Samsung Galaxy Watch Active2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

JeroenW661991 08-02-2020

strak design, goede integratie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Heb de Galaxy Watch Active 2 44mm gekocht afgelopen december als kerst cadeautje en het viel mij al heel snel op dat hij zonder het installeren van extra apps al heel veel kan! voor Whatsapp heb je bijvoorbeeld geen aparte app nodig, je ontvangt de berichten gewoon op je watch en kan ze vanuit daar ook gewoon beantwoorden. net zoals de muziek app van samsung. deze werkt voor elke speler, hij detecteert ook mijn radio app dus ga er vanuit dat het ook werkt met bijv google play music of spotify, ook erg leuk trouwens dat je een playlist aan kan maken die dan gesynchroniseerd wordt met de watch.

De watchfaces standaard meegeleverd zijn al erg goed en je kunt er genoeg aan aanpassen, verder zijn er vaak wel leuke aanbiedingen dat je gratis watchfaces kan downloaden. ik gebruik zelf nog altijd de standaard watchface waar hij mee komt, wel een beetje aangepast zodat hij geel is en iets andere info weergeeft.

het meegeleverde bandje is wat klein maar voor mij groot genoeg, ga er zelf nog een ander bandje voor halen een metalen.

batterlij gaat bij mij veel langer mee dan verwacht (en van wat ik er in andere reviews over las maar dat ligt natuurlijk aan mijn gebruik. hij gaat in ieder geval met gemak 3 tot 4 dagen mee.

ben er al met al heel erg tevreden mee!

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

Ellen71 20-04-2021

Motiverend

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Leuk horloge. Ik gebruik horloge voornamelijk voor wandelen en fietsen. Werkt prima. GPS werkt ook goed. Je kunt je doelen instellen. Werkt motiverend om deze ook elke dat halen. Hartslagmeting ook handig. Nog geen nadelen. Horloge pas 1 week in bezit.

Frenske2107 19-04-2021

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Ik heb de Smartwatch 2 dagen maar wil geen ander.
helder beeld groot
en vooral mooi met veel mogelijkheden

JurgenP 18-04-2021

Mooi horloge en doet wat die moet doen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Mooi stijlvol horloge, met name door de ronde vorm trekt het mij enorm. Doet ook wat die moet doen en dat nog voor een goede prijs!

Alxeray 17-04-2021

Werkt perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Goede Smartwatch, werkt goed met spotify, bellen, reageren op berichten of om je oortjes mee te verbinden. De roterende bezel werkt ook fijn door de feedback met zachte trillingen. Ik mis alleen een standaard programma waar je zelf een training met intervallen kan maken voor het hardlopen. Voor de rest prima apparaat!

Vos1234 16-04-2021

Super Horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Ik gebruik het horloge met een iphone 12, desondanks werkt het perfect samen! Ik ben heel erg blij met mijn aankoop!

Titta 16-04-2021

Geweldige smartwatch active2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Ik ben super blij met deze smartwatch heb hem aangeschaft wegens mijn gezondheid om mijn hartritme en mijn conditie bij te houden het doet wat hoort te doe en nog meer je kan er alles mee ik heb zelf de samsung s21 en daarmee gekoppeld super ik kan er niet meer zonder raad iedereen aan die op zoek is naar een smartwatch geweldige kwaliteit en betaalbaar staat heel mooi krijg er zoveel complimenten over

blijekoper123 15-04-2021

Erg stijlvol horloge met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Het uiterlijk van het horloge is heel erg goed, mooi dun en zeer mooie stainless steel behuizing. Functies zijn ook super goed, al moet je hem wel dagelijks of om de dag op te laden. Voor mij is dit geen probleem, maar voor anderen kan dat wellicht wel een probleem zijn. Ik vind

Anoniem 13-04-2021

Tevreden aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Een goede aankoop samen met mijn vrouw een Samsung Active 2 aangeschaft.
En die van mijn vrouw een met een OPPO snel kunnen koppelen en die van mij met een Samsung Note 8 soepel kunnen koppelen. Nu hopen dat we nog net zo blij zijn over een jaar ze in gebruik te hebben.

