Michael Kors Access MK Go Gen 4S MKT5071 - Goud/Wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Michael Kors Access MK Go Gen 4S MKT5071 - Goud/Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

cjb1983 17-11-2019

Te duur voor z'n specs

Deze smartwatch van Michael Kors is net zo duur als een fossil gen 5 watch, maar de specs zijn een stuk minder. Ik snap niet helemaal waarom. Het design vind ik niet bijzonder, en de wijzerplaten die je kunt kiezen zijn vooral erg kitscherig.

Voor mijn pols is de smartwatch echt te groot, wat af en toe problemen oplevert met hartslag metingen. Hij zit verder wel comfortabel en hij is lekker licht.

De interface werkt vrij intuïtief, alleen reageert hij vaak wel waar traag. De batterij gaat niet lang mee, dus hij moet elke dag opgeladen worden.

De GPS werkt erg goed, en ik vind het fijn om de Strava app op de smartwatch te gebruiken tijdens het hardlopen.
Behalve dat heeft de smartwatch voor mijn echter niet genoeg toegevoegde waarde om hem in plaats van mijn Fitbit te dragen. Ik heb hem een tijdje getest, maar ik zou hem zeker niet zelf aanschaffen.

Pluspunten

• GPS
  • Draagcomfort

Minpunten

• Prijs
  • Batterij
  • Grootte

Sharon 13-11-2019

Uiterlijk minder mooi dan verwacht

Toen ik de verpakking openmaakte was ik lichtelijk teleurgesteld. Het horloge oogt wat goedkoop en heeft niet de uitstraling die ik gewend ben van Michael Kors. Wel fijn is dat je de wijzerplaten kunt wijzigen, waardoor je een geheel eigen stijl eraan kunt geven. Na een tijdje dit horloge te hebben gebruikt, vind ik het een fijn horloge. Fijn in gebruik en mooie functies. Qua batterij kan ik er prima een dag a 2 mee doen. Ik heb oa de whatsapp meldingen, facebook en inkomende oproepen aanstaan. Dit valt mij niet tegen. Ik ben verslaafd geworden aan mijn hartslag monitoren. Ook de begeleide ademhalingsoefening van google fit vind ik prettig om te doen met dit horloge.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Ademhalingsoefeningen
  • Batterijduur
  • Snelheid opladen

Minpunten

• Uiterlijk; oogt erg plastic

divanaatje 13-11-2019

Mooi horloge

Het is een super mooi horloge, dat heel licht draagt. Het is jammer dat de bluetootconnectie steeds wegvalt en hij opnieuw moet koppelen. Maar verder ben ik heel tevreden en het is super gebruiksvriendelijk en er zitten veel mogelijkheden op.

Pluspunten

• uiterlijk
  • mogelijkheden

Minpunten

• connectiviteit

Manon 12-11-2019

Clean, mooi horloge

Een super mooi, clean horloge dat bij vrijwel al je outfits past. Ook het verbinden met mijn telefoon was snel en makkelijk gebeurd. En een uitgebreide keus uit wijzerplaten is ook zeker niet verkeerd! Na de eerste quickstart stappen doorlopen zijn, mag je verder uitzoeken wat je doet, waardoor ik de smartwatch waarschijnlijk niet optimaal gebruik. Ook vond ik de batterij soms erg snel leeg gaan terwijl ik er niet eens zo actief mee bezig was gedurende de dag.

Pluspunten

• Super mooi design
  • Uitgebreide keus aan wijzerplaten
  • Je kan er mee zwemmen

Minpunten

• Batterijduur
  • Geen handleiding

bla 09-11-2019

Heel veel functies maar wellicht teveel?

