Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

peter444 08-05-2021

stoere klok

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

niet alleen een mooi horloge maar ook een smartwatch die eenvoudig is in het gebruik en je uitnodigt tot verstandig bewegen. echt een aanrader

Adriaanj 08-05-2021

Leuk hebbeding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Naast het mooie design, heeft het ook functioneel leuke extra mogelijkheden zoals het lezen berichten, telefoon, bewegen etc. Zelf ben ik niet zo handig met het maken van instellingen, maar met de gebruiksaanwijzing/handleiding erbij is het redelijk gelukt.

Eeeee 08-05-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn tweede smartwatch van Samsung al. Gebruik het horloge veel. De 3 is iets uitgebreider. Alleen jammer dat ik voor de bloedtuk meter ook een Samsung mobiel nodig heb.

Spacelady77 08-05-2021

Compleet en met mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Superblij met mijn watch. Mooie vormgeving en prettig in gebruik. Helemaal instelbaar naar je persoonlijke smaak.

Anoniem 08-05-2021

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Heel blij met mijn nieuwe Samsung Watch3. Mooi design, gemakkelijk bediening in een woord geweldig. Supper blij ermee.

Jeffrey851 08-05-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik heb de watch pas sinds gisteren en nu verkocht aan het horloge! Hou alles zeer goed bij en de gezondheids apps zijn echt geweldig!

yigitkara 07-05-2021

Heel handig

Hij bevalt me zeker.
Het gemak die de watch 3 biedt is groot meldingen , telefoontjes ,berichten en natuurlijk de health. Hij staat goed , niet te zwaar aan je pols. Wel moet er een gemak bij komen : het betalen met de horloge met samsung pay. Voor de rest is het een hele fijne horloge!!

Pia Maria 07-05-2021

Samsung Galaxy watch 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Super watch vooral ook voor senioren.
Zitten zovele functies in dat je het als senior rustig moet aanpakken. Je mag er best een aantal dagen over doen.
Heel belangrijk is de ECG, bloeddruk, hartslag en zuurstof.
Ook de valbeveiliging is echt super. Vallen is binnen een aantal seconden reageren anders wordt er alarm geslagen bij uw naaste.

Onno 1969 07-05-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik vind qua uitstraling en vormgeving het een mooi horloge. Duidelijke display en mooie kleuren. Het enig wat me tot nu toe tegenvalt is de levensduur van de batterij. Deze gaat soms nog geen dag mee dan moet hij alweer aan de lading. Vooral als je muziek afspeelt raakt hij snel leeg. Ik hoop dat Samsung hier wat aan kan doen anders is het niet de verwachting die ik had

Alfredo59 07-05-2021

Prachtige stijlvolle smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik was al online verkocht, maar deze smartwatch is zelfs 'uit' stijlvol.

Hij is een stuk dunner zit fantastisch.
Ik weet zeker dat ik hiermee plezier ga krijgen!

Opa Haan 07-05-2021

zeer goede smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

goede features maar ik mis de bloedsuiker meting (voor mij belangrijk) schijnt maar niet te lukken omdat toe te voegen dan waren het 5 sterren geweest

LarsD_02 06-05-2021

Makkelijk en fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Heb mijn horloge vandaag binnengekregen en meteen kunnen starten uit de doos. Batterij had genoeg om hem in te stellen na mening en eigen gebruik en ben meteen aan de slag gegaan. Instellingen spreken voor zich en na een dag helemaal aan gewend. Zeker aan te raden.

Leo46 06-05-2021

Veelzijdig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Een smartwatch meet vele mogelijkheden met specifiek voor mij een ECG opname mogelijkheid. Kortom een veelzijdig apparaat voor een redelijke prijs. Absoluut een aanrader.

Arianvh 06-05-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Dit horloge gekocht als opvolger van mijn Samsung Gear. Over dat horloge was ik al erg te spreken maar dit type is zeker een aanrader. Veel verbeteringen tov de Gear zoals waterdicht en een betere hartslagmeting. Ook de mogelijkheid om workouts via het horloge op de tv te bekijken is een fantastische toevoeging. Het horloge is licht en heeft een lange standby tijd van ongeveer 3-4 dagen afhankelijk van het gebruik. Een erg helder scherm met hoge resolutie wat ook in fel zonlicht goed is af te lezen.

LydiaH09 06-05-2021

Super fijne Smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn vriend heeft vorig jaar de Galaxy Watch (eerste generatie) gekocht en was er helemaal weg van! Een mooi model en hele handige functies. We waren vooral heel erg tevreden over de seconde-ring waarmee je door je apps kan scrollen. Nu heb ik ook maar de Galaxy Watch3 besteld en ben er nu al super blij mee! De zelfde handige seconden-ring is aanwezig, het model ziet er nog strakker uit en meer health functies zitten erop. Ook is de doos nu in plaats van vierkant een lange rechthoekig wat nog meer luxe uitstraalt! Dat maakt deze watch ook extra leuk om weg te geven. Kortom; Nu al meer dan tevreden over mijn aankoop!

Anoniem 06-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Een dag in bezit maar erg tevreden over deze smartwatch.
Veel mogelijkheden/opties op dit horloge. Prettig dat de handleiding in het Nederlands is.
Het klokje is wel vrij dik. Ligt hoog op de pols, door de sensor aan de achterkant.
En bij intensief gebruik valt de batterij duur wat tegen.
Verder erg uitgebreid en nauwkeurig wat betreft functies
Fijn dat spotity ook gebruikt kan worden.

Gijs070 06-05-2021

All-in-smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Zeer blij met dit horloge! Voor mijn verjaardag had ik een ander merk horloge gekregen van mijn familie (Ticwatch Pro 3) Ik ben namelijk een groot fan van Google en daarmee het besturingssysteem op die Watch (Wear OS) Echter kwam ik er bij ontvangst achter dat het niet mogelijk was om hier je playlist van Spotify Premium op te zetten. Ik had drie vereisten bij de aanschaf van mijn nieuwe watch:
1. Meten van hartslag zones (running)
2. GPS (wilde niet meer hardlopen met een phone op mijn arm)
3. Spotify (stand-alone)
Ik zag later pas dat de Watch 3 ook ondersteund wordt door 'Stand-alone' Spotify en zonder twijfel dit horloge aangeschaft. Het OS van Samsung (Tizen) is 'thuis komen' betreft herkenbaarheid als je al een Samsung hebt en met alle mogelijkheden is de Watch 3 een echte allrounder.
Enige (kleine) nadeel vind ik dat de app Runkeeper (van Asics) niet compatible is met Tizen, dat is namelijk de app wat ik altijd mee ga hardlopen. Wel kan je je gegevens sync-en via andere manieren en dat is prettig. Verder vind ik de batterijduur goed, ik doe er 2 tot 2 en halve dag mee.

MrBase 05-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch3 bevalt mij heel goed. Erg makkelijk in gebruik. Overzichtelijk menu. In combinatie met Samsung s10 telefoon ging het installeren vanzelf. Ook downloaden van nieuwe apps zeer gemakkelijk

JoterB 05-05-2021

Mooi alles in een pakket.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch meteen gebruikt. Sport functies gebruikt en moeiteloos aan mijn telefoon kunnen linken.
Verder biet de watch gigantisch veel functies en mogelijkheden. Met het leren bandje staat hij niet minder dan een normaal horloge.