Polar V800 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polar V800 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joep 01-07-2018

Horloge binnen twee jaar kapot.

Geschreven voor: Polar V800 zwart

Ik heb dit horloge gebruikt tijdens wielrennen, echter binnen twee jaar ontstond er condensvorming achter mijn scherm. Door de condendvorming binnenin het horloge stond het horloge bol van de oxidatie. Vanwege de bekende kleine lettertjes helaas geen herstel o.i.d. onder garantie.

Ik ben van mening dat een horloge in deze prijsklasse dit soort abnormale gebreken niet binnen twee jaar hoort te vertonen.

Gezien de slechte degelijkheid van dit horloge raad ik mensen aan te kiezen voor een product van Garmin of Suunto.

Pluspunten

• Veel functies

Minpunten

• Slechte degelijkheid
  • Duur
  • Prijs/kwaliteitverhouding

J.extra 22-04-2016

Super sporthorloge maar...

Geschreven voor: Polar V800 blauw

Na lang twijfel en verschillende dingen opgezocht toch maar voor de polar v800 gegaan in plaats van de m400, je kan ermee fietsen zwemmen rennen en nog meer mogelijkheden. Tijdens het zwemmen geeft bij exact aan welke slag je zwemt en hoeveel banen ( afstand) helaas moet je hem zelf aan en uit zetten tijdens het zwemmen als je wilt klokken. Tijdens het fietsen werkt hij ook goed je kan alles mooi terug zien maximale hartslag route etc. Maar nu komt de maar.... Er zit een optie op om je telefoon te koppelen met de v800 helaas doet deze mogelijk het niet / tot nauwelijks. En al je activiteiten te verwerken na de app van polar hierdoor ook niet. Als je de polar koppelt op de computer gaat het echter wel goed.