Garmin vívoactive HR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin vívoactive HR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Mar 21-04-2018

Registratie onvoldoende

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

Ik ben niet zo tevreden over de registratie bij fietsen en bijv. Traplopen. Bij fietsen zitten het aantal km dat je fietst er 8 tot 10 km per uur naast, dus ook het totaal aantal gefietst km kloppen niet. Dit ook bij traplopen, bijv. 15 keer naar boven en maar 10 keer naar beneden. Vraag me dan af of de registratie voor de rest wel goed is.

Pluspunten

• Leuk design
  • Goed golfhorloge

Minpunten

• Zit er naast bij fietssnelheid
  • Traplopen wordt niet goed geregistreerd

H.V 02-08-2017

Helder horloge scherm

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

Ik heb de Garmin nu een maand in gebruik.
Hier voor gebruikte ik een fitbit.
De preciesie van de Garmin vind ik tegen vallen. Traplopen telt hij gebrekkig of helemaal niet. De slaap registratie laat ook sterk te wensen over. Ik werk onregelmatige diensten en slaap dus ook op andere dan gebruikelijke tijden. Dit snap de Garmin echt niet, ook al heb ik de slaaptijd meting ingesteld van 00:00 tot 23:59
Het voordeel van de Garmin vind ik het heldere display en klok, ik heb hem 24uur per dag om en gebruik hem misschien 10% van de tijd voor sporten en de rest als horloge.
Ander voordeel is dat er een ruime hoeveelheid aan apps te vinden zijn.
Puur voor sport registratie zou ik voor de fitbit gaan, het goede horloge houdt me nog bij de Garmin

Pluspunten

• Helder horloge functie
  • Nederlandse handleiding
  • Div apps die toe te voegen zijn
  • GPS functie
  • Lang gebruik op een batterij lading

Minpunten

• Registreert traplopen niet goed
  • Registreert slaap niet goed

Wandeltukker 21-06-2017

Top horloge met 1 heel groot nadeel

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

Het is op zich een top horloge, ik kan niet anders zeggen. Het enige nadeel is het bandje. Als je het horloge dagelijks draagt krijg je smetplekken onder het bandje. En er is geen leren bandje te verkrijgen en volgens Garmin beginnen ze daar ook niet aan. De Vivoactive heeft er wel 1 maar die past weer niet op dit type horloge.

Minpunten

• het bandje
Desi 23-06-2017

Beste Wandel tukker,
U heeft helemaal gelijk,als u mijn pols ziet, wilt u niet weten hoe rood dat eruit ziet, het is allemaal een vreselijke uitslag, de arts die ik gerraad pleegt heb, zegt, meteen afdoen je kunt er vreselijk ziek van worden, met name hoge bloeddruk, stemmings wisselingen en last van spieren en gewrichten, dat komt door de week makers die in het rubber verwerkt zijn.
En wat zeggen ze bij Garmin, niet hele dag dragen, brrrrrr het is een horloge die ook je nachtrust registreert, wat een onzin, dit antwoord, brrrr lussen de muizen geen brood van,
Ik heb hem meteen verkocht 275 euro bah weg gegooid geld jammer genoeg.

mvg desi

p.baars 22-11-2016

mooi sporthorloge met veel functies

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

De Garmin vívoactive HR is een mooi horloge voor de echte veelzijdige sporter die erg actief is. zo haal je het meeste uit dit horloge. ik heb deze gebruikt voor tijdens het hardlopen, zwemmen en fietsen. daar werkte het horloge prima bij, alleen jammer dat ik geen aanpassingen kan maken voor verschillende trainingsfuncties. dat maakt het dus niet geschikt voor hardlopen. vooral niet als je met interval en tempo trainingen werkt. ik heb nu ook een Tomtom runner en die is voor hardlopen beter geschikt.
naast alle sporten houd deze ook perfect mijn slaappatroon bij. het geeft je een mooi inzicht in hoe je slaapt. zodra je begint te bewegen, registreert het horloge alles.
je kan het horloge verbinden met je mobiel. hij pakt het niet meteen, maar als die eenmaal is verbonden kan je heel makkelijk en duidelijk berichtjes aflezen van je horloge. een groot pluspunt.
nog een pluspunt is de polshartslagmeter. dat maakt een hartslagband overbodig en is veel accurater, wat dus ook geldt voor het GPS. typisch Garmin. dus een goede kwaliteit.
het scherm is groot genoeg om alle functies goed te zien, alleen nadelig is het vele swipen voordat je bij de functie bent die je wilt zien.
dit horloge raad ik aan als je een echte actieve sporter bent die alles uit het horloge kan halen.

