Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Versa 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Rob 09-12-2020

Fitbit Versa 3; niet kopen!

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

Horloge aangeschaft vanwege mooie uiterlijk en schijnbaar lange batterijduur. Na enkele weken ontstonden de problemen.  Updaten ging steeds erg moeilijk en uiteindelijk niet.  Batterij liep na uitschakelen steeds leeg. Veel functies die bij andere merken normaal zijn,  niet of nog niet beschikbaar.
Uiteindelijk geruild voor een ander, bekender merk, had ik eerder moeten doen.

Minpunten

• Erg weinig mogelijkheden.
  • Batterij loopt na uitschakelen leeg.

CarolineDLJ 10-11-2020

Wat een prettige smartwatch!

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

Sinds een week of drie gebruik ik de Fitbit Versa3 en wat een fijne weken zijn dat! Het horloge ziet er allereerst prachtig uit, een mooi, elegant 'klokje' met een soepel bandje in een heerlijke kleur. Het draagt fijn, het siliconen bandje irriteert niet en is lekker licht. En dan de functies, wat een scala aan features heeft deze smartwatch! Van een simpele stappenteller tot betalen met je smartwatch, het kan allemaal. Vooralsnog heb ik eigenlijk niets te klagen over dit product. Het werkt goed, de stappenteller is accuraat, dankzij de GPS-functie en de ingeboude Spotify koppeling kan ik gaan hardlopen zonder mijn telefoon mee te moeten slepen, ik kan onderweg wat te drinken kopen als dat nodig zou zijn, want dat kan ik betalen met mijn watch.. Mijn slaappatroon wordt bijgehouden, mijn stappen, mijn conditie, mijn hartslag. Ik ben erg positief. Als ik minpunten zou moeten noemen dan zou dat zijn dat de knop aan de zijkant niet altijd reageert zoals je zou willen. Soms begint hij 'vanzelf' te werken als ik mijn pols buig, en soms reageert hij juist niet als ik dat wel wil. Daar zou dus nog wat aan verbeterd kunnen worden. Verder is de stappenteller soms wat overenthousiast, als ik mijn arm beweeg wordt het snel als stappen geteld. Maar goed, dat zijn kleine puntjes die voor mij niet afdoen aan de grote voordelen van deze fijne smartwatch.

• Uitgebreid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Stappenteller reageert soms te snel
  • Knop aan zijkant werkt niet even goed altijd

Ivettte 02-11-2020
  • Product gekregen

mooi horloge maar scherm niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

Dit Fitbit horloge heeft een mooi groot scherm, zeker niet té groot (ik heb zelf een niet al te grote pols en dit horloge past prima). Slaapanalyse gaat, zoals je van Fitbit kunt verwachten, prima. In de app kan je precies zien hoe je slaap is geweest. Je wekker kan je wel op je horloge instellen maar ik heb nog niet kunnen vinden of en zo ja hoe dit ook in de app in te stellen is (wat bij mijn vorige Fitbit wel kon). Wat betreft de gebruiksaanwijzing, deze is gelukkig online te vinden, daar staat alles goed in beschreven. Wat wel handig is, is de mogelijkheid om het scherm altijd aan te hebben (handig als je even snel kijkt hoe laat het is) aangezien het scherm niet altijd goed op aanrakingen reageert. Soms helemaal niet, soms erg traag, dat vind ik echt wel een nadeel van dit horloge. Het ontvangen van bijvoorbeeld Whatsapp berichten gaat prima.

Pluspunten

• mooi design
  • fijn formaat scherm

Minpunten

• bediening lastig

Leemast 02-11-2020

Mooie smartwatch met veel sportieve functies.

