Michael Kors Access Lexington Gen 5 MKT5078 - Goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Michael Kors Access Lexington Gen 5 MKT5078 - Goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Kim 16-05-2020

Waardeloos! 2x horloge in 14 dagen

Waardeloos! 3 mei gekocht bij de Bijenkorf.... 5 dagen later scherm op zwart, niet meer aan de praat gekregen dus terug. Omgeruild voor een nieuw exemplaar. 6 dagen later: exact hetzelfde probleem! Omgeruild voor een ‘ouderwets’ horloge. Wat een troep!

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Alles

Mpgoedhardt 09-11-2019

Stijlvolle smartwatch voor fashionista's

Het installeren had ik snel gefixt! De app werkt handig en in een paar stappen had ik de functionaliteiten door! Wel moest ik er een paar schakels uit laten halen om het goed passend te maken. Het horloge is iets zwaarder dan ik gewend ben, maar je krijgt er veel voor terug! De Heke dag heb ik er plezier van Snelle updates, berichtjes en reminders qua afspraken! Ook de functionaliteit vond mijn telefoon is ideaal! We ontdekken vrolijk verder!

Pluspunten

• Stijlvol
  • mooi design
  • veel functionaliteiten

Minpunten

• dagelijks opladen
  • Prijzig, maar vond het het zelf waard

Ruby 06-11-2019

Mooi en functioneel!

De horloge is in de eerste plaats een mooi sieraad om te zien. Meestal kan ik 1 tot 1.5dag met de batterij doen in de 'dagelijkse mode', op het begin minder dan een dag. Het is niet helemaal duidelijk waarom. In het begin is het even uitzoeken hoe alles werkt.

Erg fijn is dat ik ook mijn telefoon op kan nemen via de horloge, ik mis nu nooit meer een telefoontje. De eigen keuze van wijzerplaten zijn leuk, ook om dit aan te passen aan mijn outfit of de tijd van 't jaar. De MK acces modes functie om wijzerplaten op te slaan werkt minder intuïtief. De icon van de wijzerplaat blijft op de standaard kleur staan ook als je een aangepaste kleur hebt opgeslagen.

Muziek bedienen via Spotify en de hue Lampen bedienen via mijn horloge is ook top. Ook berichtjes ontvangen via de horloge is erg fijn. In 1 oogwenk weet ik of het belangrijk is of niet. En zelfs het beantwoorden dmv typen werkt verrassend goed.

Slaap tracking zit er helaas niet standaard in. De MK acces app hiervoor werkt dan ook niet samen met deze horloge. Aan de andere kant is de horloge wellicht ook te groot om snachts om te houden.

Pluspunten

• Opnemen en bellen via de horloge
  • Berichten ontvangen
  • Interactieve wijzerplaten
  • Google geïntegreerd

Minpunten

• Snel leeg
  • Gebrek aan handleiding
  • Slaap tracking is niet standaard geintegreerd

Ramona 06-11-2019

Mooi horloge

In het begin was ik wat sceptisch. De batterij gaat snel leeg als je het horloge optimaal wilt gebruiken (alle opties aan).
Nu ik een aantal opties heb uitgeschakeld gaat de batterij wel wat langer mee.
Het design is prachtig en ik vind het horloge niet zwaar om de pols.

Pluspunten

Minpunten

• Batterij snel leeg

Shanice 06-11-2019

Michael kors smartwatch

Het is een mooi horloge, je kan er veel mee.
Ik sport er vooral mee, en vind het handig dat ik mijn berichten zie binnenkomen zonder gelijk mijn telefoon te moeten pakken.
Batterij gaat helaas niet lang mee terwijl ik hem niet de hele dag gebruik. En de verbinding valt regelmatig weg wat ik wel heel vervelend vind.
Verder ben ik er blij mee.

