Samsung Gear S2 Classic wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear S2 Classic wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martine 08-09-2016

Een aanvulling op je smartphone-gebruik

Geschreven voor: Samsung Gear S2 Classic wit

De Gear S2 Classic is mooi vormgegeven en met het rosé-goud en wit is het een mooi vrouwelijk klokje die niet te futuristisch lijkt (wat ik een nadeel vind aan de meeste smartwatches). Met de S-Health-app is het heel fijn werken omdat hij zoveel laat zien. De hartslag zie je in grafiekjes en zelfs de route die je gefietst/gewandeld heb kan je in een kaartje zien. Ook detecteert hij zelf wanneer je een wandel of fietstocht gestart bent en ondertussen word je aangemoedigd.
Het enige nadeel is dat bij sporten/zweten de hartslag meten iets minder accuraat is.

De meldingen die je krijgt zijn ideaal. Whatsapp, e-mail, facebook, alles krijg je alvast via je smartwatch binnen.

Ik vind de Samsung Gear S2 Classic een geweldig apparaat en het is echt een aanvulling voor het gebruik van je smartphone.

Pluspunten

• Mooi design en vormgeving
  • Draadloos opladen
  • Bediening met draairing
  • S-Health app is geweldig
  • Meldingen op je Gear

Minpunten

• Bandje word snel grijzig

G. 25-01-2017

Hoi! Ik heb vandaag de Gear fit2 binnen gekregen. Ik wil die weer zien te verkopen om deze smartwatch te kopen. Maar ik kom geen prijzen tegen en/of winkel. Waar heb jij 'm vandaan?
Zit hier een stappenteller en calorieverbruik op? Ik hoor graag van je!