Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

Aad1980 17-06-2021

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Wat ik fijn vindt aan dit horloge is, dat je verbinding met je telefoon niet wegvalt. Dat je whatsapp berichten goed binnen krijgt. Nadelen batterij niet meer dan 1 dag mee gaat.

H1rry 17-06-2021

Wat een uitblinker

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Nu een week in bezit. Fijn in bediening zeker in samenwerking met mijn note. Mooier en veel mannelijker dan een watch van een ander merk.

Anoniem 17-06-2021

Doet alles super, op 1 ding na.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Sporten, hartslag, slapen en noem het allemaal maar op houdt hij perfect bij. Enige minpunt is dat Bixby geen Nederlands verstaat, dit is vooral lastig als je op Whatsapp berichten wilt reageren met spraakbesturing. Dit kan dan wel in het Engels maar dus niet in het Nederlands. Verder een top product!

Arie60 17-06-2021

Goede smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

De smartwacht doet wat ik ervan verwacht.
Ik vind de afstand voor de koppeling tussen smartwatch en smartphone korter dan verwacht.

Crimereaper 16-06-2021

Degelijke watch met goede besturing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

De watch voldoet goed aan de verwachting
Apps voor de watch zijn er voldoende
Hij lijkt ook op een echte horloge met een goed doordachte opzet zoals de ring die je goed navigeert door de menu.s
Enige minpuntje is dat de accu maar 2.5 dag mee gaat
Maar raad hem wel aan om hem aan te schaffen voor Android telefoons

Ivandrenthe74 16-06-2021

Geweldig sport horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Dit is alweer mijn tweede sport horloge van Samsung en wens me geen andere meer. Alle info klopt feilloos. Erg blij mee en kan het iedereen aanbevelen.

Yol27 16-06-2021

Fijne gadget

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik ben blij met mijn Samsung Galaxy Watch3. Tijd is duidelijk. Extra functies werken prima. Ik vind het heel handig dat berichten en telefoontjes op mijn pols zichtbaar zijn, en dat ik ze kan beantwoorden. Pas na 2 dagen intensief gebruik is hij bijna leeg.

OlafB 16-06-2021

Goede mix tussen smartwatch en sporthorloge

Koop dit horloge als...

je houdt van de subtiele draaischijf om de wijzerplaat.

Geen enkele andere smartwatch-fabrikant biedt zo'n unieke functie, en het is een fantastische manier om te communiceren met een wearable waarmee je alles op het scherm kunt zien terwijl je door de menu's bladert. Als je van dat idee houdt, is dit het horloge dat je moet hebben.

Ik ben persoonlijk niet van de vierkante smartwatch. Ik vind dat niet echt mooi. De Galaxy Watch 3 is een prachtig ogende - ronde - smartwatch, met een scherp en levendig scherm dat kan wedijveren met alle toptoestellen. Als je een smartwatch koopt vanwege zijn uiterlijk, overweeg dan zeker de Galaxy Watch3.

Daarnaast was ik op zoek naar een smartwatch waarmee ik mijn (sport)aktiviteiten kan bijhouden. De Galaxy Watch 3 is niet alleen een geweldig horloge voor algemeen gebruik, met heel veel functies and apps die je kunt downloaden, maar zit ook vol met fantastische gezondheidsfuncties, zoals automatische tracking voor trainingen, en ondersteunt een grote verscheidenheid aan trainingen. Als je zowel een slimme polsgenoot als ook een gezondheidstracker wilt, dan is dit horloge echt ideaal.

Mas33 15-06-2021

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Deze smartmatch ziet er goed uit.
Alleen niet aan te bevelen als je zelf een I-Phone hebt.
Dan kun je geen whatsapp berichten ontvangen.
Ook het synchroniseren loopt niet zoals met een Samsung telefoon. Dat is jammer want voor het design heb ik voor een Samsung watch gekozen.

Verder leuke functies zoals hartslagmeter en het meten van sportactiviteiten!

Grat 15-06-2021

Super smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Geweldig ding telt al mijn stappen en activiteiten. Helpt mij enorm met meer bewegen en water drinken en kan al mijn berichten er op zien. Gewoon een super ding.