Pluspunten

• bluetooth verbinding met mobiel
  • polshartslagmeter
  • vele functies
  • toevoegen van apps en widgets
  • accurate hartslag en GPS

Minpunten

• dure prijs
  • bluethooth verbinding werkt niet altijd
  • toepassen van trainingen niet mogelijk

KaTo78 13-11-2016

Mooi en praktisch sporthorloge!

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

Ben inmiddels een paar weken in het bezit van mijn eerste sporthorloge en ik ben heel tevreden! Hij zit lekker om de pols, misschien voor een vrouw als ik net ietsje te groot, maar ben er al snel aan gewend. Voor mij was het vooral belangrijk dat ik een sporthorloge had met GPS om mijn hardlooptrainingen te volgen. Dit doet de Vivo Active heel nauwkeurig. Je kunt de afstand meten, tempo, hartslag, stappen en nog veel meer leuke feitjes. Het menu werkt als een touchscreen en je swiped daardoor overal heel gemakkelijk doorheen. Je vorige prestaties slaat het horloge op en zo kun je heel gemakkelijk je progressie volgen over een bepaalde periode. Ook fijn dat dit horloge waterdicht is. Mijn laatste vakantie heb ik ermee gesupt op zee en dan is het toch wel tof dat je ook hiervan je activiteiten kunt meten.
Het horloge is ook te koppelen met je smartphone, zodat je oproepen en berichten via je telefoon ziet binnenkomen. Voor mij niet echt van belang tijdens het rennen, maar toch een mooie functionaliteit. Kortom, wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• GPS tracking
  • Waterdicht

Minpunten

• De maat 'normaal' is voor mij net te groot

AnneLochem 31-10-2016

Super sporthorloge

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

Ik heb de Garmin nu een kleine week in mijn bezit. Eerder had ik de Polar M400 en deze VivoActive wekte mijn interesse vanwege zijn design, grootte en geïntegreerde hartslagmeter. Het horloge is subtiel maar bevat een mooi design en kleurenscherm. Door de keuze aan wijzerplaten, die je in de overzichtelijk app van Garmin kan wijzigen, kun je hem altijd dragen zonder het meteen als sporthorloge te showen. Ik heb hem nu tijdens het hardlopen en mijn voetbaltrainingen gedragen, zowel de stappenteller als de hartslagmeter lijken nauwkeurig te meten. Het horloge pakt snel de GPS op waardoor je snel kan starten met je workout. Naast dat alles werkt is het horloge makkelijk te bedienen, kun je hem koppelen aan je smartphone (waar je in de app je workouts tot in detail kan aflezen) en kun je zelf bepalen wat je wel en niet wil aflezen op je horloge. De batterij valt me ook reuze mee, na 5 dagen intensief gebruik is hij nog op 22%. Ik ben echt heel erg blij met dit Garmin horloge en raad hem zeker aan als je op zoek bent naar een duidelijk, mooi en waterdicht horloge!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Accu gaat lang mee
Harrie N. 14-01-2017

U heeft dus ervaring met zowel de Polar M400 mals de Garmin Vivoactive HR. Zijn er ook nadelen aan de Garmin t.o.v. de M400 ? Mist U dingen op de Garmin die wel aanwezig waren op de M400 ?

Marco Essenberg 31-10-2016

Beginnend sporter

Geschreven voor: Garmin vívoactive HR zwart

Ik heb dit Horloge nu enkele weken in huis en moet zeggen dat ik er tevreden mee ben. De Garmin Connect app laat het wel eens afweten maar dat gaat niet te koste van je activiteit registratie dus biks aan de hand. Ik was sceptisch over de optische HM maar de Optische HM van de vivoactive geeft dezelfde waarden als mijn oude trouwe Suunto. Voor de beginnende sporter biedt dit horloge voldoende hoeveelheid informatie, voor tijdens en na het sporten, voor de gevorderde sporter biedt het tijdens en na te weinig info, maar een schat aan info voor het sporten. Mijn conclusie, beginnend of gevorderd dit horloge is een aanwinst.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Makkelijk te bedienen
  • Garmin connect
  • Connect iq store

Minpunten

• Nauwelijks rekening met herstel van activiteiten.
  • Connect wat vaak ( of ik had pech ) geen connectie