Huawei Watch GT 2e zwart, groen / M|L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Watch GT 2e zwart, groen / M|L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

h******@g******** 12-09-2021

Is zeker een aanrader!

Goed, degelijk en mooi horloge voor een redelijke prijs en een keuze uit heeel veel wijzerplaten.

Pluspunten

• Zeer lange accuduur
  • Mooi ontwerp
  • Veel zelf te instaleren wijzerplaten

Minpunten

• Heb ik nog niet kunnen ontdekken

Mike 19-11-2020

Fijn sport- en goed zichtbaar horoge

Ik was op zoek naar een duidelijk sporthorloge met veel gadgets. De GT2E is na lang wikken en wegen als beste uit mijn bus gekomen. Geen enkele spijt van gehad. Het grote display stoort niet, met permanente telefoon aan doet hij het een week. Spannend wat het sportieve resultaat aan het einde van de dag is 5 gb geheugen, van alles en nog wat in te stellen op het klokje via de huawei health app. Kan trouwens ook een eigen foto als wijzerplaat instellen. Top klok voor een te lage prijs. Let op de GT2 is iets goedkoper maar is kleiner en kan minder.

Pluspunten

• Je kan goed zien hoe laat het is
  • Heel veel praktische mogelijkheden
  • Batterij gaat makkelijk een week mee
  • Opladen gaat snel

Minpunten

• groot voor een smalle pols.
  • Je moet somsr scrollen voor een keuze.

Ray 16-11-2020

Veel voor weinig

Ik heb dit horloge even gedragen maar retour gedaan omdat het voor mijn geen compleet plaatje was.
Voor die prijs (119) moet je eigenlijk niet teveel zeuren natuurlijk. Ik vond de metingen qua hartslag, stappen, zuurstof, traptreden allemaal vrij netjes. Met sporten is op een helder beeldscherm te lezen welke zone je zit etc. Dit wel als je je horloge draait.
Het scherm van het horloge gaat overigens telkens uit, dit is niet aan te zetten. Reden 1.
De calorieën aan het eind van de dag zijn niet in totaal zichtbaar, enkel wat je actief hebt verbrand. Reden 2.
De hoeveelheid achtergrondjes zijn enorm en er zitten hele leuke achtergrondjes bij. Connect goed met een Huawei telefoon dus wat dat betreft prima. Oneindig veel sporten, en vele trainingen toe te voegen.
Wat mij ook opviel is dat het horloge vrij dun is, dus je voelt hem nauwelijks.
Ik denk dat je hier echt wel veel plezier mee kan hebben maar voor mij was het geen 10.

Pluspunten

• Prijs
  • Mooi scherm
  • Accu
  • Accuraat
  • Zit comfortabel, is vrij dun

Minpunten

• Scherm gaat na max 20 min uit
  • Calorieën van de gehele dag
  • Kwetsbaar met extreme sporten