Michael Kors Access MK Go Gen 4S MKT5073 - Rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Michael Kors Access MK Go Gen 4S MKT5073 - Rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

MarjanPL 18-11-2019

Mooie smartt watch!

Ik heb deze smartwatch nu ongeveer 2 maanden en ben erg tevreden. Ik als niet horloge drager moest echt wennen om ineens zo'n kollos om mijn pols te dragen.

Maar het went sneller dan gedacht.

Hij telt netjes al mijn stappen, ik kan door meldingen zien wat er gebeurd in mijn mailbox en whatsapp.

Gewoon tevreden dus over deze smartwatch

Pluspunten

• Elegant
  • Draagcomfort

Minpunten

• Prijzig

JohnnyBravo80 16-11-2019

Mooi horloge, slechte performance

Het horloge ziet er mooi uit, maar ik vind de performance onder de maat, zeker in vergelijk met de 'grote' smartwatch merken. Het is niet responsief, lijkt soms te haperen. Daarnaast is de batterijduur, zonder dat we er iets bijzonders mee gedaan hebben, nog geen dag.

Mooi horloge, zit lekker, maar beneden alle verwachtingen qua performance en batterijduur.

Pluspunten

• Mooi horloge
  • Zit lekker

Minpunten

• Traag
  • Batterijduur

Sorbotrol 11-11-2019

Prachtig design

Het is een "klok" met een prachtig opvallen design. Het viel gelijk op dat ik deze smartwatch om had. Hoewel sommigen door de ingestelde wijzerplaat (je kunt er vele instellen)niet eens in de gaten hadden dat het om een smartwatch ging.

Ik vond het wat lastig om een juiste handleiding te vinden en de benodigde appjes en dingen te installeren. Maar toen het eenmaal klaar was, werkte alles zoals je zou verwachten.
De batterijduur vond ik wat aan de korte kant. Maarja, als je van alles aan het uitproberen bent en hem veel gebruikt dan kun je dat verwachten.

Wanneer je door hebt hoe hij werkt is hij prettig in gebruik. Het grootste nadeel vond ik dat de kast steeds naar de buitenkant van mijn pols glijdt, waardoor ik niet makkelijk op de wijzerplaat kan kijken. Kan natuurlijk aan mijn pols liggen. Verder merkte ik toch dat mijn leeftijd me wat parten begint te spelen. Het zijn natuurlijk best kleine lettertjes, waar ik steeds meer moeite mee begin te krijgen. Op naar een nieuwe bril!

Pluspunten

• design
  • waterdicht

Minpunten

• handleiding
  • kast kantelt naar buitenkant pols

Bjanka 09-11-2019

Prachtig horloge met vele functies

Prachtig design, je kan de wijzerplaten instellen naar wens / matchen met je outfit, erg leuk.
Licht horloge wat perfect om je pols zit. De vele functies zoals stappenteller, Hartslagmeters, Spotify en notificaties van Whatsapp, agenda, mails e.d. vind ik ook super.
Een minpunt vind ik de batterijduur , bij intensief gebruik moet je wel dagelijks opladen.
Zo nu en dan ontkoppelt hij zichzelf en dan moet je via de app weer verbinding maken.

• Notificaties
  • Verbinding Spotify

Minpunten

• Batterijduur

ceekaa 07-11-2019

Mooi en makkelijk te bedienen

Het uiterlijk trok me natuurlijk meteen aan, een opvallend maar mooi horloge! De kast mag van mij wat minder groot zijn en verwisselbare bandjes zou leuk zijn. Verder is het horloge in gebruik heel gebruiksvriendelijk, je draait aan de middelste knop ipv aan een ring om het scherm, zoals bij de Samsung. Ik vind dit horloge heel prettig aanvoelen om de pols. Het scherm is ook heel duidelijk, heel veel functies (nog niet alles uitgeprobeerd). Ik moet eerlijk zeggen dat ik met dit horloge blijer ben dan met mijn Samsung....

Pluspunten

• uiterlijk en draaggema
  • veel functies
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• batterij gaat erg snel leeg bij intensief gebruik
  • bandje kan niet verwisseld
  • alleen op te laden via computer/laptop

Christel 07-11-2019

Mooi sportief horloge

Ik vind het een mooi groot scherm.De verbinding met met iPhone 11 wil er nog wel eens uitgegooid worden. Verder erg handig met sporten!

Pluspunten

• mooi design
  • verwisselbare wijzerplaten

Minpunten

• verbinding
  • siliconen bandje

Carola 05-11-2019

Mooi en licht horloge met veel functies

Mooi, fijn en licht horloge. Heeft veel functies en het horloge geeft zelf ook tips bij het instellen. Veel verschillende soorten wijzerplaten om uit te kiezen,zodat je horloge er steeds weer anders uitziet. Via Strava kun je je sportaktiviteiten goed bijhouden. Ik vind wel dat de batterij snel leegloopt maar is ook zo weer opgeladen. Blij mee!

