Sony SmartWatch 3 SWR50 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SmartWatch 3 SWR50 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Jan 02-09-2017

Goede functies, slecht kwaliteit

Werkt goed zolang hij het doet. Die van mij ging iets voordat hij anderhalf jaar oud was kapot (kapotte chip). Sony zegt dat er niks aan te doen is omdat ze maar een jaar fabrieksgarantie geven en de verkoper doet er ook niks mee. Erg slechte service van Sony.

Pluspunten

• Accuduur
  • GPS
  • Accuduur

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Aftersales sony
  • beperkte garantie (1 jaar)

Clemens 16-05-2016

Handig sporthorloge met veel functionaliteit

Smartwatches zijn naar mijn idee nog steeds dure onaffe producten die in de toekomst heel handig zijn voor bedrijvige mensen die wel langs de weg, of in vergaderingen zitten. Deze Sony zeker geen sieraad voor om de pols is wel handig om als sporthorloge dienst te doen.

Met de nieuwste Android Wear wordt ook de Nederlandse taal ondersteund, werk WiFi hartstikke goed als je op hetzelfde netwerk zit en door de GPS module hoeft de telefoon niet mee als je sporten gaat.
Veel zaken worden ook door de telefoon ondersteund, waardoor ik deze smartwatch alleen voor sportdoeleinden ga gebruiken.
Je kent er geen gesprekken mee voeren. Dan zul je gewoon de telefoon op moeten pakken.

Het is een energievreter zeker nu ik alles nog volop aan het uit proberen ben.

Ik gebruik o.a.:

1. Spotify;
2. Googel Maps;
3. Googel Fit;
4. Verisure alarmsysteem bediening;
5. Notificaties voor Whatsapp, SMS, Email en het verzenden van ingesproken Whatsapp berichten, E-mails en SMS-jes;
5. Agenda en herinneringen
6. Sportuitslagen;
7. Buienradar

Clemens 21-05-2016

Ik ben inmiddels een week verder met deze watch. Bedoeld voor fitnessdoeleinden, ben ik deze week toch onder de indruk geraakt. Hij meldt wanneer ik mijn target al dan niet bereikt heb. Prima reminder.
De batterij gaat - in de nacht uitgeschakeld - 2 dagen mee.
Het opladen - vind ik allemaal wel vervelend - is in een halfuur gepiept.