Het horloge komt zonder gebruiksaanwijzing. Zeker met de grote hoeveelheid functies die het heeft, zou dit wel fijn zijn, desnoods online.
Het is een mooi horloge om te zien. Het bandje is fijn en bevat genoeg gaatjes voor de kleine dunnere pols. Ik heb alleen behoorlijk wat irritatie van het knopje wat aan de sluitkant zit. Door de locatie prikt dit knopje in mijn huid. Doordat het horloge strak moet zitten om de hartslag te kunnen meten, blijft het knopje constant in je huid prikken.
Dat er op elke achtergrond duidelijk de naam moet staan van MK vind ik niet echt nodig. Er hadden ook best wat neutrale achtergronden bij mogen zitten van mij.
Het connecten met mijn telefoon (Samsung S10) ging prima. Het installeren gaat eigenlijk vanzelf en ik hoefde zelf vrij weinig te doen. Ik heb het horloge gebruikt tijdens verschillende activiteiten; tennissen, zwemmen en wandelen. Het horloge houdt prima bij hoeveel stappen ik zet en mijn hartslag wordt goed gemonitord. Met de waterdichtheid van het horloge zit het ook goed, want ik heb dus met het horloge gezwommen, gedoucht en in de regen getennist en het werkt nog prima.
Het horloge kan je slaap niet bijhouden zonder een aparte app te installeren op je telefoon wat ik erg jammer vind. Er zijn smartwatches die dat wel kunnen door je beweeglijkheid te monitoren tijdens je slaap en dat vind ik toch een stuk prettiger dan een telefoon in mijn bed te moeten leggen.
Wear OS is een prima besturingssysteem; het werkt snel genoeg naar mijn idee en heeft zeker genoeg functies. Ik vind het wel jammer dat je ook hier weer een speciale oplader nodig hebt waardoor je het je niet kunt permiteren om je oplader te vergeten of om een extra oplader te kopen en die permanent in je tas te stoppen. Gelukkig laadt het horloge wel snel op.
Het swipen op het horloge werkt makkelijk en het horloge reageert er ook goed op.

• Helder en mooi kleurenscherm
  • Vele functies
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Irriterend knopje in bandje
  • Speciale oplader nodig
  • Veel functies maar geen gebruiksaanwijzing

Charlotte 08-11-2019

Wat een coole gadget!

Heel enthousiast uitgepakt en begonnen. De taal selecteren in Nederlands opende tot 3 keer toe in een andere taal. Maar simpel swipen naar links bracht je terug in het taalmenu.

Alles is proberen met vallen en opstaan aangezien dit mijn eerste smartwatch is die ik ooit om mijn pols heb mogen dragen. En ik heb hem vooral gekozen om meer mee te gaan sporten. De Google Fit app zit er al op! Deze app ook maar gelijk op mijn telefoon geïnstalleerd om te zien hoe de sportverrichtingen ingelezen worden. Het leuke is dat de app van mijn sportschool deze gegevens kan importeren.

De looks zijn mooi. Digitaal is het heel gemakkelijk om jouw eigen voorkeur looks te maken, deze op te slaan. Je kan zelfs via google play apps downloaden en deze in je look selecteren zodat dit een knopje wordt in je display. Je kan kiezen tussen digitaal/mono look in chique/normaal/sportief en bij sportief kan je zelfs tot en met 5 apps of metertjes laten weergeven.

De batterij gaat snel leeg, maar ik ben ervan overtuigd, dat dit komt omdat je zelf in het begin nog in de uittest fase zit. Want je kan heel gemakkelijk van boven naar beneden scrollen om daar het display aan/uit te zetten. Alle knoppen zijn naar eigen wens in te richten; ook die aan de zijkant.

Met het sporten zijn er een aantal presets in te stellen. Ik fitness dus ik heb een gewicht-icoontje staan. Even indrukken en er verschijnt start. Het horloge meet de beweging en komt met een suggestie van de oefening. Dus start: aftellen, liften, klaar. druk op stop. Het horloge laat zien wat je gedaan hebt. Dit kan je daar ook wijzigen, mocht je een ander soort oefening gedaan hebben. Ook als jouw specifieke fitness-oefening niet in de lange lijst voorkomt, kan je deze ook nog handmatig toevoegen en opslaan in de lijst. Wat wel jammer van de Fit-App van google is dat eenmaal ingelezen in je telefoon niet meer helemaal goed te wijzigen is, zoals het aantal kg (mocht je per ongeluk een verkeerd aantal reps of kg hebben geselecteerd). Maar dat zit in de app. Ik hoop dat er een update van deze app gaat komen, waarin echt veel meer specifieke fitness oefeningen in staan, zodat deze inclusief een klein voorbeeld plaatje in je telefoon verschijnt. want wat is een "squat" of "shrug" voor de ongeoefende fitnesser. Met een klein plaatje erbij spreekt dit meer tot de verbeelding.

Met zwemmen of onder de douche moet je er wel voor zorgen dat het display uit staat.

Leuk ding!

Pluspunten

• Meerdere 'Looks'
  • Heldere display
  • Google Fit App

Minpunten

• Bij intensief gebruik batterij snel leeg
  • Display snel weer op spaarstand

Yvonne 06-11-2019

Mooi design, maar wel snel leeg

Ik ben blij dat ik dit horloge heb mogen testen. Ik ben op zoek naar een mooi horloge dat ook je hartslag meet.
Op zich doet dit horloge dat ook, maar helaas moet het horloge dan wel heel strak zitten om constant je hartslag te kunnen meten. Dit vind ik zelf erg vervelend vooral tijdens het sporten.
De batterij gaat ook niet lang mee. Dus als ik hem heel de dag om heb gehad en dan in de avond ga sporten dan red hij het niet om alles op te nemen.
De verschillende wijzerplaten zijn wel heel erg gaaf!

