Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Samsung Galaxy Watch Active 2 zwart / S|M

Samsung Galaxy Watch Active 2 zwart / S|M
Bekijk alle Smartwatches

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Ineke86 19-06-2021

Super blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik vind de Samsung galaxy watch active 2 en super fijn horloge. Ik gebruik hem bij sportactiviteiten (zwemmen en hardlopen) en hij houdt keurig alles bij. Wel ben ik nog aan het zoeken met muziek afspelen tijdens een sportactiviteit via mijn draadloze oortjes. Dit lukt nog niet. Ook voor mijn werk is hij fijn. Ik kan op mijn horloge zien wie appt of belt en of dit belangrijk is of later kan, waardoor ik niet steeds met een telefoon in mijn hand voor de klas sta.

Jet P 18-06-2021

Top horloge,

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Mooie uitstraling, is zeker fijn om heel de dag te dragen.
Wat voor mij wel heel jammer is dat Stava niet automatisch upload, kan alleen via de strava app, hardlopen, maar deze kan ik niet zelf instellen.
Via de healt app is het niet te uploaden naar strava, mijn zwemprestatie word zelfs niet niet opgeslagen: jammer!
Had hiervoor een tom tom en deze uploaden automatisch naar strava,...

Samsung freak 18-06-2021

Goede smartwatch.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik vind alles aan de smartwatch fijn.
Hij is lekker licht.
Hij heeft veel functies.
Hij is lekker overzichtelijk.
Alleen de batterijduur mag wat langer.
En de horloge bandjes moeten in verschillende maten te bestellen zijn.
En wat meer keuze in kleuren kwa smartwatch.

SianL 18-06-2021

Niet geschikt voor runkeeper

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik heb het horloge aangeschaft voor sportactiviteiten.
Dit kan alleen met de Samsung app en helaas niet met Runkeeper. Erg jammer.
Voor de rest prima!

Marion17 17-06-2021

Mooi strak en stijlvol maar toch sportief

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik had al een Samsung Gear Fit2 Pro en zocht iets stijlvoller. Dat is gelukt met een goudkleurige Watch Active 2 met bruine leren band. Nog meer functies en betere metingen. Supermooie watchfaces. Nauwkeurigere slaapmeting en locatiebepaling. Kortom een aanrader!

Afke 17-06-2021

Ziet er mooi uit, maar de batterij duur is laag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik was heel lang aan het twijfelen om de stap te maken van mijn fitbit naar een Galaxy watch. Het leek mij handig om alles van Samsung te hebben en berichten e.d op mijn horloge te kunnen ontvangen zonder steeds mijn telefoon te moeten pakken. Dit is zeker geslaagd. Ik zie snel en makkelijk mijn berichten en pak daardoor niet onnodig mijn telefoon. Makkelijk voor op het werk.

De minpunten zijn de batterijduur en het opladen. Mijn S20+ is sneller opgeladen dan mijn horloge, want dit duurt zo een 4 uur bij leeg zijn. De horloge gaat zonder spaarstand 2 dagen mee. Met spaarstand heb je alleen de klok. Ik vind dit voor Samsung echt super slecht.

CS01 16-06-2021

Superhandig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik ben erg tevreden over dit horloge. Het is superhandig om te gebruiken met sporten en nu heb ik meer grip op mijn prestaties. De dagelijkse doelen zijn ook motiverend voor meer bewegen. Ik heb 2 x gehad dat Spotify het niet zo goed deed, maar dat was ook snel verholpen.

Hanneke23 15-06-2021

Veel eerder moeten doen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik was opzoek naar een sporthorloge met een niet te sportief uiterlijk. Helemaal blij met deze! Functioneert ook super goed en batterij gaat super lang mee!

Maris197 15-06-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Wat een fijne horloge!! Je kunt al je activiteiten bijhouden, berichtjes op je horloge lezen en beantwoorden, je agenda bekijken en natuurlijk je gezondheid "bijhouden" calorieën, slaap, stress...
En natuurlijk een supermooi uiterlijk van de wijzerplaat!
Ik had dit horloge veeeel eerder moeten kopen en raad hem iedereen aan.

