Samsung Galaxy Watch5 40mm

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch5 40mm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vermeulen-marijke 07-05-2023

Smart watch rose

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch5 40mm

Het is een mooi horloge om te zien.Er zitten veel functies op.die prima werken
1 groot nadeel ik moet hem elke nacht opladen anders is hij leeg.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit
  • Heeft veel functies die goed werken

Minpunten

• Elke nacht opladen
  • Geen betalingen met ing

c*************@g******** 10-01-2023

Belabberde accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch5 40mm

Een bewuste keuze voor deze mooie smartwatch. Ik voor de 5 ipv de 4, oa vanwege de betere accu capaciteit. Zag nl. al in verschillende reviews, opmerkingen over de snel lege batterij en hoopte dat dat mee zou vallen. Helaas klopt het. Zelfs met batterijbesparing aan, is de accu in 24 uur nog maar 53%. Waardoor ik het horloge dagelijks oplaadt. Echt waardeloos. Heb inmiddels meerdere functies uitgeschakeld, maar daarvoor heb ik het horloge natuurlijk niet gekocht. Ik heb hem juist aangeschaft om de extra mogelijkheden, die ik nu uit heb staan om de accu te sparen. De accu laadt wel snel op, dat is dan weer een klein voordeel, maar weegt niet op tegen de accuduur. Verder heeft smartwatch veel mogelijkheden en ziet ie er prachtig uit. Mooi en duidelijk scherm. Maar Samsung moet zich schamen voor de belabberde accuduur op een horloge van deze prijs en dit probleem wat mij betreft oplossen.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Snelle opladen
  • Mogelijkheden
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Accuduur
  • Weinig leuke wijzerplaten