• verschillende wijzerplaten
  • Berichten ontvangen op je horloge

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Hartslag meet hij alleen als hij heel strak zit

Angela 05-11-2019

Goed product

Leuk horloge en ziet er modern uit.
Het bandje is wit hoop dat die wit blijft nadeel vind ik het bandje is van kunstof en zweet snel hoop geen irritatie te krijgen daar door.
Leuke optie zal zijn dat er andere bandjes te koop zijn zo dat je kan wisselen.

Pluspunten

• Stappenteller
  • Zien door wie je gebeld word
  • Berichten erop kunnen lezen en reageren

Minpunten

• Kunstof bandje

Nietje1234 05-11-2019

Licht, prettig te dragen

De smartwatch is een fijn horloge. Laden en instellen ging vrij vlot en simpel. Hij zit prettig om de pols, is licht. Batterij gaat lang genoeg mee om een dag normaal gebruik van te maken. Soms wel problemen met de verbinding. Na opnieuw aanzetten, is dit steeds wel verholpen.

Erin Noelle 01-11-2019

Mooi licht horloge, batterijduur beetje beperkt

Het is een fijn en licht horloge, met onwijs veel functies en mogelijkheden. De verbinding tussen mijn telefoon blijf goed en stabiel en ook de sportfuncties zijn goed en nauwkeurig. Je kan douchen met het horloge, dit werkt, maar doe ik niet vaak. Wel is de batterijduur beperkt, bij normaal gebruik en bijvoorbeeld voornamelijk het kijken naar de tijd en ontvangen van meldingen is hij binnen 12 uur leeg.

Pluspunten

• Licht
  • Prijs

Minpunten

• Batterijduur
  • Groot bandje voor een smalle pols

schaapforlife 01-11-2019

Mooi design en fijn in gebruik

Ik was in het begin erg sceptisch over het horloge. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Na de eerste dag had ik al het gevoel dat ik niet meer zonder kon! Ik ontvang mijn appjes op mijn horloge. Ik vind het helemaal handig om te zien wanneer ik gebeld wordt, aangezien ik mijn telefoon altijd op stil heb staan. Het bijhouden van mijn stappen werkt goed met Google Fit. Ik raadt het product daarom ook zeker aan. Ik weet alleen niet of mijn witte horlogebandje ook wit blijft, maar het voordeel is dat het bandje te vervangen is! Ik vind het ook handig dat de wijzerplaten aan te passen zijn. Dan lijkt het alsof ik iedere week een ander horloge heb!

Pluspunten

• Mooi Design
  • Verwisselbare wijzerplaten
  • Verwisselbaar horlogebandje
  • Veel opties

Minpunten

• Prijs

L 31-10-2019

Top horloge!

Al voor de geplande datum kon ik het horloge ophalen. Feest! Bang dat ik het horloge iets te mooi had gemaakt in mijn gedachten heb ik nog een uurtje gewacht met open maken. Maar niets was minder waar. Alleen al voor het oog is het een prachtig horloge. Het ziet er uit als een "normaal" stijlvol horloge, maar dan met alle extra's! Ik heb even moeten zoeken waarom hij niet wilde opladen, maar zodra ik het stickertje aan de onderkant gevonden had, was dat probleem getackeld. Opladen maar. De batterij gaat, zeker in het begin, niet lang mee. Maar dat is niet gek. Ik ben aan het uitproberen geweest wat de apps deden, welke achtergrondjes er allemaal te gebruiken waren en ga zo maar door. Tijdens werktijden en 's nachts heb ik de trilfunctie uit staan, zodat ik niet onnodig gestoord word. Een persoonlijke keuze aangezien ik niet altijd bereikbaar wil zijn. Ik gebruik het horloge nu dan ook voor het bijhouden van mijn hartslag en het vastleggen van mijn beweging. En daar doet hij het super goed voor. De batterij gaat dan anderhalve dag mee. Meer dan zat als je het mij vraagt. Als je er langer mee wil doen, dan is dat een kwestie van de instellingen aanpassen zodat niet iedere 20 minuten je hartslag word opgenomen bijvoorbeeld. En al is 'ie leeg, met een uurtje aan de lader is de batterij ook weer vol. Al met al ben ik super blij met het horloge. Stijlvol en functioneel. Love it!

