Samsung Galaxy Watch Active2 paars - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

JanvanB 29-11-2022

Gewoon een geweldige smartwatch

Deze smartwatch is in één woord perfect voor de gewone man\vrouw simpel maar toch veelzijdig in gebruik

Anoniem 24-11-2022

Mooi geluid

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te koppelen met mijn samsung producten. Een mooi geluid. Enig nadeel is dat de buds moeilijk in de oren blijft zitten. Ondanks de verschillende maten dopjes

Anoniem 18-11-2022

Tijdloos

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super! Handig, om je WhatsAppberichtjes te lezen, zonder dat ze zien, dat ik ze gelezen heb! Héél handig!! Hoef je niet meteen te beantwoorden. Als je wandelt, kun je meteen de telefoon beantwoorden, zonder in je tas te moeten graaien en opnemen, terwijl de beller weer de hoorn erop gooit. Je bent altijd op tijd!

Pauline85 16-11-2022

Vrouwelijk en chique

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik hoef mijn telefoon niet in mijn zak te houden. Ik ben bereikbaar doordat ik met mijn horloge kan opnemen. Daarnaast vind ik het fijn dat mijn stappen geteld worden en dat ik het met sporten kan gebruiken. Dit is alleen mijn tweede active 2 doordat de vorige waterschade had opgelopen. Je kan toch niet zwemmen met het horloge...

Anoniem 14-11-2022

Ik begin er eindelijk goed mee te werken

ben alles nog aan het uit proberen wat er allemaal kan en wat het gemakkelijkste voor mij is nog geen foto's

Ruben_013 13-11-2022

Goed horloge voor goede prijs zeker een aanrader

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het horloge nu ongeveer een jaar en hij doet het nog steeds supergoed. Het is makkelijk in de omgang. Het horloge ziet er mooi uit en heeft een goed voormaat voor mij. Ik draag hem ook naar werk (winkelmedewerker) en er zitten nog geen beschadigingen op. Het horloge is makkelijk om helemaal aan te passen aan jouw stijl. Ik draag het horloge bijna 24/7 alleen niet wanneer die aan het opladen is en dat gaat redelijk snel. Hij is waterdicht wat het ideaal maakt als je graag zwemt. dit is zeker een aanrader als je niet zo een groot budget hebt en wel een smartwatch wilt van hoge kwaliteit.

Mathijs meek 13-11-2022

Top horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja mooi horloge zeer blij mee heb de 44mm was bang dat ie groot uitviel maar valt reuze mee. Werkt goed samen met Samsung telefoon gewoon top

Anoniem 12-11-2022

Heel.fijn

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is heel fijn, want tijdens lessen mag je je telefoon niet gebruiken, dus kan je op je watch kijken en bijvoorbeeld wanneer je een Appje krijgt kan je zien van wie het is en of het belangrijk is. En ik zou graag de buds+ willen, omdat ik veel muziek luister en omdat ik me dan goed kan concentreren tijdens het leren.

Sahrona 12-11-2022

Reparatie watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn dat die opgehaald werd en thuis gebracht.
Ik kon de datum en tijd van het terug brengen veranderen zonder moeite.
Watch is netjes gerepareerd en alles wat er is gedaan is beschreven op de bon. Zelf een paar tips er bij.

Fien79 06-11-2022

Mooi om m'n pols en fijn in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze smartwatch heeft een neutraal design en past daardoor bij iedere outfit. Het 40mm model heeft de perfecte maat voor de smallere pols en blijft toch goed te bedienen. Hij werkt heel intuïtief, communiceert goed met mijn Samsung Galaxy S10 en heeft (naast de vele te downloaden apps) veel opties. De batterij gaat bijna 2 dagen mee en is draadloos op te laden, wat mede een reden is dat ik vertrouwen heb in de waterdichtheid van het horloge. Dikke aanrader wat mij betreft!

Anoniem 24-10-2022

Top watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mega blij met deze fantastische smartwatch doet precies wat ik hoopte en voldoet aan alle eisen. Beter dan verwacht, vele smart watchen geprobeerd, maar deze is gewoon top

anoniem000 24-10-2022

goed

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] voldoet aan verwachtingen en hij is fijn in gebruik.
batterij niet super maar al met al prima horloge.

Margaretha40 18-10-2022

Geweldige smart watch met veel functies

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De ative 2 is een geweldige watch. Er zijn zo enorm veel mogelijkheden en het is voor iedereen te begrijpen. De watch draagt ook mooi niet te groot of te zwaar. Ik wil nooit meer een andere smart watch!

Sinem bilici 14-10-2022

Tevredenheid

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] İk ben super blij mee en tevreden.
Heb er geen spijt van als ik er een nieuwe wil, zou ik weer voor galaxy watch 44mm willen hebben.

ANITA3006 02-10-2022

Super blij met mijn galaxy watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met mijn galaxy watch, op mijn werk kan ik nu zien wie mij appt en bel, mijn stappen hou ik bij en het stimuleert om meer te doen

Anoniem 29-09-2022

Fijn, stevig horloge

Het is een fijn horloge. Hij is nauwkeurig, kan veel, en in combinatie met de Samsung health en galaxy wearable app is er nog veel meer in te stellen en te zien. Ik heb hem nu bijna twee jaar en hij doet het nog steeds goed, en er zitten nog steeds geen krassen op het scherm. Het is een elegant horloge, en ook is het leuk dat je verschillende bandjes kan bevestigen.
Wel heb ik pas een nieuwe telefoon gekocht(een samsung), en is de back up niet goed verlopen. Als gevolg daarvan stond alles weer op de fabrieksinstellingen en moest ik alles weer opnieuw instellen.
Maar al met al is het een fijn horloge dat ik nog zeker een paar jaar hoop te dragen.

Milanvrijt 29-09-2022

Beste smartwatch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind deze smartwatch heel goed je kan er alles mee. Je kan natuurlijk de tijd zien maar ook het aantal stappen die je gezet heb en allerlei andere bewegingen detecteert die automatisch.

Maria888 08-09-2022

Onmisbaar

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkend ism samsung mobiele telefoon. Heb hem al 3 jaar en is ondertussen onmisbaar. Geen van mijn andere (vele duurdere design)horloges ooit nog aangeraakt. Zit prettig, tijdens werk, sport en allerdaagse activiteiten.

Ben67 06-09-2022

Galaxy Watch Active 2 "alleskunner"

Zeer te spreken over de Active2. Voorheen gebruikte ik de Galaxy watch 46mm welke ik ook erg tevreden over was. De Active2 gaat een stukje verder m.b.t. het gebruik voor sport doeleinden. Verder bied het horloge de mogelijkheid je bloeddruk te meten en ook nogeens een hartfilpje te maken. Dit gebeurt best nauwkeurig wanneer je de gemeten waarden naast de gebruikelijke meetapparatuur legt. Wel even kalibreren alvorens in gebruik te nemen. Verder een elegant slank horloge met een scherpe, heldere weergave. Ook ondersteunt het horloge WiFi als Bluetooth wat het mogelijk onafhankelijk van je telefoon muziek te streamen. Het klokje opzich had van mij iets minder hoog gemogen maar het is zeker niet storend. Natuurlijke nog vele opties welke ik niet onder de aandacht heb gebracht maar het is een echte alleskunner!

Dyvano 05-09-2022

Goede kwaliteit, sterke bandjes, krasvrij.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super horloge, het bandje is perfect en hij meet de hartslag stress en stappen super nou keurig. Bellen is super makkelijk en je bent goed verstaanbaar. Alle trainingen voor in de sportschool worden goed gemeten!