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

De Fitbit Versa 3 is een mooie smartwatch met veel sportieve uitdagingen. Heb de smartwatch nu een aantal weken in gebruik en ben tot nu toe best tevreden. Na het installeren van de app op je telefoon kun je de smartwatch koppelen aan je telefoon en verder instellen. Dit gaat best gemakkelijk. Wel wennen in het begin is het knopje aan de zijkant waarmee je de onder andere het scherm kan activeren of een stap teruggaan in het menu. Het knopje werkt niet altijd even accuraat. Ook is het touchscreen wat ongevoelig en reageert niet altijd even goed. De batterijduur is goed. Afhankelijk van de instellingen doe ik toe ruim 3 dagen met de smartwatch voor deze weer aan de lader moet. De Fitbit Versa stimuleert tot meer bewegen doordat je tijdens training kan kiezen in het menu van de smartwatch wat voor training je doet. Tijdens de training worden dan je hartslag, verbruikte calorieën en afhankelijk welke training je doet het aantal stappen of de afgelegde afstand. Iedere week krijg je via de mail een rapportage van je geleverde prestaties. Als je de Fitbit 's nachts aanhoudt wordt ook je slaapritme geregistreerd. Ook is het mogelijk om via de app Fitbit pay contactloos te betalen. Dit heb ik helaas nog niet kunnen gebruiken, omdat er iets niet goed zit bij onze bank waardoor ik de beveiligingscode die nodig is om de app te activeren niet heb binnengekregen. Je kan ook via de Spotify o Deezer app die je kan koppelen aan een externe microfoon en zo tijdens het trainen je favoriete muziek te luisteren. Ben tot nu toe tevreden over de Fitbit Versa 3 die uitnodigt tot nog fanatieker sporten.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Batterijduur
  • Trainingsmogelijkheden
  • Ruime keuze aan apps

Minpunten

• Bedieningsknopje niet altijd accuraat
  • Touchscreen soms wat ongevoelig
  • Laadstekker ontbreekt

IngridvS 30-10-2020

Stijlvolle fitbit versa 3

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

Ik wilde heel graag een fitbit om meerdere redenen, corona en thuiswerken, maar dat bewegen is toch een ding en ik ben fanatiek aan het hardlopen met intervaltraining. Op een horloge zaken aflezen leek mij zoveel makkelijker.
Daarom ben ik voor de fitbit versa 3 gegaan. Ik werd meteen erg enthousiast na het openmaken van de verpakking, wat een mooie lichte en stijlvolle horloge. Wat een groot verschil met de oude modellen.
Omdat ik al een fitbit account had was het een kwestie van aansluiten, even verder opladen en gebruiken maar.
Voor het meer bewegen, er zitten veel sportprogramma's op die diverse gegevens bijhouden, erg leuk. Zo ook de wandelingen in de bergen met de kinderen. Daarna konden wij exact onze route bekijken en onderweg, hoever zijn wij al en hoever nog te gaan, hoeveel stappen hebben wij al gezet.
Voor de uren waarin je praktisch niet beweegt krijg je een waarschuwing als je nog geen 250 stappen hebt gezet. Ik heb nu al heel wat rondjes in huis gelopen ipv achter mijn laptop zitten, dus dat gaat goed.
Hardlopen met dit horloge is ook super fijn, je kan muziek luisteren via de fitbit en alle gegevens worden weergegeven. Fijn, ik heb mijn telefoon dus niet meer nodig!

Verder zit het horloge boordevol leuke functies, slaapkwaliteit bijhouden, betalen, alarmen, het weer. Whatsapp berichten is daarentegen iets minder, je ziet ze binnenkomen, maar zijn niet te lezen en/of te beantwoorden. Dat zou nog een mooie aanvulling zijn.
Daarnaast ga ik nog op zoek naar een ander bandje, ik registreer graag de kwaliteit van mijn slaap, maar 24 uur het horloge bandje geeft wel wat irritatie. Dus daarom doe ik deze toch soms in de nacht af.

Maar al met al een volledig product en ik beveel deze zeker aan.

