Michael Kors Access Lexington Gen 5 MKT5080 - Zilver/Rosé goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Michael Kors Access Lexington Gen 5 MKT5080 - Zilver/Rosé goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Madolyn 11-11-2019

Zit als gegoten

Ik ben van een fitbit overgestapt naar deze mooie smartwatch. Opzich een groot verschil omdat je bijvoorbeeld gewoon hele gesprekken kan voeren als je een samsung hebt. De kwaliteit van de microfoon en de speaker zijn goed. Het horloge ligt lekker om de pols.
Uiteraard moet je rekening er mee houden als je dit horloge koopt dan als je de brightness van je scherm heel hoog zet je batterij ook minder lang mee gaat.
Leuk is dat je via de app op je telefoon de wijzerplaten kan aanpassen maar deze ook nog kan customizen in kleur.

Pluspunten

• ligt lekker om de pols
  • kwalieit microfoon en speaker goed
  • bij goed gebruik kan het horloge ruim een dag mee

Minpunten

• nog weinig apps compatible

MrsKiezel 08-11-2019

Mooi design

Horloge ziet er super mooi uit. Ik mis de handleiding bij het horloge. Je moet alles zelf uitzoeken en vond het in het begin echt even zoeken hoe alles zat. Wat ik vooral handig vind is dat je spotify kunt bedienen vanaf je horloge, heel handig op de fiets. Het bellen via het horloge vind ik nog even wennen, denk niet dat ik dat veel ga gebruiken.

Pluspunten

• Meldingen op horloge
  • Accu gaat 2 dagen mee
  • Spotify bedienen via horloge

Minpunten

• Meldingen Samsung workspace worden niet getoond
  • Geen handleiding
  • Zwaar horloge

Cindy 1985 06-11-2019

Super horloge

Hij is super gaaf kwa design, de handleiding is heel duidelijk en makkelijk,
Veel goede en positieve reacties gehad van de buitenwereld
Het scherm kan je aanpassen maar wat voor kleding je draagt dat was fantastisch en schitterende ontwerpen

Pluspunten

• Handleiding
  • Makkelijk in gebruik
  • Opladen
  • Keuzemenu bij ntwoorden van berichten
  • Veranderen van schermen

Minpunten

• Hij is enorm zwaar voor me arm
  • Knoppen op zijkant zijn groot

Aepke 05-11-2019

Mooi design

Super mooi horloge, draagt prettig en een zeer ruime band die goed aan te passen is. Mooie wijzerplaten ook. De batterij gaat erg snel leeg, vooral als je het horloge op uitgebreid hebt staan. Hij is dan na een uur of vijf leeg. Het opladen gaat wel snel. Moet hem wel vaak helemaal opnieuw instellen. Ook meet de hartslagmeter continue . Verder zitten er veel functies op, maar soms na het opnieuw instellen zie je ze niet meer.

• Wijzerplaten

Minpunten

• Batterij
  • niet altijd accuraat.
  • Erg groot

Elianne 03-11-2019

Prachtig horloge met veel opties

Het is een prachtig horloge met veel mogelijkheden. Van simpele dingen tot het wisselen van de achtergrond tot de mogelijkheid om te bellen met het horloge (handig in de auto!). Ik maak vaak gebruik van Spotify, maar wordt wel doorgeschakeld naar het dichtstbijzijnde apparaat. Mijn work-out wordt netjes bijgehouden, maar er is niet echt een mogelijkheid om iets met de resultaten te doen. Er zit een zaklamp op, handig als je in het donker de hond uitlaat. Handig dat Whatsappberichtjes ook beantwoord kunnen worden via het horloge. Het is ook zeer gebruiksvriendelijk: zonder gebruiksaanwijzing kom je er makkelijk uit. Batterij gaat vrij snel leeg, maar hij laadt gelukkig wel snel op.

