Apple Watch Sport zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple Watch Sport zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robin 22-01-2016
Geschreven voor: Apple Watch Sport zwart

Het om doen van de applewatch sport vind ik altijd een vrij lastige bedoeling, je moet het bandje aan de binnenkant van je pols steken, wat er vaak voor zorgt dat je arm haren eruit getrokken worden of op zn minst geïrriteerd raken omdat het rubber bandje er langs schaaft. Als hij eenmaal zit ziet het er netjes en strak uit. Je hebt er dan geen enkele last meer van. De functies op de applewatch werken, maar zijn bij sommige apps zo ontzettend traag dat je geen zin hebt om ze te gebruiken. Dit is erg zonde omdat er apps tussen zitten die fijn zouden zijn om op je pols te bedienen. De apps die wel werken zijn prettig in gebruik. De apps die standaard op de applewatch geleverd worden werken goed, derde partij apps een stuk minder. Ook baal ik er van dat er geen GPS ingebouwd is in het horloge, dit lijkt mij een kleine simpele toevoeging die het horloge een stuk handzamer zou maken, zeker voor apps zoals kaarten of flitsmeister, mogelijk een tomtom app in de toekomst? Dat zou pas tof en handig zijn. Notificaties zijn echt ideaal en ook siri werkt goed wanneer je een berichtje terug wil sturen dmv je stem. De accu presteert boven verwachting goed. Je red een dag sowieso zelfs als je de applewatch regelmatig gebruikt inclusief hartslagmeting. De kwaliteit is echt super. Meerdere keren nat geworden onder de kraan, regen en in bad en hij werkt zoals hij hoort te werken. De afwerking is gewoon zoals je van apple gewent bent, helemaal top. Uiteraard mag dat ook wel voor zo'n prijs.

Femke 10-01-2016
Geschreven voor: Apple Watch Sport zwart

Ik vind het gewoon heel fijn om toch berichten binnen te krijgen als mijn telefoon ergens anders ligt, dan kun je even een quick reply doen of het gewoon negeren. Ik ben een Apple-fan, dus daarom heb ik de Apple Watch gekocht en niet een andere smartwatch. Eerst was er nog wel gedoe over de batterijduur, maar die valt heel erg mee hoor, als je hem na een dag uitzet kun je hem de volgende dag gewoon weer gebruiken!

ghakkesteegt 26-12-2015
Geschreven voor: Apple Watch Sport zwart

Ik heb de Apple Watch vanaf de lancering in Nederland en hij verbaast mij dagelijks weer. Ik heb 'm gekocht als gadget, maar langzamerhand is het steeds verslavender aan het worden. Hij voegt echt iets toe aan je iPhone.