EV89 29-10-2019

Mooi strak horloge

Een mooi design. Het bandje had voor mij korter gemogen. Maar ik heb nu eenmaal slanke polsen, en ervaar dit bij vrijwel elk horloge.
Voor mij is dit horloge een fijn verlengstuk van mijn mobiel. Met twee kleine kinderen thuis is het niet handig om continue een mobiel bij mij te hebben. Dit horloge is wat dat betreft een uitkomst. Dit komt mede door het bandje; het is prettig dat dit van flexibel rubber is (of vergelijkbaar materiaal). Hierdoor heb ik geen tikkerij als ik achter de pc zit op werk en glijdt mijn horloge niet van boven naar beneden bij bewegingen.
Softwarematig werkt het goed en makkelijk. Er zitten ook leuke achtergronden bij die ook o.a. de hartslagmeter opgenomen hebben. Daardoor maak je makkelijker gebruik van de functies van het toestel.
De koppeling met mijn Samsung telefoon was ook prima. Dit ging heel vlot!
Een vergelijkbare horloge die mijn partner eerder gebruikt had, had een draaimechanisme rondom de klok. Daarmee kon je makkelijk door het menu scrollen. Dit was een leuke toevoeging geweest als het er wel was.
Kortom, fijn materiaal, handige toevoeging als je handen tekort hebt thuis, en makkelijk te bedienen software.

Pluspunten

• Flexibel bandje
  • Eenvoudig gebruik software

Minpunten

• Te lang bandje

Miss77 29-10-2019

Fijne smartwatch

Ik was erg blij dat ik de smartwatch mocht testen. Ik was niet zeker of het wat voor mij was. Ik vind dit model super licht dus het draagt erg prettig. Het installeren was erg makkelijk en ging redelijk snel. Was in het begin wel even uitzoeken waar ik alles kon vinden en waarschijnlijk heb ik ook nog niet alles ontdekt. Het meest prettig vind ik dat ik de meldingen van mijn telefoon binnen krijg. Ook Google fit met de hartslag meter gebruik ik vaak, ben onbewust toch meer gaan bewegen om mijn doelen te halen. Kortom een super fijne en niet te vergeten super mooie smartwatch

Samantha Miftari 28-10-2019

Mijn Ervaring

Mooi design, veel mogelijkheden en makkelijke bediening. Makkelijk te koppelen met je mobiel, wat gps betreft erg nauwkeurig. Heeft veel functies. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een mooie smartwatch. Mobiel is meer gericht op Apps dan een workout horloge.

• Zelf achtergrond kiezen

Minpunten

• Workout bediening
  • Batterij gaat snel leeg
  • Houdt de slaap niet bij

Monique 28-10-2019

Ik ben enthousiast, mooi en handig horloge!

Hoog draagcomfort. Fijn bandje niet zweterig wat je misschien verwacht van een kunststof bandje. Handige functies zoals het bellen van je telefoon wanneer je deze niet kunt vinden, zelfs als het geluid uit staat gaat hij over wanneer je hem met het horloge belt.
Leuk om de wijzerplaat steeds aan te passen aan je outfit!
Makkelijk in gebruik, veel functies spreken voor zich.
Fijn om aan te zetten tijdens het sporten zodat je precies ziet of je op de goede weg bent.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi!
  • Hoog draagcomfort

Minpunten

• Glad bandje, flapje aan uiteinde

Frederique 28-10-2019

Nog niet up-to-date

Hoewel het horloge er mooi uitziet, heeft het moeite met het behouden van de bluetoothconnectie. Het is nodig om enkele keren per dag het horloge opnieuw te koppelen aan je telefoon. Mogelijk is dit een probleem dat enkel voorkomt bij de nieuwste androidversie.
Zonder die problemen zou het horloge zeker een 8 verdienen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Veel schermmogelijkheden