Pluspunten

• Licht
  • Mooi uiterlijk
  • Veel functies

Minpunten

• Batterij
  • Geen handleiding

Susanne 05-11-2019

#MK_THEINSIDERS

Heel blij mee gave kleur dat rood.
Moest alleen wennen aan het dagekijks opladen maar dat went snel.

En suoer gandig als je telefoon onderin je tas zit!!! En hem niet hoort...

Je horloge geeft het aan en je kan gewoon terug appen via je horloge

liesbeth 01-11-2019

mooi design, groot scherm

Ik heb de rode MK smartwatch nu een aantal weken in mijn bezit.
Het is best lastig om uit te vinden hoe je alles moet instellen en hoe alles werkt. Wat ontbreekt is een duidelijke handleiding; dat is erg jammer. Op het internet is wel van alles te vinden maar gewoon een duidelijke 'hoe te beginnen' had ik wel fijn gevonden.
Uiteindelijk is het me voor het grootste deel gelukt en heb ik het horloge al goed kunnen uitproberen.
De verbinding met de iPhone was problematisch wrs door de updat naar IOS 13 uiteindelijk ook gelukt.

Dan het uiterlijk: leuk, stoer, goed formaat (niet zo heel groot), mooie bijpassende band die makkelijk schoon te maken is en die past om iedere pols.
De wijzerplaat is snel en makkelijk aan te passen, wat ik echt leuk vind; steeds iets anders - er is veel keus in uiterlijk.

Tijdens het sporten werken de hartslagmeten en de stappenteller prima en zijn goed zichtbaar.

Zeker als je gaat sporten raakt de batterij vrij snel leeg. Je moet het horloge echt iedere dag opladen! Er zijn diverse tips om de batterijduur te verlengen maar dat helpt niet echt.
Het beste is dan om de connectie met je iPhone te verbreken, maar daar heb je geen smartphone voor. Gelukkig gaat het opladen snel.

Al met al een mooie smartwatch met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• design

Minpunten

• batterij duur
  • connectie uitlezen naar/met Iphone

Pientje1977 01-11-2019

Super Smartwatch

Ik ben zeer verrast over de functionaliteit van deze prachtige smartwatch van Michael Kors. Hij ziet er erg trendy uit en draagt fijn. Het enige minpuntje is dat ik wel uitslag krijg van het metaal van de sluiting. Erg leuk is het daar je zelf heel je scherm indeling en afbeelding naar smaak kunt maken. De stappenteller en hartslagmeter werken goed. Ik heb verschillende applicaties van mijn telefoon geactiveerd op mijn smartwatch, waardoor ik pushberichten van de krant, whats app berichtjes en telefoontjes goed binnen krijg op mijn horloge. Zo mis ik niets meer!!

Snelle Jelle 31-10-2019

Super gaaf horloge!

Echt een super gave smartwatch! Mooi design, je kunt de lay-out van het schermpje aanpassen/veranderen. Hij connect goed met een iPhone. Super handig om berichtjes er op binnen te krijgen.
Ik gebruik hem ook met sporten. Ik kan mijn trainingen vast leggen en zo mijn vooruitgang zien. Alles werkt daarbij goed: stappenteller, hartslagmeter, afstand, tijd....
Ik wil de slaapapp nog proberen, nog niet gedaan.
Nadeel is wel dat de batterij redelijk snel leeg is. Helemaal als je het horloge actief gebruikt.

Pluspunten

• Super lay-out
  • Werkt goed

Minpunten

• Batterij redelijk snel leeg bij intensief gebruik

Marretje 31-10-2019

Mooie en functionele smartwatch

Ik heb de rode MK smartwatch nu een aantal weken in mijn bezit.
Ik heb nooit eerder een smartwatch gehad en vond het in het begin best lastig om uit te vinden hoe je alles moet instellen en hoe alles werkt. Wat ontbreekt is een duidelijke handleiding; dat is erg jammer. Op het internet is wel van alles te vinden maar gewoon een duidelijke 'hoe te beginnen' had ik wel fijn gevonden.
De verbinding met de iPhone is uiteindelijk ook gelukt. Ik ben niet heel technisch dus ik weet niet of de problemen met het verbinden aan mij hebben gelegen of aan iets anders.

Ik ben (eerst toch wel een beetje voorzichtig) zelfs met het horloge in het zwembad geweest; ging goed - helemaal waterdicht.
Het geluid komt met in-ear pods prima door en onderweg berichten ontvangen lukt - soms wat 'haperend' ook.