Pluspunten

• Laadt supersnel op
  • Prachtig
  • Makkelijk wisselen van achtergrond
  • Veel functionaliteiten

Minpunten

• Batterij gaat vrij snel leeg
  • Telefoon en Spotify worden doorgeschakeld

LadyFrannie 02-11-2019

Echt een mooie smartwatch

Wat ben ik blij met deze smartwatch. Ik was al langere tijd op zoek naar een nieuwe smartwatch maar vind ze of niet mooi genoeg of niet de gewenste opties. Mijn ervaring met de smartwatch van Michael Kors is tot nu toe erg goed. Het is een eyecatcher, en met de dag leer ik steeds meer over de opties. Hartslagmeter, berichtjes in Whatsapp en Messenger, mooie verschillende startschermen. Echt top. Batterij laat zich snel op dus ongeveer een uurtje niet om en Je kunt weer de hele dag vooruit.
En ik kan zelfs via de horloge een gesprek voeren, geluidskwaliteit is goed en ook de mensen aan de andere kant horen me luid en duidelijk. Wat een topper
En er zijn nog heel veel apps te downloaden via play store dus de mogelijkheden zijn eindeloos.
En ik krijg echt heel veel complimenten over hoe mooi de horloge is... als ik dan laat zien dat het een smartwatch is zijn ze helemaal enthousiast

• Veel opties
  • Goede geluidskwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Batterij gaat maar 1 dag mee
  • Wel groot voor een dames pols maar ik hou ervan

Shiningstarlies 02-11-2019

Mooi horloge met mooie functies

Mijn ervaring met deze MK-smartwatch is positief. Het staat mooi, het valt niet erg op dat het een smartwatch en stappenteller is. Staat mooi en professioneel bij nette kleren. Je kan hem dus altijd om. Werkt goed samen met bijvoorbeeld onze digitale deurbel en ook met andere apps van mijn smartphone. Fijn dat er een stappenteller op zit, dan hoef ik die niet er naast te gebruiken. Ik mis eventuele slaapregistratie en herkenning van activiteit.

Pluspunten

• Mooi horloge
  • Past bij alle kleding en alle gelegenheden
  • Goeie samenwerking met apps van smartphone

Minpunten

• geen slaapregistratie
  • bandje moet nog ingekort worden

Assie 01-11-2019

Prachtig design

Prachtig design horloge. Je kunt kiezen uit diverse wijzerplaten. Apjes, mail en spotify op je horloge, jij mist niets meer. Laat je mobiel maar in je tas zitten! Nadeel vind ik dat de batterij snel leeg is, binnen een dag. Het horloge laadt overigens wel snel op en wat ook super is, het geeft je tips.

• Diverse wijzerplaten
  • Spotify bedienen met je horloge
  • Apjes en mail via je horloge
  • horloge geeft je tips

Minpunten

• batterij in 1 dag leeg
  • er zit geen gebruiksaanwijzing bij

VON 31-10-2019

De horloge heeft een mooi design. Echter voor een kleine vrouwenpols is het horloge te groot en te zwaar. Dit vermindert het draagcomfort. De horloge heeft vele mogelijkheden en verschillende wijzerplaten die je kunt aanpassen. Bij het horloge moet je echter wel een aparte app op je iPhone installeren wil je ermee aan de slag kunnen gaan. Je hebt ook een google-account nodig. Dat is omslachtig om te installeren, maar als hij het eenmaal doet, dan werkt het horloge snel. De accu is snel leeg en haalt een hele dag gebruik niet, dat is jammer en heeft voor mij de doorslag gegeven om toch voor een andere smartwatch te kiezen.

• Vele app mogelijkheden

Minpunten

• Lage batterijduur
  • Te groot voor vrouwenpols
  • Bandje lastig te verstellen

Chantal Oskam - de Wit 31-10-2019

Mooi, elegant en toch ook sportief

Ik heb de Michael Kors Lexington. In het begin moest ik erg wennen, vooral aan de grote van het klokje om mijn smalle pols. Zo heb ik best veel schakels ertussen laten verwijderen door de juwelier. Maar eenmaal aan het dragen valt het best mee. Ik krijg veel leuke reacties op het horloge. Het verbaast mij hoeveel opties en apps er zijn. Wel is de batterijduur matig wanneer je er veel mee bezig bent. Elke dag hangt hij wel even aan de oplader. Al met al erg tevreden.

