Huawei Classic - Reviews

Schermformaat
1 inch
Compatibel met
Android, iOS

Beoordeling op basis van 54 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

CLH 15-01-2016

Prachtig afgewerkt horloge, met al verassend veel apps en wijzerplaten beschikbaar. De grootte en dikte van het horloge vallen reuze mee, echt een sierraad om je pols

Michiel 06-01-2016

Lang getwijfeld tussen de Moto 360 en deze geweldige Huawei Watch. Ik heb de Huawei pas een paar dagen in bezit, maar ik ben erg tevreden met mijn keuze voor deze Watch. Hij ziet er mooi, degelijk en stoer uit. Verder is het scherm ook echt fantastisch! Kortom een echte aanrader.

Pieter 02-01-2016

Zeer tevreden over deze mooie horloge. Kan niet wachten tot de nieuwe firmware update uitkomt. Dan wordt de speaker geactiveerd. Lijkt mij handig als ik deze horloge op vakantie kan gebruiken als wekker. Ik dacht met een kleinere batterij als de LG G watch R dat hij het geen dag kan volhouden, maar binnen 1 dag heeft hij nog 30% Dit is in normaal gebruik als hij na 10 seconden in ambient mode gaat.

jasper64 28-12-2016

Premium look en feel

Scherm blijft altijd aan dus je kunt zonder je pols te bewegen altijd zien hoe laat het is. Batterij gaat lang mee. 12 uur kost slechts 25% van de batterij. Google Now geeft alle meldingen over files op je route weer op je horloge. Agenda en WhatsApp meldingen zijn erg handig. Prachtige display en een premium kast en band maken het compleet. Mijn switserse horloge heeft het verloren van de Huawei.

Pluspunten

• Premium look and feel
  • Prachtig scherm dat aan blijft
  • Heel handig in gebruik
  • Hartslag meter klopt. In ziekenhuis gecheckt

Andrea1976 12-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Wat een plaatje

Heb dit horloge nu meer dan een kwartaal en hij bevalt me echt enorm. Je kunt het horloge naar je eigen smaak er uit laten zien, er zijn heel veel mogelijkheden daarvoor. Ook de synchronisatie met mijn Iphone werkt perfect. Batterijduur zeer goed.

vonkentrekker51 07-02-2016

Het mooiste smartwatch horloge met 'n mooi classic design tot nu toe. Ik kwam elke keer toch terug bij dit model, scherp beeld. Even wennen aan de functie's. Minder vaak opladen bereik je door kantelen met arm/pols bewegingen en "scherm altijd aan" uit te schakelen in de Huawei watch app. op je smartphone. 2 tot 3 dagen is haalbaar zonder opladen als je de tijd alleen zichtbaar maakt door 2 keer tikken op scherm of op knopje drukken. Zie ook vol verwachting uit naar de Android Wear 1.4 uitrol die inmiddels al heeft plaatsgevonden waar verborgen extra's actief worden zoals de speaker.

Ricardo 15-01-2016

Ziet er prachtig uit. Heel sterk en stevig. Schakelband geeft een krachtige uitstraling. Beeldkwaliteit is super. Werksnelheid is goed. Kwaliteit versus prijs is perfect. Voor mij zijn het uiterlijk en de notificaties het meest belangrijk. Hier scoort dit klokje een dikke 10!

Taub 14-01-2016

mooi, goed functioneel horloge. Nog niet gedragen omdat de stalen band niet zelfstandig op maat gemaakt kan worden.

Mitchel 11-01-2016

Hij voelt heel solid en zit erg fijn om de pols.
De snelheid van het de watch had sneller mogen zijn, sommige acties duren nog best lang. Verder een fijn product.

JVisser 07-01-2016

Na een aantal smartwatches en activity tracker geprobeerd te hebben kwam ik bij de Huawei watch uit. En ik durf nu eindelijk te zeggen dat ik de beste optie gevonden heb. Hij ziet er prachtig uit, doet wat hij moet doen. Dus ik ben tevreden. De enige 2 verbeterpunten die ik me nog kan bedenken... De vibratie motor is erg subtiel, die had sterker gemogen. En de oplader sluit niet altijd in 1x goed aan ondanks dat het magnetisch is, soms zitten de pinnetjes net niet goed en laad deze niet op.
Maar verder wat mij betreft de beste smartwatch van dit moment.

Edwin 07-01-2016

Gekocht als gadget, maar na een paar dagen wil je niet meer zonder. Erg handig dat je vanuit het horloge direct op Whatsapp berichten kan reageren, eenvoudig door de tekst in te spreken. Herkenning van Nederlands is bijna 100 %.
Het amoled scherm is van zeer goede kwaliteit. De dikte van het horloge is met 11 mm vergelijkbaar tot dunner dan mijn mechanische horloges. Aan het einde van de dag (7 am tot 11 pm) nog circa 50 % batterij over in always on modus en in de op de één na helderste stand (4). Het horloge presteert daarmee nog beter dan ik verwacht had op basis van reviews.

Mars 16-08-2017

Smartwatch

Sinds 2maanden in bezit van de Smartwatch 2 de watch is duidelijk en overzichtelijk het bedienen is éénvoudig vooral de extra's optie hartslag meter is handig de Smartwatch 2 is zeker een aanrader

bert 22-05-2017

mooi design, doet wat hij moet doen

ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een huawei watch en het bevalt me prima. zowel de tijd, stappenteller als de app notificaties staan me goed aan. hij reageert snel en het is duidelijk leesbaar en altijd goed te lezen.

enige nadeel is dat de horloge soms moeizaam te wekken is om de tijd te zien. dit kan worden gedaan door te schudden met je pols of door er met je vinger op te tikken. soms is een combinatie van beide handelingen hiervoor nodig.