Al met al een mooie smartwatch met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• hartslag metingen
  • stappenteller
  • waterdicht
  • mooi design
  • prima draagcomfort

Minpunten

• vrij korte batterijduur
  • geen goede handleiding meegeleverd

Kydath 28-10-2019

Prima keuze

Wauw, wat een leuk product. Ik als totaal nieuwe gebruiker vond het best lastig om te "beginnen". Na wat gepruts en zelfs een vastloper (hoe krijg ik het voor elkaar?) werkt het horloge nu naar behoren. Alle opties nog niet gebruikt nog aan het ontdekken. Supergaaf om de wijzerplaats naar jouw smaak te kunnen inrichten. Makkelijk op te laden, makkelijk te bedienen, geweldige kleur en zit goed. Ik ben er heel blij mee. Stappenteller en hartslagmeting lukt...ontvangen van een appje en reageren ook...maar GPS.....nog niet gelukt....Kortom.. prima keuze...

Pluspunten

• mooi formaat
  • duidelijk scherm
  • draagcomfort

Minpunten

• accu relayief snel leeg
  • voor newbie af en toe erg zoeken hoe iets moet

Eva 27-10-2019

Smartwatch voor fashionista's

Mooie opvallend design, ook de displays passen goed bij je fashion look, met alle nodige smartoevogingen.
Verbinding gaat via WearOS, heel makkelijk te instellen.
Met alleen de noodzakelijke notificaties gaat de batterijduur ook langer mee.
Google Assistent werkt niet altijd soepel, soms moet je een paar keer herhalen.
Via Google Fit je kan de sportprestaties makkelijk registreren.

Pluspunten

• Mooie design
  • Verbeterde batterijduur

Minpunten

• Komt met een lange band
  • Google assistant werkt niet altijd soepel

rimotje 24-10-2019

ik ben nu een poosje aan het testen met deze smartwatch.
hij draagt fijn. makkelijk te bedienen in intestellen.
echter is het niet mijn favo omdat dat de accu zeer snel leeg is.
op bed gaan en je slaap app activeren en smorgens weer deactiveren als je wakker bent. mooie metingen zijn er te zien ook je slaap tekort. wat extra voor af en toe wel mooi is is het geluid opnemen als je slaapt.

opladen gaat simpel en vrij snel
NFC werkt met ing helaas niet wat ik erg spijtig vind.
hartslagmeter werkt goed alleen als je zlef de hartslag op dat moment wil zien moet je eerst klikken en een poosje wachten
het scherm gaat vrij snel uit en ik kan geen instellingen vinden om dit langer aan te laten. nu lees je een bericht en het scherm dimt al weer,
gps is goed en ook vrij nauwkeurig. activiteiten zijn goed en makkelijk in te stellen.
instellen op een knop aan de zijkant is ideaal.
diverse apps kun je installeren ik heb bv de nefit app zo kan ik via mijn smartwatch de cv hoger en lager zetten.

Pluspunten

• gps nauwkeurig
  • draagt fijn.
  • wijzerplaten makkelijk aan te passen.

Minpunten

• accu zeeer snel leeg
  • NFC werkt niet met ing.

Carina Peters 23-10-2019

Degelijk materiaal, goede prijs kwaliteit verhouding

Op dit moment ben ik de MK smartwatch in de rode versie al een aantal weken aan het testen. Het was voor mij in het begin wel een uitdaging om precies uit te vogelen hoe de smartwatch werkt. Daarbij heeft de summiere gebruiksaanwijzing wel een groot aandeel. Het is met name goed puzzelen wat de juiste instellingen zijn waarbij de smartwatch een goede combi is met mijn IPhone. Het is eerste wat me opviel was de korte batterijduur en ik moet bekennen dat deze nog steeds storend is, ondanks dat ik wat aanpassingen heb gedaan in de instellingen. De enige manier om een optimale batterij duur te hebben is om de connectie met de IPhone op te heffen, maar dan valt het idee van het hebben een smartwatch in het niet. Wat ik met name mooi vindt is aan deze smartwatch is het design en de kleur, tevens vind ik het een pluspunt dat je de lay out kunt aanpassen. Momenteel ben ik de verschillende opties/apps nog aan het testen. Waar ik met name gebruik van maak en dat zonder problemen is de hartslag optie en de sport optie. Een welkome aanvulling tijdens het sporten. De komende weken nog flink aan het sparren met de smartwatch om te kijken of we een combi zijn en blijven.

Pluspunten

• de prijs
  • degelijk materiaal
  • prima aanvulling tijdens het fit worden/sporten

Minpunten

• korte batterijduur
  • geen duidelijke handleiding bij

spin33 22-10-2019

Mooi horloge

Bij het uitpakken viel me op dat de wijzerplaat van het horloge een goed formaat had. Vaak zijn de smartwatches wat aan de grote kant en blijf je overal aan haken. Bij de MKT5073 hoef je je bandje niet korter te maken dus iedereen past hem. Handig! Praktisch dat je het horloge tijdens het douchen, zwemmen en afwassen gewoon om kan houden. Zonder handleiding is het best lastig om het horloge goed in te stellen, was er dan ook wel een tijdje mee bezig. Zodra hij goed is ingesteld wijst het zichzelf. Leuk dat je de wijzerplaat makkelijk en snel kan aanpassen zodat hij bij al je kleding past. Hartslagmeter en stappenteller erg fijn. Nog wel even meerdere andere functies uitzoeken maar daar heb ik dan ook nog wel even de tijd voor. Tot nu toe positief verrast.

