Fitbit Surge zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fitbit Surge zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marc 03-02-2017

Aanwinst!!

Geschreven voor: Fitbit Surge zwart

Nu een week in gebruik en kan niet anders zeggen dat het een zeer fijn apparaat is. Over design en draagcomfort zal ik me niet uitlaten omdat dit persoonlijk is.
Wat de Fitbit Surge beloofd doet hij ook. Hij is zeer gemakkelijk in de bediening, even wennen aan het apparaat en je fietst zo door het menu heen. Met de app erbij is de bediening nog makkelijker. Je kunt de Fitbit overigens alleen gebuiken in combinatie met de app, welke zeer overzichtelijk en makkelijk te bedienen is. Eventueel koppel je de app MyFitnesspal er ook aan, daar is de Fitbit-app geschikt voor.
Ik draag hem nu 24 uur per dag en sport bijna dagelijks waardoor je een heel betrouwbaar beeld krijgt van je levensomstandigheden qua beweging in combinatie met voeding waardoor je je gezondheid kunt verhogen. Omdat je jezelf kunt challengen motiveer je jezelf tot betere prestaties.
De FItbit Surge houdt snachts je slaap in de gaten en als je die 's-ochtends nakijkt blijkt dat hij exact het tijdstip aangeeft dat je 5 minuten wakker was. Terugdenkend realiseer je je dat je inderdaad rond dat tijdstip naar de toilet bent geweest.... Het zegt iets over de precisie en betrouwbaarheid van de gegevens van de Fitbit. Ook de stappenteller, de hartslagmeter en gps-afstanden zijn zeer betrouwbaar. Hierdoor helpt hij je om bepaalde doelen makkelijker te bereiken. En natuurlijk is het erg handig dat je de muziek die je onderwijl op Spotify afspeelt kunt bedienen en dat berichtjes en oproepen van je telefoon via de Fitbit te bedienen zijn.
Ik vond het alleen lastig dat er geen meegeleverde handleiding bij zat, althans niet bij Decathlon. Maar weet niet of dat aan Decathlon of de fabrikant ligt. Via internet kom je er wel uit en door de app te doorlopen helpt hij je ook de Fitbit te ontdekken en leren kennen.

Ik ben absoluut zeer tevreden en dan hij is in vergelijking ook niet te duur, vooral niet omdat hij doet wat hij beloofd. Aanrader!!!

Pluspunten

• betrouwbaarheid gegevens
  • bediening
  • mooie app
  • mogelijkheid koppeling MyFitnesspal-app

Minpunten

• geen handleiding meegeleverd