Anoniem 15-06-2021

Bijna alles kunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Had hiervoor de een ander type Samsung smartwatch de s3.
Deze batterij gaat veel langer mee.
Het is een mooie smartwatch, ziet er sjiek uit.

Rooz1 15-06-2021

geweldig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Fijne smartwatch wat belangrijk voor mij was dat ik er mee kan zwemmen en dat het de afstand registreert, voldoet prima, bovendien is het ook nog eens leuk om te zien, vooral omdat het in 2 maten verkrijgbaar is zodat ook mensen met dunnen polsen het kunnen dragen.

Eefjezuyd 14-06-2021

Alleen maar lof!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Wat een leuk product, koppeling samsung met iPhone Gsm gaat prima, en kan zelfs bellen. Hele mooie horloge, ik krijg alleen maar complimenten, mooie horloge!

Djuke 14-06-2021

Fantastisch horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Na lang vergelijken voor de Samsung Galaxy Watch 3 45 mm gekozen. Heb niet zo'n brede pols en had eerst de 41 op het oog maar toch blij dat ik de 45 mm heb gekozen. De 41 viel bij mij toch wel klein uit.
Koppelen aan mijn Galaxy telefoon ging heel simpel. Uiteraard de tijd maar ook de berichten die je ontvangt en de health functies zijn erg handig.
Gebruik hem nu een dikke week en heb er nog geen seconde spijt van.

EReij 14-06-2021

Mini computertje op je pols

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik heb galaxy watch 3 aagneschaft voor een persoon, die na de corona flinke revalidatie nodig heeft. De watch zelf heeft zeer mooi disign, kan zoals zakkelijk als sportief doel gedragen worden. Voor een redelijke prijs heb je een watch van robuurste materiaal, met draagkomfoort, heldere scherm, kortom, een blikenwanger. Trouwens, op de foto staat hij niet zo mooi zoals hij in werkelijkheid is. Tijdens de online shopping had ik een andere horloge onder de oog, maar toen ik hem fysiek in winkel heb gezien, werd galaxy watch 3 dan mijn eerste keuze.

Naast de standaard sportactiviteten en ademhalings oefeningen, meet hij heel veel: zuustofgehalte, ECG, bloeddruk, etc. Het is eigenlijk een klein computertje, oftewel een multimeterje, die op je pols draagt. Het is een klein friendje, die jarenlang betrouwbare vervice biedt. Aanrader.

Blindo72 14-06-2021

Functionele Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Wat een gave Smartwatch, volledig in te stellen naar je eigen wens. Muziek luisteren en bellen met deze Smartwatch is verrassend goed.
Batterij vind ik wat minder, deze moet om de dag opgeladen worden.

Ruben2000 14-06-2021

Fijne watch en Handig voor Dagelijks Gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Handige watch en fijn voor dagelijks gebruik!
Kan veel dingen dagelijks bijhouden zoals: water glazen gedronken, fitness, hartslag en spO2 meter, en veel watchfaces om uit te kiezen en meer!

Sasloa 14-06-2021

Top smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Dit is mijn eerste smartwatch en ben na een paar dagen al helemaal verkocht. Het feit dat deze naadloos aansluit bij mijn telefoon is echt top. Voor mij niets anders meer!

Danny1974 13-06-2021

Heel veelzijdig, maar beperkte batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Het is erg mooi en veelzijdig. Je kan er erg veel mee. Het enige minpunt is de batterij. Die is wel snel leeg als je overal gebruik van wilt maken. Ik heb de stand dat het scherm uit is tenzij je het horloge naar je toe beweegt en de batterij is na anderhalve dag aan een oplaadbeurt toe. Ook zou het handig zijn als berichten meteen gezien worden. Dit kan alleen als je altijd aan aan hebt staan of op het moment dat je de trilling voelt je horloge naar je toe beweegt. Dat laatste werkt overigens niet altijd. De tegenstand is echt superfijn. Geen zorgen meer over glitches door nattigheid.