Pluspunten

• batterijduur gaat lang mee
  • leuke wijzerplaten
  • mooi design

Minpunten

• geen handleiding aanwezig

Eryka 22-10-2019

Mooie knalrode smartwatch!

Wat een leuk horloge! Mooi knalrood (I love it) en een enorme keuze aan leuke wijzerplaten. Op dit horloge zitten veel opties die ook handig zijn, zoals de hartslagmeter tijdens het sporten! Dat het horloge waterdicht is heb ik nog niet getest. Ik douche niet met een horloge om nl. De verbinding met mijn iPhone valt wel snel weg, dat vind ik wel jammer. Dat is wel op te lossen en de app op je telefoon houdt ook alles wel bij (hartslag, activiteit e.d.) maar dit zou toch beter moeten werken. Het besturingssysteem is wel okee maar je moet wel de tijd en rust hebben om dit uit te vogelen. Er zit geen duidelijke handleiding bij, maar je kan wel alles op internet vinden. Zo is het ook handig je goed in te lezen over het gebruik van de batterij, want na een dag is je horloge echt op. Je moet hem iedere dag opladen, daar is geen ontkomen aan. Er zijn wel veel tips over batterijbesparing maar die moet je zelf opzoeken. Al met al een heel leuk tof horloge! Deze uitvoering draagt fijn, is niet zo zwaar en is ook makkelijk schoon te maken na het sporten (zweten onder het bandje).

Pluspunten

• Leuke wijzerplaten
  • Draagcomfort
  • Toffe kleur
  • Cool design

Minpunten

• Instabiele verbinding met telefoon
  • Batterij

Anoeska 18-10-2019

Hip, vrouwelijk horloge

Prachtig kleurrijk, vrouwelijk, maar toch sportief horloge.
Je kan uit een heleboel verschillende wijzerplaten kiezen dus voor elke stemming is er wel iets passends te vinden.
Het zit heerlijk. Lichtgewicht.
Waterdicht.
‘S nachts is de wijzerplaat ook goed verlicht.
In de app ‘notities’ kan je een emoji tekenen en dan komt de app zelf met mogelijke emoji’s. Stappenteller en hartslagmeter duidelijk zichtbaar en altijd actueel.
Helaas zit er geen adapter bij en de batterij houdt het niet heel de dag vol als je er mee gaat sporten. Daarnaast vind ik de handleiding niet helemaal duidelijk, waardoor ik na een aantal dagen proberen nog steeds niet snap hoe alle functionaliteiten werken.
Om muziek te kunnen luisteren moeten er nog wel Bluetooth oordopjes aangeschaft worden.
Nadeel vind ik ook dat de muziek die op mijn telefoon staat niet op mijn smartwatch te kiezen is. Als je de muziek op je telefoon aanzet kan je deze wel vanaf je smartwatch regelen.

Pluspunten

• Heerlijk draagcomfort
  • Keuze uit verschillende wijzerplaten
  • Altijd actuele stappenteller en hartslagmeter
  • App op telefoon makkelijk en snel te installeren

Minpunten

• Geen adapter bij
  • Geen luidspreker aanwezig
  • Handleiding niet helemaal duidelijk

Ditismarieke 15-10-2019

Horloge werkt beter bij Android dan bij iOS

De smartwatch is prachtig om te zien. Hij draagt fijn. Ik heb een iphone en na het installeren van app en horloge bleek dat het horloge niet goed communiceert met de telefoon. Hij doe het alleen goed als je de app aan laat staan op je telefoon. Hartslag, stappen kilometers dat meet het horloge prima op. Maar berichtjes komen niet goed binnen. Mijn dochter is hem nu aan het testen met een Android telefoon. En het werkt fantastisch. Berichten komen allemaal binnen en beantwoorden kan ook. Muziek streamen kan er mee en nog heel veel andere dingen die we aan het uitproberen zijn. Er is geen duidelijke gebruiksaanwijzing ergens te vinden. Dat vind ik heel jammer want ik denk dat je dan veel dingen mist. Maar mijn dochter vind dat zelf wel uit en kamer al heel veel mee. Erg leuk dis

Pluspunten

• Hartslag metingen
  • Stappen teller kilometer teller
  • Mooi uiterlijk
  • Waterdicht

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing
  • Communiceert slecht met iphone