Huawei Classic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Classic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

R0w 08-12-2018
Geschreven voor: Huawei Classic

Ik ben er zeer tevreden mee. Echt een mooie smart watch. Zeer functioneel en goed compatible met een ander merk smartphone.

Mars 16-08-2017

Smartwatch

Geschreven voor: Huawei Classic

Sinds 2maanden in bezit van de Smartwatch 2 de watch is duidelijk en overzichtelijk het bedienen is éénvoudig vooral de extra's optie hartslag meter is handig de Smartwatch 2 is zeker een aanrader

bert 22-05-2017

mooi design, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Huawei Classic

ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een huawei watch en het bevalt me prima. zowel de tijd, stappenteller als de app notificaties staan me goed aan. hij reageert snel en het is duidelijk leesbaar en altijd goed te lezen.

enige nadeel is dat de horloge soms moeizaam te wekken is om de tijd te zien. dit kan worden gedaan door te schudden met je pols of door er met je vinger op te tikken. soms is een combinatie van beide handelingen hiervoor nodig.

Pluspunten

• doet wat hij moet doen
  • mooi design

Minpunten

• soms moeizaam te wekken

Peter 07-04-2017

Mooi scherm

Geschreven voor: Huawei Classic

Veel keuze in wijzerplaten.Is snel geheel opgeladen door magnetisch contact.Heel mooi design.Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Veel wijzerplaten
  • Snel opgeladen

Raymond 07-04-2017

Modern en stijlvol

Geschreven voor: Huawei Classic

Ik heb deze klok in combinatie met een Huawei P10 plus.
Beide stijlvol en bomvol met functies.
Absolute aanrader deze klok.

• Zeer toegankelijk
  • Veel mogelijkheden
  • Lange accu duur

Boudewijn Coert 30-03-2017

Ik bij de tijd met de Huawei smartwatch!!

Geschreven voor: Huawei Classic

Ik kocht vorig jaar een Huawei P9 smartphone. Ik was over dit toestel super tevreden. Jaren geleden had ik het dragen van horloges afgezworen, ik heb er 10 in de la liggen, allemaal mooi om te zien maar ze geven alleen de tijd weer.
Mijn vrouw heeft een iwatch die voldeed bij haar. Omdat ik zo tevreden was over de P9 ben ik ook gaan kijken naar de beste smartwatch op de markt. Deze vond ik ook bij Huawei. Het gemak van deze smartwatch heeft mijn verwachtingen overtroffen. Wat voor mij een van de doorslaggevende redenen naast het gebruiksgemak was, is dat je de smartwatch zo kan instellen zodat je altijd de wijzerplaat kan zien en hierdoor op een gewoon horloge lijkt. Ik heb sinds ik de smartwatch heb (zo'n 9 maanden) tientallen verbaasde gezichten gezien van mensen die niet wisten dat een smartwatch er zo mooi en elegant uit kan zien. Daarnaast hebben veel van mijn relaties door mijn ervaring de aankoop van de Huawei smartwatch overwogen of reeds gedaan.

Pluspunten

• je kan de wijzerplaat constant aan te laten staan
  • You tube kijken
  • bellen in de auto

Minpunten

• laden van filmpjes duurt even

jasper64 28-12-2016

Premium look en feel

Geschreven voor: Huawei Classic

Scherm blijft altijd aan dus je kunt zonder je pols te bewegen altijd zien hoe laat het is. Batterij gaat lang mee. 12 uur kost slechts 25% van de batterij. Google Now geeft alle meldingen over files op je route weer op je horloge. Agenda en WhatsApp meldingen zijn erg handig. Prachtige display en een premium kast en band maken het compleet. Mijn switserse horloge heeft het verloren van de Huawei.

Pluspunten

• Premium look and feel
  • Prachtig scherm dat aan blijft
  • Heel handig in gebruik
  • Hartslag meter klopt. In ziekenhuis gecheckt

Ray 25-12-2016

Top watch

Geschreven voor: Huawei Classic

Ik heb deze Watch gekregen en ik had er geen hoge verwachtingen van. Maar nu ik deze Watch een tijdje in gebruik heb kan en wil ik niet meer zonder. Scherm is uitstekend staat vaak bij mij op de minst heldere stand en is dan uitsluitend leesbaar. Batterij duur valt me zeker niet tegen bijna iedere applewatch drager heeft altijd zijn scherm uit. Dat is hier niet nodig staat altijd aan. Verder heb ik mijn verbaasd over de handigheid van android wear. De notificaties zijn top. Het antwoorden op berichtjes zoals WhatsApp met je stem werkt perfect. Het bellen in de auto is veel simpeler en veiliger geworden. En bv het besturen van Netflix via je horloge (play/pause) is super handig. Zelfs het bellen via het speakertje van de horloge zelf is al een aantal keer goed van pas gekomen.

