Samsung Galaxy Watch Active groen

Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Samsung Galaxy Watch Active2 roze
4,9
Bekijk alle Smartwatches

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nynke 08 30-07-2022

Fijn horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn horloge! Doet wat hij moet doen. Ben er blij mee. Veel mogenlijkheden.Zit heel fijn om de pols, plus is dat je veel gaatjes hebt in de band. Zo kun je hem altijd op de juiste stand stellen.

lyabtn 01-07-2022

geweldig super tof

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de samsung galaxy watch is echt superfijn! de batterij gaat de hele dag mee, je kunt er apps op downloaden, je kunt er mee sporten en hij heeft een waterdichte functie super goed!!!

Anoniem 25-06-2022

Fijne smart watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Redelijk makkelijk bediening voor de oudere generatie die niet is opgegroeid is met de huidige techniek .Jammer dat je moeilijk in een winkel een smartwatch kunt kopen ( behalve mediamarkt waar je ze niet veel meer kunnen verkopen dan wat ze in sortiment hebben)

Samie1011 25-06-2022

Echt geweldig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt geweldig de geluid is geweldig en ze zijn heel mooi en ze gaan heel lang mee en ze passen perfect

Alex schoor 19-05-2022

Top top top !!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top top top !! Makkelijk ,duidelijk , heel veel mogelijkheden
Heel mooi design.
En water dicht .wat wil je nog meer ?

Anoniem 05-05-2022

Na ervaring met zenwatch een vooruitgang

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ape trotse eigenaar. Helaas geen android os maar tizen os dat is een heel klein tegenvaller maar wil binnenkort de aller nieuwste aanschaffen die net zo mooi is als deze.

Colinda28 29-04-2022

Super handig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is prima alleen de batterij gaat best snel leeg, voor de rest zou ik het wel aanbevelen aan mijn vrienden

Tuts 12-04-2022

Top!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben er blij mee.
Je kan ze opzoeken als je 1 kwijt is.
Top ding.
Mijn tiener zoon gebruikt het.
Hij is er blij mee.

Anoniem 12-04-2022

Goed gebruik horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De horloge werkt goed en is makkelijk te gebruiken en in te stellen en alles werkt goed ik gebruik hem vorral voor Spotify en dat werkt perfect dus ik zou niet meer zonder kunnen

Daniël BL 12-03-2022

Heel veel opties, veel apps

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg handige horloge voor sporters maar ook voor dagelijks leven met wekker en spelletjes.
ik ben zelf 15 dus spelletjes gebruik ik wel ;)
Heel erg handig dat je er muziek op kan zetten wel jammer dat er maar weinig opslag is (4G)
Verder zit hij lekker en is hij erg mooi

CathyNL 09-03-2022

Geweldige watch!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Galaxy Watch Active is echt een geweldige watch als je iets goed zoekt voor een mooie prijs, het meet je stress niveau, houd je slaap bij, meet automatisch je hartslag, ga zo maar door! Ik ben erg tevreden met dit product. De watch heeft ook een SOS - Functie, mocht er iets gebeuren: dan druk je 3x op de knop, en gaat er een sms naar je zelf geselecteerde contacten, en stuurt hij ook gelijk automatisch je locatie mee.

Ik kan niks beters zeggen over dit product, want naar mijn mening is hij al: per-fect!

Sjra Boll 18-02-2022

Goede Smartwatch ben er erg tevreden mee.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig ben er erg blij mee. In de toekomst voor ons gezin.alleen nog maar Samsung

Ik ben er super blij mee.super horloge.

E norbart 11-02-2022

Mooi, dun, 40mm, maar Batterij? :( bpm:(

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog niet mee gesport. Alleen de stappenteller gebruikt. Een dag Maar met de batterij, dat is te kort. Hartslag meter is niet accuraat.

Anoniem 31-01-2022

Top watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ben heel tevreden over mijn Smartwatch. had m al een tijdje liggen maar nu ik hem regelmatig gebruik ben ik er blij mee

Sas1984 18-01-2022

Tja

Ik heb hem al een tijdje maar de batterij gaat wel heel snel leeg en doe er niet zo heel veel geks mee. Beetje jammer en hij registreert niet alles zoals het hoort kwa stappen / trap lopen en wandelen of fietsen

Jesshof83 18-01-2022

Top product

Zeer handig en leuk.fijn om te dragen.met vele mogelijkheden!
Top product,voor een redelijke prijs..

Riezie 16-01-2022

Een welkome aanvulling!

Goed horloge, heb lang getwijfeld toch overstag gegaan en het is inderdaad een heel fijn apparaat.
Makkelijk te bedienen en vol met fantastische functies

Kimberly24 11-01-2022

Super gebruiksvriendelijk!

Het horloge is erg gebruiksvriendelijk en registreert op gebied van sport bijna alles uit zichzelf als je bezig bent. Ik mis wel een stopwatch of handige timer.

Reinerus 29-12-2021

Verrassende en overtuigende smartwatch

Ik had net een mooi analoog horloge gekocht, maar kreeg een onverwachte kans om gunstig deze Samsung watch te kopen. Natuurlijk heb ik hem geprobeerd en ik ben ontzettend verrast over wat het met mij doet. Vooral de app rond stress reductie, ademhy, maar ook stappenteller , hartslag en de actieve terugkoppeling bij sporten bevalt mij ontzettend goed. Het doet echt wat me .Ik vind het een zeer overtuigende combinatie samen met mijn Galaxy telefoon . Erg blij dat ik dit horloge heb gekocht

Anoniem 23-12-2021

Heel prettig in gebruik

Ik vind het een geweldig device, het houd alles voor me bij. Dus bij deze adviseer ik al mijn vrienden die ik heb, om dit product te kopen