Pluspunten

• Mooi horloge
  • Handig met sporten

Minpunten

• Batterij gaat snel leeg
  • Verbinding valt soms weg

CarolinaS 05-11-2019

Prachtige Smartwatch

Prachtig horloge, mooi design en ontelbare functies en mogelijkheden. Maar de batterij gaat slechts een dag mee en de stappenteller klopt totaal niet. Prachtig als horloge of verlengstuk van je mobiele telefoon

• Mogelijkheden
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Batterijduur
  • Stappenteller

Linda 05-11-2019

Mooi horloge met veel functies

Ik bezit deze horloge nu een tijdje. In het begin moest ik wennen aan alle functies maar al snel had ik door hoe alles werkte. Het horloge is makkelijk in het gebruik. Ik vond het wel wennen dat hij voor mij als kleine vrouw groot en zwaar was maar na een aantal dagen went dit ook.
Het horloge is mooi en heeft erg veel functies. Ik kan hem zelfs als afstandbediening gebruiken als ik een filmpje stream naar mijn tv. Ik ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Mooi horloge
  • veel functies
  • makkelijk aan te passen aan je style

Minpunten

• Groot
  • zwaar

An 05-11-2019

Gave watch maar zwaar

Een leuke, mooie en gave smart watch. Veel mogelijkheden, maar doordat hij behoorlijk zwaar is merk ik dat ik hem niet actief gebruik. Jammer, want anders zou ik hem zeker aanraden

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Behoordelijk zwaar

Anna 04-11-2019

Mooi horloge met veel mogelijkheden!

Ik heb hem nu een week en vind het design erg mooi. Ik heb hem wel een heel stuk moeten laten verkleinen omdat de band veel te lang was. Nu zit hij wel goed passend. Het horloge is wel echt heel groot, aangezien ik een hele dunne pols heb. Als je hem veel gebruikt gaat de batterij wel erg snel leeg vind ik. Ik moet hem elke nacht opladen. Sporten heb ik nog niet geprobeerd dus daar nog geen ervaring mee, wel leuk dat hij meedeelt hoeveel je hebt gelopen. Ik vind het leuk dat je diverse schermen kunt kiezen maar ik had verwacht dat ze aan bleven staan maar je ziet ze alleen als je het scherm aanraakt een paar seconden. Ik ben heel benieuwd nog hoe waterdicht hij is! Maar ik ga voorlopig niet zwemmen dus dat moet nog even wachten. Ik zou hem zeker aanbevelen, mooier dan andere smartwatches qua uiterlijk. Jammer dat het geen IOS systeem is. Update: Ik heb hem inmiddels iets langer. Grappig om te zien dat mijn horloge meer stappen leest dan mijn telefoon app. Sporten snap ik niet hoe ik dat moet instellen en wat hij dan extra gaat doen.

Pluspunten

• mooi design
  • veel opties

Minpunten

• het android besturingssysteem

Ilona 02-11-2019

Super Bling ??

Ik vind het horloge heel mooi, en het werkt prima Het installeren ging snel en makkelijk Ik vind het horloge wel behoorlijk groot naar mijn smaak en het is wel even wennen zo zwaar Wat ik ideaal vind is dat je je whatsappjes ziet binnen komen zonder dat je op je telefoon moet kijken Daarnaast is het ook een mooi sieraad om te dragen en geen ‘saaie’ smartwatch
Ik vind hem persoonlijk te bling om aan te houden in de sportschool maar de functies werken uitstekend
Het wisselen van de achtergrond en personaliseren is heel leuk, zo maak je hem echt uniek!

Pluspunten

• Bling looks
  • Personaliseren
  • Mooi, exclusief uiterlijk
  • Geen standaard smartwatch, echt een sieraad

Minpunten

• Btje zwaar
  • Vrij groot

Anne30787 02-11-2019

Stijl heeft ie!

Tja, als vrouw een smartwatch moeten kopen blijft toch een uitdaging. Of ze zijn ontzettend sportief (en ik wil hem helemaal niet alleen maar dragen tijdens het sporten!), of ze zijn ontzettend mannelijk, of ze zijn kei lomp en groot.

Michael Kors heeft daar wat op bedacht! Hopsakee! Stijlvol is deze horloge daarom zeker en om mijn ielige polsjes past ie helemaal prima. Vrouwen daarom opgelet! Zoek je iets stijlvols? Dan moet je deze zeker nemen.

Nu heb ik al twee keer eerder een smartwatch gehad en qua functionaliteit is hij niet heel veel anders. Is dat negatief? Nee, niet per se. Had ik er iets meer van verwacht? Ja, dat misschien wel. Innovatief is deze horloge daarom naar mijn mening niet, maar hij doet in principe wat ie moet doen.