Wim81 15-06-2021

Mooie smartwatch, maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Prima ding, mooi design maar na een week al laten vallen vanaf de oplader en direct een barst in het scherm. Een kleine stootrand was een must geweest voor een active watch. Ook is de accu relatief snel leeg, maar dat zal voor soortgenoten ook vast zo zijn (max 1,5dag)

Sepa77 14-06-2021

De Galaxy Watch van Samsung is een echte aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Ik heb de Galaxy watch nu 2 weken. Na ontvangst is deze gemakkelijk in te stellen en te voorzien van persoonlijke voorkeuren. Qua leefstijlmonitoring geeft deze een goed beeld en kunt deze op persoonlijke voorkeuren aanpassen door het gebruik van verschillende apps. Daarnaast is de display goed afleesbaar en gemakkelijk te bedienen. Kortom, voor mij persoonlijk een aanwinst.

Anoniem 13-06-2021

Veelzijdig horloge.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Het horloge gaat kei goed mee in het dagelijks leven, het beschikt over de opties die je als consument vaak gebruikt. Ook als sporter is het een top gadget, je kan apps als straat downloaden en werkt perfect. Zeker een aanrader!!

RamonBroeren 11-06-2021

Werkt zoals beschreven

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Werkt precies zo als ik het fijn vind. Voor een goede prijs en met fijne opties zoals Bluetooth en ppslag

WAPdeJ 11-06-2021

Tof horloge, niet perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Mooi horloge voor de hele dag, helaas kan je de watchfaces maar beperkt aanpassen, waardoor het net niet helemaal naar wens is. Helaas zit je een beetje vast aan Samsung Health, wat ik.maar een onduidelijke app blijf vinden, ook kan je niet koppelen met My Fitness Pal. Het scherm krast vrij snel. Verder dus wel een mooi horloge, makkelijk in gebruik en trackt voor mij voldoende!

StarBurger 11-06-2021

Perfecte maat, veel functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

De active 2 heeft een mooie maat. Niet te dik en een mooie pasvorm. Hij gaat ongeveer 2 dagen mee en dat is meer dan genoeg. De interne bevel (ring) is ook een goede functie.

Een mooie opvolger, met veel verbeteringen.

Trucker 11-06-2021

Houd de stappen goed bij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Leuke is als je met het horloge in het water bent geweest dan krijg je een melding dat je op een knopje moet druken zodat die rest water weg werkt. Maar heb ook min puntje .. je moet een andere eb laden om de overdracht van de gegevens op je fitbit van samung te zetten.en nog een puntje is dat als je wilt fietsen of ander sport wilt doen het horloge dat niet automatisch registreert. Kleine moeite je moet het sport programma zelf aanklikking of schuiven.. plus punt je kan steeds een ander scherm kiezen zonder dat je ervoor moet betalen. verder ben ik tevreden.

Jochempie 11-06-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Dit horloge gekocht vanwege waterpolo.
Super makkelijk in gebruik en houd goed de gezwommen banen bij.

VVeerle 11-06-2021

Mooi stadshorloge om ook mee te sporten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Mooi design. Goede verbinding met telefoon en batterij beter dan verwacht. Luidspreker om te bellen goede kwaliteit. de Health app nogal beperkt en bv geen details over slaapfases.

Srijmk 10-06-2021

Complete smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L

Lang getwijfeld om een smartwatch aan te schaffen. Veel geld voor een gadget dacht ik. Uiteindelijk mezelf cadeau gegaan. Voor de Active 2 gekozen vanwege de mooie vormgeving.
Ik heb hem nu 2 weken en heb er totaal geen spijt van. De connectie met mij telefoon is super. Het motiveert me om meer te bewegen en ik word vrolijk van de foto's die ik erop heb gezet. Genoeg apps om op je watch te zetten.
Tot nu toe geen nadelen!