeft u voor het uploaden ook al onze nieuwe app geprobeerd? Misschien dat dat de situatie verbeterd.

- Rogier van TomTom

Polar 10-02-2017

Mooi, simpel, maar niet voor duursport

Mooi horloge, alles werkt aan dit gps horloge, geen gebruiksaanwijzing nodig, zo simpel is het in gebruik en in koppeling met telefoon en extra apps zoals Strava. Deze zijn erg makkelijk te linken aan je tomtomapp. Hartslagmeting op de pols, geeft nauwkeurig de hartslag weer, geen rare afwijkingen gezien.
Ook in het bos met mountainbiken geeft het horloge na thuiskomst nauwkeurig de gereden paden aan.
Enig minpunt aan dit horloge is de batterijduur met sporten. Na 2 uur is het wel zo'n beetje gebeurd met de batterij, dus bij wat langer sporten krijg je het eind niet meer mee.
Verder tophorloge.
Omdat ik toch wat meer wil, heb ik het horloge inmiddels verkocht en ga ik over naar de Polar M600.

Pluspunten

• duidelijke structuur
  • nauwkeurige hartslagmeter
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• batterijduur bij duursport

Jacqueline 17-01-2017

Prachtig design, complete inhoud

Helemaal blij met mij Tomtom Spark 3 Cardio + Music. Ik wilde het product vanwege de GPS die erop zit, zodat ik mijn hardlooprondje terug kan zien, waarbij ik het ook belangrijk vind om muziek te luisteren en mijn hartslag bij te houden (Cardio + Music). Tevens kan ik tot 40 meter duiken met dit horloge, wat ook een hobby van me is. Ook houdt het horloge o.a. mijn stappen en slaap bij. Dit is echt een supercompleet sporthorloge met een prachtig design. Prijs-kwaliteit verhouding is daarom ook goed.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Compleet horloge