Minpunten

• Meerdere keren per dag connecten

Chantal 23-10-2019

Prachtig horloge

Wat een mooi horloge! Ik gebruik hem nu ongeveer een week en vind hem erg fijn. Hij was makkelijk te verbinden met mijn telefoon en het is vrij makkelijk om hem te gebruiken. Je krijg op het horloge zelf ook best veel uitleg over hoe je hem gebruikt, maar ik mis toch wel een handleiding, want je moet nu zelf uitzoeken hoe alles werkt en je kan ook niet snel even iets terugzoeken. Als je er niet te veel mee doet, gaat de batterij ongeveer een dag mee. Doe je er meer mee dan is hij veel sneller leeg. Opladen gaat makkelijk met het snoertje dat erbij zit. Je 'plakt' de oplader eronder en je kan hem opladen. Wel een beetje jammer dat er alleen een snoer bij zit en dat er geen stukje bij zit die in het stopcontact kan. Nu kan je hem alleen opladen aan een computer of je moet zelf al zo'n stukje hebben. Ik gebruik nu die van mijn telefoon, maar vind het wel vervelend dat ik nu mijn telefoon en horloge niet tegelijk op kan laden. Bandje Verder vind ik het niet zo heel mooi dat het bandje van plastic is. Het voelt ook niet heel fijn aan. Leer had ik fijner gevonden. Je zou de bandjes moeten kunnen verwisselen, maar voor dit horloge zijn er geen andere bandjes te krijgen. Het is makkelijk om het horloge met je telefoon te verbinden. Al is hij de verbinding af en toe wel kwijt. Vooral als ik niet thuis ben, is de verbinding vaak weg. De verbinding is nu ook een paar dagen weg geweest. Ik kreeg geen apps en mails meer op het horloge. Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar na een paar dagen werkt het nu wel weer. Als ik de google assistent wil gebruiken, krijg ik ook vaak het bericht dat er geen verbinding met google is. Verder loopt het horloge ook best vaak even vast of duurt het lang voor hij reageert. Dit horloge leek me vooral erg handig om mee te sporten. Ik gebruikte eerst een app op mijn telefoon om te sporten, maar dat is best lastig soms, omdat je je telefoon dan telkens op moet pakken en dat is tijdens het sporten niet fijn. Ik heb een app gevonden die ook op het horloge werkt, dit is veel fijner dan met de telefoon, want je kan gelijk zien wat je moet doen, zonder elke keer je telefoon te pakken en het horloge trilt als je naar volgende oefening kan gaan. Hij loopt wel af en toe vast, dan blijft hij in een oefening hangen en hij stuurt het niet door naar google fit, wat hij wel zou moeten doen en wat op de telefoon ook wel gebeurt. Verder staat in de beschrijving dat je met het horloge kan zwemmen, maar ik durf dit niet te proberen, omdat er ergens anders staat dat hij spatwater dicht is en ik nu niet zeker weet of het kan. Ik heb hem wel al een keer omgehad onder de douche, dat ging goed, alleen ging hij door de aanraking van de waterdruppels vanalles doen. Maar dit is vast wel uit te zetten. Al met al, ondanks dat hij af en toe vast loopt, een heel fijn en mooi horloge!

Pluspunten

• Je kan de wijzerplaten aanpassen
  • Handig dat je apps en mails op te horloge krijgt
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Verliest soms de verbinding met je telefoon
  • Loopt af en toe vast
  • De batterij gaat niet heel lang mee
  • Geen andere bandjes voor dit model, plastic bandje
  • Geen handleiding

Maike 15-10-2019

Blij verrast

In eerste instantie twijfelde ik enorm over de kleurcombinatie. Tja..wit?! En mijn keuze viel niet direct op de MK. Maar ik ben er helemaal aan gewend en ik vind het een erg mooi horloge. Mooi formaat, lijkt stevig, goed bandje. De bandjes zijn verwisselbaar. MK bandjes vind ik erg prijzig, maar een 20mm bandje is ook elders wel te vinden.
Het menu van dit horloge is zeer uitgebreid. Daar moest ik ook wel even aan wennen. Maar na even "spelen" heb je het zo door. Door al het uitproberen was het horloge snel leeg, maar inmiddels redt de batterij het zo'n anderhalve dag bij normaal gebruik. Ik ben nog niet gaan sporten, dus of hij dan sneller leeg is kan ik nog niks over zeggen. De accuratie van de stappenteller weet ik ook nog niet. Wil ik nog eens testen met mijn samsung gear fit erbij. Waer OS werkt prima (veel wijzerplaatkeuze en opties) en Google fit is ook oké. Alleen de slaaptracker werkt niet. Hiervoor heb je blijkbaar een andere app voor nodig! Slapen met het horloge, ondanks het formaat, gaat overigens prima. Kortom, ik ben blij verrast!

Pluspunten

• Stevig
  • Veel mogelijkheden en opties
  • Uitgebreid

Minpunten

• Prijzig

Bibi-Jane Keurentjes 12-10-2019

Mooi mode accessoires

Heb het horloge nu enkele dagen in mijn bezit, ik vind het een super apparaat. Voor het wisselen van de achtergrond vind ik super handig zo heb je altijd een passend horloge bij je outfit.

Pluspunten

• Wisselbare wijzerplaat
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Weinig gebruiksaanwijzing
  • Bandje soms wat zweterig