Pluspunten

• doet wat hij moet doen
  • mooi design

Minpunten

• soms moeizaam te wekken

Peter 07-04-2017

Mooi scherm

Veel keuze in wijzerplaten.Is snel geheel opgeladen door magnetisch contact.Heel mooi design.Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Veel wijzerplaten
  • Snel opgeladen

Raymond 07-04-2017

Modern en stijlvol

Ik heb deze klok in combinatie met een Huawei P10 plus.
Beide stijlvol en bomvol met functies.
Absolute aanrader deze klok.

• Zeer toegankelijk
  • Veel mogelijkheden
  • Lange accu duur

Boudewijn Coert 30-03-2017

Ik bij de tijd met de Huawei smartwatch!!

Ik kocht vorig jaar een Huawei P9 smartphone. Ik was over dit toestel super tevreden. Jaren geleden had ik het dragen van horloges afgezworen, ik heb er 10 in de la liggen, allemaal mooi om te zien maar ze geven alleen de tijd weer.
Mijn vrouw heeft een iwatch die voldeed bij haar. Omdat ik zo tevreden was over de P9 ben ik ook gaan kijken naar de beste smartwatch op de markt. Deze vond ik ook bij Huawei. Het gemak van deze smartwatch heeft mijn verwachtingen overtroffen. Wat voor mij een van de doorslaggevende redenen naast het gebruiksgemak was, is dat je de smartwatch zo kan instellen zodat je altijd de wijzerplaat kan zien en hierdoor op een gewoon horloge lijkt. Ik heb sinds ik de smartwatch heb (zo'n 9 maanden) tientallen verbaasde gezichten gezien van mensen die niet wisten dat een smartwatch er zo mooi en elegant uit kan zien. Daarnaast hebben veel van mijn relaties door mijn ervaring de aankoop van de Huawei smartwatch overwogen of reeds gedaan.

Pluspunten

• je kan de wijzerplaat constant aan te laten staan
  • You tube kijken
  • bellen in de auto

Minpunten

• laden van filmpjes duurt even

Ray 25-12-2016

Top watch

Ik heb deze Watch gekregen en ik had er geen hoge verwachtingen van. Maar nu ik deze Watch een tijdje in gebruik heb kan en wil ik niet meer zonder. Scherm is uitstekend staat vaak bij mij op de minst heldere stand en is dan uitsluitend leesbaar. Batterij duur valt me zeker niet tegen bijna iedere applewatch drager heeft altijd zijn scherm uit. Dat is hier niet nodig staat altijd aan. Verder heb ik mijn verbaasd over de handigheid van android wear. De notificaties zijn top. Het antwoorden op berichtjes zoals WhatsApp met je stem werkt perfect. Het bellen in de auto is veel simpeler en veiliger geworden. En bv het besturen van Netflix via je horloge (play/pause) is super handig. Zelfs het bellen via het speakertje van de horloge zelf is al een aantal keer goed van pas gekomen.

Pluspunten

• Prachtig beeldscherm
  • Prima accuduur
  • Laad snel op
  • Nog steeds een van de mooiste op de markt

Minpunten

• Hartslag sensor soms traag

WimT 20-12-2016

Duidelijk scherm en mooie vormgeving

Ben zeer tevreden over deze smart-watch. Vormgeving is alsof je een normaal horloge draagt. Is een hele goede combinatie met mijn Huawei P8 Lite. Gebruik hem ook tijdens sporten, fietsen en wandelingen. Wel jammer dat hij niet constant hartslag weergeeft. Geeft goed elke melding door via trilling, en is tevens een heel rustige wekker.

Pluspunten

• Vormgeving
  • bediening
  • Service Huawei

Minpunten

• Accuduur zou iets beter kunnen

Rob 20-12-2016

Strak, degelijk en goede accuduur

Ik heb dit horloge nu bijna een jaar. Na lang zoeken ben ik toen voor de huawei watch gegaan aangezien deze het meeste uitzag als een traditionele horloge, terwijl hij toch aan alle vereisten voldeed.

Uiteindelijk positief verrast door de accuduur, helderheid en stabiele software.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Stabiele software
  • Mooi uiterlijk
  • Stabiele bluetooth connectie

Minpunten

• Oplader zit soms niet helemaal goed
  • Geen GPS

Ben 20-12-2016

The ONLY SMART WATCH there is!!

Heb weken het internet doorzocht naar info en revieuws! Ben blij dat ik voor de Huawei Watch heb gekozen. Exclusief uiterlijk, kras bestendig, super draag comfort (je merkt niet eens dat je hem om hebt). Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Krijg heel veel positieve opmerkingen van anderen over mijn Watch. Gebruikers gemak is dummie proof. Bellen via mijn watch is heel gemakkelijk. Ik gebruik voor mijn faces de app Watchmaker. Watch en app bij elkaar zijn een mega combinatie. Heb al veel mensen die na een watch zochten, de "Huatch" aanbevolen!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Accuduur
  • Super scherm
  • Bediening gemak
  • Draag comfort

Minpunten

• Geen, kan niet met zo'n SUPER WATCH