Pluspunten

• Prachtig beeldscherm
  • Prima accuduur
  • Laad snel op
  • Nog steeds een van de mooiste op de markt

Minpunten

• Hartslag sensor soms traag

WimT 20-12-2016

Duidelijk scherm en mooie vormgeving

Geschreven voor: Huawei Classic

Ben zeer tevreden over deze smart-watch. Vormgeving is alsof je een normaal horloge draagt. Is een hele goede combinatie met mijn Huawei P8 Lite. Gebruik hem ook tijdens sporten, fietsen en wandelingen. Wel jammer dat hij niet constant hartslag weergeeft. Geeft goed elke melding door via trilling, en is tevens een heel rustige wekker.

Pluspunten

• Vormgeving
  • bediening
  • Service Huawei

Minpunten

• Accuduur zou iets beter kunnen

Rob 20-12-2016

Strak, degelijk en goede accuduur

Geschreven voor: Huawei Classic

Ik heb dit horloge nu bijna een jaar. Na lang zoeken ben ik toen voor de huawei watch gegaan aangezien deze het meeste uitzag als een traditionele horloge, terwijl hij toch aan alle vereisten voldeed.

Uiteindelijk positief verrast door de accuduur, helderheid en stabiele software.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Stabiele software
  • Mooi uiterlijk
  • Stabiele bluetooth connectie

Minpunten

• Oplader zit soms niet helemaal goed
  • Geen GPS

Ben 20-12-2016

The ONLY SMART WATCH there is!!

Geschreven voor: Huawei Classic

Heb weken het internet doorzocht naar info en revieuws! Ben blij dat ik voor de Huawei Watch heb gekozen. Exclusief uiterlijk, kras bestendig, super draag comfort (je merkt niet eens dat je hem om hebt). Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Krijg heel veel positieve opmerkingen van anderen over mijn Watch. Gebruikers gemak is dummie proof. Bellen via mijn watch is heel gemakkelijk. Ik gebruik voor mijn faces de app Watchmaker. Watch en app bij elkaar zijn een mega combinatie. Heb al veel mensen die na een watch zochten, de "Huatch" aanbevolen!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Accuduur
  • Super scherm
  • Bediening gemak
  • Draag comfort

Minpunten

• Geen, kan niet met zo'n SUPER WATCH

Hans 20-12-2016

Na een jaar nog steeds enthousiast!

Geschreven voor: Huawei Classic

Ik heb mijn wat het nu bijna een jaar. Helaas was de eerste watch niet helemaal in orde. De accu was zeer snel leeg, minder dan 12 uur. Nadat ik een vervangend exemplaar had ontvangen was in zeer tevreden over de watch.
Er werd toen op forums en in reviews gewaarschuwd dat het zwart van de kast of stalen band snel zou beschadigen. Ik ben niet een zeer voorzichtig persoon maar de mijne is nog steeds nagenoeg onbeschadigd.

Hij is voor mij de perfecte koppeling tussen mijn telefoon als die in mijn broekzak zit en de geboden informatie die ik direct op het scherm van de watch kan zien. Zo blijf ik altijd op de hoogte als ik dat wil.
Aan het einde van de dag is de accu meestal ruim boven de 30% daar heb ik dus geen klachten over.

Gebruiksgemak is prima. Een knop en verder vegen over het scherm en schudden met je pols.
Enige waar ik nog op wacht ik de Android wear 2.0 De veel belovende preview laat mooie verbeteringen zien.

Pluspunten

• gaat minimaal een etmaal mee
  • ziet eruit als een echt horloge
  • zeer helder scherm