Pluspunten

• Stijlvol

Stijlvol en functioneel horloge voor de drukke bij 01-11-2019

Stijlvol en functioneel horloge voor de drukke bij

Ik was al een tijdje op zoek naar een Smartwatch die veel kan, maar die er ook stijlvol uitziet. Toen ik de nieuwe Michael Kors Lexington zag werd ik wel erg hebberig. Hebben, hebben, hebben! En ik heb em! Het horloge heb ik in eerste instantie gekoppeld aan mijn Samsung Galaxy S8 en alles werkte naar behoren en perfect. Ik ben zelfstandig ondernemer, moeder en sporter, dus een horloge die meldingen op mijn telefoon weergeeft vond ik erg belangrijk, omdat ik niet constant met mijn telefoon bezig wil zijn. Dit vind ik echt super, mails, apps, telefoontjes, hartslag enz, alles verschijnt op mijn horloge waardoor ik weet of ik wel of niet naar mijn telefoon moet grijpen. Daarna heb ik een nieuwe telefoon gekocht, de iPhone Pro Max en het koppelen was toen een tijdje lastig, weet niet waar het aan ging, maar nu doet ie het weer helemaal perfect en is koppelen geen probleem meer. Super blij mee! Ook met het sporten kies ik een soort training uit en kan ik op het horloge zien wat mijn lichaam ermee doet. Ik raad het zeker aan als je van stijlvolle, stoere horloges houdt met veel functionaliteiten.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Werkt goed
  • Meldingen op horloge
  • Hartslagmeting

Minpunten

• Calorieenteller lijkt niet helemaal te kloppen

Irene 31-10-2019

Prachtig horloge

Ik mocht dit product testen, en kan eigenlijk niet meer zonder...

Het opladen van het horloge ging heel snel. Kon er ook gelijk mee aan de slag. Mooie achtergrond gekozen, helemaal leuk. Maar daarna... iedere keer is de verbinding met de telefoon kwijt. Dan moet de Bluetooth uit en weer aan en dan verbind . Nadat ik terug ben gegaan naar fabrieksinstellingen ging het beter. Verder is het instellen niet makkelijk. Er zit geen gebruiksaanwijzing bij en als ik google, zie ik alleen filmpjes waar ik nog niet wijs uit word. Als je wat verder zoekt op je telefoon, lukt het wel, maar daar moet je dan echt even voor gaan zitten.

Dag 1 was de batterij direct leeg. Na 3 dagen ontdekt dat je het scherm in de app ook kan uitzetten. Dat scheelde veel! De batterij gaat makkelijk een dag mee nu.

Het verstellen van het horlogebandje ging wel goed, was even priegelen, maar dat is met behulp van een apparaatje wel zelf gelukt.

Wel al veel complimenten gehad, de uitstraling is prachtig en het is ook fijn om te dragen.

Pluspunten

• Uitstraling

Minpunten

• Bluetooth verbinding

Diana Robben 31-10-2019

Top horloge

Geweldig mooi horloge
Mooi design en volop mogelijkheden
Zelfs bellen gaat probleemloos
En bij iedere outfit pas je de wijzerplaat aan de gewenste achtergrond en kleur aan

• Snel opgeladen

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing

Xenn 30-10-2019

Super stylish smartwatch

Allereerst krijg ik een hoop complimenten op het horloge. Het valt niet op dat het een smartwatch is, dus dat is leuk om vervolgens te laten zien. De wijzerplaat kun je wijzigen in de bijbehorende app. Ideaal om te kunnen kiezen welke look het beste bij je past. De horlogeband is heel ruim en kan bij de juwelier op maat gemaakt worden. Het opladen en koppelen van de smartwatch gaat snel en simpel. Het menu is wennen. Met drie knoppen en vier swipe richtingen duurt het even voordat je door hebt waar alle functies zitten. Lastig ook dat er geen gebruiksaanwijzing bij het horloge zit. Er zijn 3 standen voor het batterijgebruik. Ik kan twee dagen met de batterij doen, wat langer is dan de batterij van mijn horloge. Het draadloos opladen is makkelijk en snel.

