Huawei Active zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Active zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Peter 10-01-2016
Geschreven voor: Huawei Active zwart

Mooi horloge, valt niet op als smartwatch en dat was mijn bedoeling. Gebruik is even wennen maar al doende kom je steeds achter meer dingen voor gebruik. Het scherm is weergaloos scherp en volledig rond. Prijs is wel aan de hoge kant, maar je krijgt er wel naar mijn idee kwaliteit voor terug.

Albert van der Wijk 09-01-2016
Geschreven voor: Huawei Active zwart

Het horloge voelt stevig aan, is tegelijkertijd niet te zwaar of te groot en draagt bijzonder comfortabel. De ronde wijzerplaat is erg mooi, en het Amoled scherm is haarscherp en sprankelend helder. De functionaliteit met Android is zeer breed, met iOS helaas iets minder, maar nog steeds waardevol.

Mark 09-01-2016
Geschreven voor: Huawei Active zwart

mooi horloge! ziet er uit als een echte classic watch en de connectie met mijn telefoon verloopt zonder enige problemen

JJINSANE 09-01-2016
Geschreven voor: Huawei Active zwart

Geweldige looks and feel. Als de ingebouwde microfoon ook functionaliteit krijgt na een update wordt het helemaal de gadget van 2016!

Robbert 02-01-2016
Geschreven voor: Huawei Active zwart

Best smartwatch you can buy at the moment. I love the crispyness of the screen and the full watch face.
Batterylife is also great.

Watchband is a little to stiff. Hence the 9/10.

Wilton 30-12-2015
Geschreven voor: Huawei Active zwart

Gekocht omdat deze compatibel is met IOS, echter nog niet alle apps zoals bij android aanwezig. Verder een kwalitatief goede smartwatch welke alle berichten zoals gmail whatsapp goed laat zien. mooie look, veel keuze in type wijzerplaat dus elke dag een andere bij je outfit is mogelijk. verder een prima draagcomfort. ook de batterij gaat bij normaal gebruik twee dagen mee.

Ed 20-12-2015
Geschreven voor: Huawei Active zwart

Super horloge erg mooi. Een van de mooiste horloges op dit moment. Enige nadeel is dat de verbinding met Samsung telefoon af en toe weg valt.