Minpunten

• prijzig
  • nu nog Android wear 1.5.0

Lex 15-12-2016

Wat een prachthorloge

Geschreven voor: Huawei Classic zwart

Voordat ik deze kocht had ik natuurlijk mijn onderzoek gedaan. Deze kwam sowieso als beste uit de test. Ik was op zoek naar een smartwatch welke ik ook zakelijk zou kunnen dragen zonder dat het eruitziet als een nerdie gadget.
Toen ik zag wat je er allemaal mee kon doen wist ik het zeker, ik móest hem hebben!
Tijdens het uitpakken was ik gelijk al gecharmeerd, wat een super mooie doos waar hij in zat. Straalde echt class uit.
Verder werkt hij naar behoren, wat sommigen niet weten is dat sinds een update sinds kort ook de microfoon erin werkt waardoor je ermee kan bellen. Dit is voor mij een heel belangrijke functie!
Ik krijg altijd complimenten dat hij er zo netjes uit ziet, en dat ze niet eens denken dat het een smart watch is.
Ik raad je aan om gewoon de watch met de zwarte leren band te kopen en dan voor zo'n 20 euro de stalen band erbij te kopen. Dan ben je iets goedkoper uit, en ik ben er ook tevreden mee!
Batterijduur is prima, al gaat mijn telefoonbatterij wel echt snel op. Eerder zelfs dan mijn Huawei Watch. Misschien iets om wel rekening mee te houden!
Ik zit nog wel uit te vogelen hoe ik dit precies ga doen in mijn auto met mijn carkit. Dan wil ik uiteraard wel bellen met de carkit, maar die kan mijn telefoon niet meer zien aangezien die al gepaired is met de Huawei Watch.
Dit gaat nog wel eens moeilijk dat unpairen met de Watch en dan Pairen met carkit.
Kan aan mijn telefoon liggen hoor!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Belfunctie
  • Brightness
  • Snelheid
  • Classy

Minpunten

• Meerdere Bluetooth Apparaten - Carkit

Alfred 01-12-2016

Leuk die techniek staat niet stil.

Geschreven voor: Huawei Classic

Ik ben te vreden met mijn Phone van Huawie.
Er zit zoveel op.
Je hebt de hele wereld in je hand.
En het kost gedrol.

MC Spijker 25-11-2016

Betrouwbaarheid en kwaliteit

Geschreven voor: Huawei Classic

Kwaliteit en betrouwbaarheid ,en zal zeker dit merk meer kopen door hun betrouwbaarheid en zien ook nog eens goed uit

Pluspunten

• Betrouwbaar

Mollie 24-11-2016

Super horloge eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Huawei Classic

Heb hem een paar maanden en vindt het echt een top product. Werkt goed met telefoon samen.
Alles overzichtelijk in gedeeld.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Prijs

Andrea1976 12-04-2016

Wat een plaatje

Geschreven voor: Huawei Classic zwart

Heb dit horloge nu meer dan een kwartaal en hij bevalt me echt enorm. Je kunt het horloge naar je eigen smaak er uit laten zien, er zijn heel veel mogelijkheden daarvoor. Ook de synchronisatie met mijn Iphone werkt perfect. Batterijduur zeer goed.

vonkentrekker51 07-02-2016
Geschreven voor: Huawei Classic

Het mooiste smartwatch horloge met 'n mooi classic design tot nu toe. Ik kwam elke keer toch terug bij dit model, scherp beeld. Even wennen aan de functie's. Minder vaak opladen bereik je door kantelen met arm/pols bewegingen en "scherm altijd aan" uit te schakelen in de Huawei watch app. op je smartphone. 2 tot 3 dagen is haalbaar zonder opladen als je de tijd alleen zichtbaar maakt door 2 keer tikken op scherm of op knopje drukken. Zie ook vol verwachting uit naar de Android Wear 1.4 uitrol die inmiddels al heeft plaatsgevonden waar verborgen extra's actief worden zoals de speaker.

Hans 24-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic zwart

Een mooi horloge met veel extra functies door de apps.
Het scherm is echt super scherp en dit zorgt er voor dat de watch faces zeer realistisch overkomen. Ook handig is de "always on" feature waardoor je altijd de tijd kan zien ook zonder dat je je pols hoeft te bewegen.

CLH 15-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic zwart

Prachtig afgewerkt horloge, met al verassend veel apps en wijzerplaten beschikbaar. De grootte en dikte van het horloge vallen reuze mee, echt een sierraad om je pols

Ricardo 15-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic

Ziet er prachtig uit. Heel sterk en stevig. Schakelband geeft een krachtige uitstraling. Beeldkwaliteit is super. Werksnelheid is goed. Kwaliteit versus prijs is perfect. Voor mij zijn het uiterlijk en de notificaties het meest belangrijk. Hier scoort dit klokje een dikke 10!

Taub 14-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic

mooi, goed functioneel horloge. Nog niet gedragen omdat de stalen band niet zelfstandig op maat gemaakt kan worden.

Jan 14-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic

Nu een dag of 4 in mijn bezit. Zeer helder en net een echte wijzerplaat (ligt wel aan degene die je kiest natuurlijk). Ben er erg blij mee.

Billias 13-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic zwart

Perfect device for my use. It is one of the best ones I ever had. Battery life is also really good compared to my Moto 360

PP van Meerwijk 12-01-2016
Geschreven voor: Huawei Classic zwart

Leren bandje draagt zeer comfortabel.
Ik heb het horloge bewust gekozen vanwege de functionaliteit en vormgeving. Laatste is zeer mooi!
Mooie strakke vormgeving en uitstekende kwaliteit met het savierglas.
Eén opmerking: van mij had het horloge in gewicht iets zwaarder mogen zijn.