Samsung Galaxy Watch Active2 paars - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Maria888 08-09-2022

Onmisbaar

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkend ism samsung mobiele telefoon. Heb hem al 3 jaar en is ondertussen onmisbaar. Geen van mijn andere (vele duurdere design)horloges ooit nog aangeraakt. Zit prettig, tijdens werk, sport en allerdaagse activiteiten.

Ben67 06-09-2022

Galaxy Watch Active 2 "alleskunner"

Zeer te spreken over de Active2. Voorheen gebruikte ik de Galaxy watch 46mm welke ik ook erg tevreden over was. De Active2 gaat een stukje verder m.b.t. het gebruik voor sport doeleinden. Verder bied het horloge de mogelijkheid je bloeddruk te meten en ook nogeens een hartfilpje te maken. Dit gebeurt best nauwkeurig wanneer je de gemeten waarden naast de gebruikelijke meetapparatuur legt. Wel even kalibreren alvorens in gebruik te nemen. Verder een elegant slank horloge met een scherpe, heldere weergave. Ook ondersteunt het horloge WiFi als Bluetooth wat het mogelijk onafhankelijk van je telefoon muziek te streamen. Het klokje opzich had van mij iets minder hoog gemogen maar het is zeker niet storend. Natuurlijke nog vele opties welke ik niet onder de aandacht heb gebracht maar het is een echte alleskunner!

Dyvano 05-09-2022

Goede kwaliteit, sterke bandjes, krasvrij.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super horloge, het bandje is perfect en hij meet de hartslag stress en stappen super nou keurig. Bellen is super makkelijk en je bent goed verstaanbaar. Alle trainingen voor in de sportschool worden goed gemeten!

Anoniem 31-08-2022

Top watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top horloge en verbinding met gsm gaat perfect.
Kan nu meteen zien van wie ik een bericht , Whatsapp, krijg, zonder steeds op telefoon te moeten kijken. Zeker handig.
Telefoneren gaat nu ook stuk gemakkelijker, zonder gsm in handen te hoeven pakken.
Ben echter pas 1 week in het bezit van deze horloge en leer nog iedere nieuwe dingen.
Tot nu toe zeer tevreden over mijn aankoop.

Anoniem 29-08-2022

Top horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk, heel blij mee.
Mooi desing, veel opties.
Mooi groot, draagt lekker vele opties, verschillende wijzerplaten.

Bonnietheunissen 25-08-2022

Goedwerkende smartwatch van samsung

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te gebruiken. Heeft veel verschillende functies. Je kunt hem helemaal instellen zoals je zelf wilt. Batterijduur werkt met normale functies aan zo'n anderhalve dag. Zeer tevreden met mijn aankoop!

GJL_ 24-08-2022

Prachtige smartwatch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel mogelijkheden. Makkelijk zelf watchfaces maken.
Makkelijk meten van bloeddruk, hartslag en dergelijke.

Anoniem 24-08-2022

Goede watch vooral om actief bezig te zijn

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samsung galaxy watch active 2 is de juiste watch om je activiteiten bij te houden je slaap cyclus bij te houden en algeheel fit tw zijn. Niet alleen helpt het om je bewustzijn te herinneren om in beweging te komen.tevens kan je helemaal hem instellen naar eigen smaak,ook berichten en herinneringen versturen en krijgen is gemakkelijk. Ook fijn is de digitale ring waardoor je makkelijk door apps en menu's kan scrollen. Tevens is alles goed schoon te houden en af te stellen naar smaak ook kan je snel en makkelijk bandjes vervangen indien nodig. Al met al heb je een samsung telefoon en wil je je telefoon uitbreiden met een samsung watch zodat je handig veel dingen kan doen en je telefoon kan uitbreiden en meer mogelijkheden hebt en tevens ook avtief bezig wil zijn dan is de watch active 2 de juiste keuze.

Anoniem 09-08-2022

Prima horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heel goed horloge heel handig voor bellen e alles WhatsApp kan je er mee doen en email echt top ik zou heel graag de galaxy buds willen winnen

Anoniem 02-08-2022

Beschrijving van Watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de horloge voor mijn verjaardag gekregen, daarentegen is het een heel fijn product. Ik gebruik het op diverse momenten tijdens het sporten, werken en in het algemeen. Ik kan vele gegevens tracken zoals stappen, calorieën en overige gegevens. Dat gebruik ik ook dagelijks, daarnaast komt het weer goed naar voren en kan je direct je berichtjes lezen wnr je telefoon op stil staat. Ideaal apparaat, in vorm van service kan niks reviewen, omdat het product als een cadeau is gegeven.

Anoniem 01-08-2022

Voor mij een fantastisch horloge

Het is een horloge die helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Ben er super tevreden over. Ik zou nu iig zeggen voor mij geen andere meer.

Cynthiaaa_M 30-07-2022

Super horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en super handig enige minpuntje je kan geen spraakbericht afluisteren en foto's maken batterij duur is 1 dag

Scheel 17-07-2022

Super

Het horloge is heel erg stijlvol en doet wat hij moet doen, heb het horloge nu bijna twee jaar in mijn bezit en hij voldoet nog steeds

Iliass m 11-07-2022

Gear watch active 2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie nette horloge met een mooie staal. Verschillende bandjes meegekregen. En de batterij gaat 2 dagen mee. Handig voor bellen en inkomende berichten , zonder je tel uit je zak te halen.

Rooo 06-07-2022

Fijn horloge

De keuze voor dit horloge was voornamelijk vanwege de grote: met een smalle damespols zijn veel horloge te groot. Verder de mogelijkheid om ook zonder telefoon te kunnen gaan rennen en muziek te luisteren, erg fijn!

Amandaa_a89 06-07-2022

Geweldig horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het horloge kan precies wat ik wil en ik heb amper in de gaten dat ik hem om heb. Groot pluspunt vind ik dat de wekker wel in de slaapstand afgaat.

MichielSDelft 04-07-2022

Nauwkeurig, makkelijk te gebruiken: helemaal top!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig sporthorloge die zeer nauwkeurig je gelopen afstand, het aantal stappen, je snelheid, je hartslag en hartslagzones registreert.
Daarbij is het bedienen van de stopwatch, de muziekspeler en oa de berichtenbox ontzettend makkelijk. De meldingen van binnenkomende berichten en oproepen is makkelijk aan en uit te zetten (handig voor als je in vergadering zit).

Dikke aanrader!

Anoniem 02-07-2022

Galaxy watch opent een galaxy aan mogelijkheden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn Samsung Galaxy Watch is onmisbaar bij mijn actieve levensstijl. Elke dag helpt de Galaxy mij om doelen te halen

Natascha_ 01-07-2022

Stylish en functionele smartwatch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, stylish smartwatch in strak zwart design. Functioneert goed en gemakkelijk te bedienen. Het enige mindere is dat het soms even zoeken is waar je een app vind (en of deze er op staat) en dat je horloge je elk uur vertelt dat je even niet gaan wandelen. Top horloge en nog een tof design ook!

Suuz85 28-06-2022

Mooi, elegant, makkelijk in gebruik!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij mee! Eigenlijk ben ik meer van de klassieke horloges ipv die "smart" dingen.. Maar dit is een prachtig ontwerp en heel makkelijk in gebruik voor een digibeet als ik! Ook mn zwemtraining kan ik super makkelujk bijhouden in plaats van zelf baantjes tellen! Te gek!!