Pluspunten

• Veel opties
  • Elegant en sportief
  • Mooie wijzerplaten
  • Nauwkeurig

Minpunten

• Batterijduur
  • Grote van de klok

mdvanwijn 30-10-2019

Prachtige smartwatch van Michael Kors

Mooi horloge. Echt een blikvanger. Doet wat hij moet doen. Hij is wel erg groot maar daardoor ook heel duidelijk.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• Geen goede handleiding erbij

zoesoe 29-10-2019

Super mooi horloge. Fijn dat je je eigen afbeeldingen kan kiezen wat je wilt dragen. Er zijn veel mogelijkheden

Pluspunten

• groot beeldscherm
  • werkt makkelijk

Minpunten

• batterij snel leeg

Boukje 28-10-2019

Mooi en handig

Super mooi horloge. De verschillende wijzerplaten zijn mooi duidelijk van ontwerp en goed bruikbaar. Het menu is makkelijk te gebruiken en te hanteren. Ik vind het handig dat er een hartslagmeter in zit. Mails en appjes zijn goed leesbaar. Het enige minpunt vind ik de accuduur. Als je het horloge op uitgebreid hebt staan dan gaat de accu net geen hele dag mee. Verder heb ik geen minpunten aan te merken

Pluspunten

• Mooi intwerp
  • Snel

Minpunten

• Accuduur

19visje86 17-10-2019

Prachtig horloge, echt een eyecatcher bij je outfit!

Het is een fantastisch horloge. Ik heb het horloge nu bijna een week in gebruik en kan nu al niet meer zonder. Na het ophalen heb ik het horloge opgeladen en vervolgens heb ik het bandje kleiner gemaakt met een horlogebandje inkorter. Dat was wel even spannend, maar achteraf viel het reuze mee en zou ik het iedereen aanraden dit zelf te doen. Zo’n tooltje is goedkoper dan een bezoekje aan de juwelier en kan meerdere keren gebruikt worden. Ik was even bang dat het horloge een beetje te groot zou zijn aan mijn smalle polsen met 44 mm, maar dat is gelukkig niet het geval. Het is groot, maar niet te groot. Alleen maar lekker om alle berichten goed te kunnen lezen. Het horloge zelf bevalt super goed. Ik mis geen bericht meer op mijn telefoon (wat vroeger nog wel eens gebeurde). Je hoeft ook niet meer elke keer op je telefoon te kijken of je iets gemist hebt. Hierdoor zit ik rustiger op de bank. Belangrijke meldingen mis je niet meer. Gelukkig kan je per app aangeven of je wel of niet een notificatie wilt ontvangen. Het enige nadeel is dat het Bluetooth bereik niet heel groot is, waardoor ik nog wel eens de verbinding kwijt raak met mijn telefoon. Om opnieuw verbinding te maken, moet ik dan de app op mijn telefoon even openen. De batterij van het horloge gaat ook prima een hele dag mee. Het horloge ligt in de nacht op de lader en gaat in de ochtend met opstaan direct om mijn pols. Heel handig vind ik de functionaliteit van de hartslagmeter. Ik gebruik het om af en toe mijn hartslag te meten en daar werkt het prima voor. Al met al ben ik heel blij met mijn exemplaar en hoop ik er nog heel lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Design band en kast
  • Batterijduur
  • Smartfunctionaliteit
  • Aanpasbare wijzerplaten

Minpunten

• Bluetooth bereik

mteun 16-10-2019

Mooi design, handig in gebruik

Dit horloge is echt dé eye catcher voor mij! Ziet er prachtig uit, mooi in vormgeving en bovendien heel erg handig. Alle meest gebruikte apps in mijn horloge! Gebruiksgemak is goed, compatible met andere apparaten. Enige minpunt vind ik de accuduur. Na 1,5 dag leeg; dat zou voor mij langer mogen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • mooi design
  • Prijs

Minpunten

• accuduur