Pluspunten

• Licht
  • Veel functies
  • Sportprogramma's
  • Snelle installatie
  • Gaat zeker 6 dagen mee

Minpunten

• geen beantwoording whatsapp
  • Kort oplaadsnoer

CM18 18-10-2020

Fijn lichtgewicht horloge

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

Ik heb het horloge nu zo’n week in mijn bezit en ben prima tevreden. Het installeren ging goed, alleen wat problemen met het installeren van hardloopapp en smart pay. Het design is erg mooi, een licht horloge met een mooi scherp beeld en flexibel bandje die in 2 maten meegeleverd is.
Je kan via het horloge goed je stappen bijhouden, je hartslag en ook je slaap kan je bijhouden wat je tot nieuwe inzichten laat komen. Je batterij gaat ongeveer 6 dagen mee wat erg fijn is.
Wat zijn verbeterpunten? Nou, allereerst als hij dan opgeladen moet worden ben je niet compleet want je krijgt enkel een usb kabel die ook nog wat aan de korte kant is. Ook tijdens de installatie kom je wat punten tegen die nog niet helemaal soepel verlopen. Zo was het installeren van smart pay een ‘gedoe’ met internet erbij pakken en ook het installeren van derde applicaties is wat onduidelijk.
De horloge gebruiken voor berichtgevingen van b.v. whatsapp laat nog wat te wensen over. Zodra je een melding ontvangt is deze weg van je telefoon en via de smart watch kan je niet reageren met een kort antwoord o.i.d.

• Licht gewicht

Minpunten

• Oplaadkabel
  • Berichtgevingen

Marleenk91 14-10-2020

Fitbit Versa 3 blauw

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

Sinds een week heb ik deze Fitbit versa 3 in mijn bezit. Het horloge heeft een mooi sportief design en het bandje is flexibel. Er zit een extra XL bandje bij het horloge voor mensen met een bredere pols.
Na ontvangst moet het horloge eerst worden opgeladen voor deze gebruikt kan worden. Er zit weinig informatie in het doosje, daarom is het handig om meteen de Fitbit app te downloaden op je telefoon. Hierop kan je heel gemakkelijk aangeven wat je wel en niet zichtbaar wilt hebben op je horloge. Ook is er in de app meer informatie te vinden over het horloge. Het helemaal goed installeren van het horloge kost wel even wat tijd. Wanneer alles ingesteld is kan dit horloge heel veel gegevens opslaan en geeft deze inzicht in bijvoorbeeld je slaapritme of het aantal kcal dat je hebt verbrand. Er zijn eindeloze mogelijkheden.

Pluspunten

• Flexibel bandje
  • Stappenteller
  • Je kunt met het horloge douchen
  • Meldingen ontvangen op het horloge

Minpunten

• Installatie kost veel tijd
  • Er zit geen adapter bij alleen een usb kabel

Mcm 14-10-2020

Mooie licht gewicht smart watch

Geschreven voor: Fitbit Versa 3

De Fitbit versa 3 is het nieuwste model en ik ben erg enthousiast om hem in gebruik te gaan nemen. Eerst zet ik de app op mijn telefoon en leg de Fitbit aan de lader. Deze lader klik je makkelijk vast d.m.v. een magneet. Je zet de Fitbit aan door aan de zijkant op een knop te drukken. Je voelt dan een kleine trilling en komt in het begin scherm. Ik heb nog nooit een smart watch gehad en ben meteen onder de indruk van de helderheid van het scherm. En dan lijken de mogelijkheden wel oneindig! Ik begin met dit horloge te gebruiken voor het sporten, mijn stappen bij te houden en mijn hartslag te monitoren. Er zit namelijk een ingebouwde gps in waarmee je tijdens workouts/wandelingen alles bij kunt houden en deze kun je later in de app gedetailleerd bekijken.
Er zitten meer dan 20 sport profielen op én hij is waterdicht, dus ook te gebruiken tijdens het zwemmen.
Je kunt ook ‘s nachts je slaapritme monitoren. Hoewel ik overdag nauwelijks merk dat ik het horloge om heb, vind ik het ‘s nachts niet zo fijn zitten. Ik leg hem dus op de slaapmodus naast mijn bed.
Wat overdag ook heel fijn is, is dat binnenkomende appjes ook op de telefoon worden weergegeven. Je ziet met 1 snelle druk op de klok wie geappt heeft en of het belangrijk was, zonder je telefoon te moeten ontgrendelen.
Na een week gebruik ben ik erg enthousiast en dan heb ik nog niet eens alle mogelijkheden gebruikt en bekeken.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Ondersteuning sportactiviteiten
  • Evalueren sport activiteiten
  • Bijhouden hartslag