Anoniem 13-04-2021

Goed !!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Vooralsnog heel blij mijn vrouw en ik hebben er allebei een aangeschaft. Mijn vrouw heeft een OPPO met een Android besturingssysteem en ook daar is de installatie goed en snel gegaan. En ik hoef niet te melden dat het bij mijn samsung note ook vlotjes is verlopen.

Anoniem 06-04-2021

Ongelofelijk fijne Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Dagelijks val ik van de ene verbazing in de andere.
Ik blijf steeds nieuwe mogelijkheden ontdekken, terwijl de watch mij ook steeds verder helpt.
Prachtig duidelijk scherm en goed leesbare teksten.
Geweldige hulp bij wandelen en health gegevens.
Lange levensduur accu en snel weer opgeladen.

Raymonda 28-03-2021

Geweldig horloge met vele functies!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Dit is mijn eerste ervaring met een smartwatch en ik ben verrast door de vele functies en mogelijkheden dat het horloge mij biedt.
Het een veelzijdig horloge waarmee je makkelijk uit de voeten kan, het lezen van het instructieboekje was voor mij bvb niet nodig.

Nadine_1104 27-03-2021

Fijne smartwatch met heel fraai uiterlijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Dit horloge helpt mij bewust te worden van mijn leefstijl, en motiveert me om (letterlijk) stappen te zetten en in beweging te blijven. Ik dacht altijd dat ik best veel liep en bewoog op een dag, maar mijn Galaxy Watch drukte me met mijn neus op de feiten: die actieve leefstijl die ik dacht te hebben, viel nog best tegen! Wat ik super fijn vind, is dat ik hem altijd en overal kan dragen (ook in water) en ik maak veel gebruik van de trainingen die je kunt downloaden via Samsung Health. Ik ben fan!

LukaszEnAnna 26-03-2021

Samsung - Het best

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Mijn vrouw en ik houden van Samsung.
Ik heb de Galaxy S7 en zij heeft de Galaxy S20 Ultra 5G.
Nu heeft Samsung Watch Active 2 Aluminium zich bij ons aangesloten. Binnenkort gaan we ook QLED SAMSUNG GQ75Q800T kopen.
Ik weet dat het ook een geslaagde aankoop zal zijn.
Dit is wat Samsung is.
Het beste!

Frennie36 25-03-2021

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Mijn eerste smartwatch en ik wil niet meer zonder. Waar voor je geld! Koppelen gaat gemakkelijk met je samsung telefoon. Alles wordt duidelijk geregistreerd! Erg tevreden

Ivo K 25-03-2021

Horloge Top, Accu minder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Horloge is stijlvol en werkt perfect als sporthorloge
Enige min punt is de zeer beperkte accuduur. 1 dag vind hij al moeilijk

Zoveel mogelijk onnodige apps en widgets er af en hij houdt het 1,5 dag vol

Nynke123 22-03-2021

Perfecte formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Super horloge alles kun je er mee behalve betalen maar voor de rest alles bevalt mij super en de batterij houd het ook lang uit ook als je hem veel gebruikt

Anoniem 21-03-2021

Mooie, stijlvolle watch, horloge met vele mogelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2

Mooi, chique horloge. Vele mogelijkheden. Uit de verpakking snel geïnstalleerd met de waerable app. Stappenteller klopt, hartslag tnt redelijk nauwkeurig. Veel wijzerplaat keuze. Geluid met bellen helder en duidelijk. Muziek draait er ook vlot op. Batterij gaat zeker een dag of 2 mee, afhankelijk wat je gebruikt het op de watch. Enige aanmerking op de kleur. Ik vind hem zeker mooi, maar hij is niet echt zilver, niet glimmend maar mat van kleur. Bij bijgeleverde bandje kleur de kast meer ijsblauw/grijs.