Pluspunten

• stijlvol
  • makkelijk te koppelen
  • draadloos opladen
  • customizable wijzerplaat

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing
  • ingewikkeld menu

Angi 25-10-2019

Wauwww

Eerste wat opvalt is het mooie design. Een heel mooi sieraad, die meteen alle functies bezit van een smartwatch.
Door de Google assistent en wear os maakt deze smartwatch tot een waar genot.
Ik ben zelf positief verrast door wat het allemaal kan.

• Groot overzichtelijk scherm

Minpunten

• Kleiner maken van de band moet bij een juwelier.

Geke 23-10-2019

Prachtig horloge

Ik vind het een prachtig horloge! Al denk ik dat de functionaliteit beter kan in combinatie met een iPhone. Ik denk dat dit een beter product is voor iemand met een andere smartphone.

Pluspunten

• Prachtig horloge

Minpunten

• Bandje op maat maken is een crime
  • Werkt niet helemaal lekker met iPhone

Marloes 20-10-2019

Super mooie en veelzijdige smartwatch

Ik heb dit horloge nu een week in gebruik. Voordat ik hem ging dragen heb ik het bandje zelf ingekort en een screenprotector besteld. Het zou toch zonde zijn als er een kras op komt. Ik was al bekend met een smartwatch van Michael Kors. Mijn vorige horloge is een Michael Kors access runway. Als ik deze twee horloges vergelijk dan vallen mij een aantal punten positief op. De batterij van deze vernieuwde versie gaat langer mee dan de vorige. Helaas nog niet zo heel lang als bijv. smartwachtes van samsung die je maar 1x keer in de 2 a 3 dagen op hoeft te laden. Ik heb mijn horloge vannacht opgeladen, de hele dag actief gebruikt (berichten, hartslag meten, google fit, stappenteller, tijd) en nu 's avonds geeft de batterij aan dat hij nog 63% heeft. Je kunt ervoor kiezen om het scherm de hele tijd aan te laten staan. Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat de batterij eerder leeg is. Ik heb ervoor gekozen dat het scherm aan gaat als ik erop tik. Het horloge reageert meteen (ook met screenprotector). Je kunt ook kiezen voor de instelling: scherm aan als ik het horloge kantel. Wat nog meer een hele verbetering is : de microfoon en luidspreker zijn terug. Ik kan nu met mijn horloge oproepen beantwoorden. Heel fijn! Je kunt de instellingen zo aanpassen dat bijv. het geluid op de telefoon dempt wanneer je het horloge draagt. Ook kun je ervoor kiezen om een geluid af te laten spelen op het horloge of alleen te laten trillen. Het synchroniseren van mijn telefoon met het horloge was een fluitje van een cent. Via de app: Wear OS kun je het horloge personaliseren door een mooie wijzerplaat te kiezen. Op dit moment heb ik gekozen voor de wijzerplaat die naast de tijd en de datum ook het aantal stappen en mijn hartslag laten zien. Heel handig dat dit meteen zichtbaar is. Er zijn veel geschikte apps beschikbaar om te gebruiken op het horloge. Ik heb spotify al veel gebruikt. Ik speel muziek af via wifi luidsprekers in huis. Op het horloge kan ik door de playlist scrollen. Heel handig tijdens het koken of schoonmaken ;) Wat ik ook een aanrader vind is de app: google keep. Een hele handige notitie app. Ik maak er bijv. boodschappenlijstjes in. Heel handig in de supermarkt...het boodschappenlijstje draag ik zo om mijn pols ;) Voor alle apps op het horloge geldt: je kunt instellen of je meldingen wilt ontvangen. Kortom het horloge is helemaal naar eigen wens in te stellen. Tot nu toe ben ik heel enthousiast... Nu nog even ontdekken wat google assistent allemaal kan.

Pluspunten

• Synchroniseren met telefoon
  • personliseren naar eigen wens
  • niks meer missen
  • eyecatcher
  • oproepen beantwoorden met horloge

Lotte 20-10-2019

Gave smartwatch

Super mooie smartwatch! In het begin wel even wennen omdat het ten opzichte van een gewoon horloge best zwaar is. Maar na 2 dagen weet je niet beter. Heel simpel te koppelen met je Google account.
Zitten er leuke apps op zoals Google fit,
hartslagmeter en stappenteller. Deze werken goed.
Ik ben heel tevreden met deze smartwatch vooral het design zo mooi! En er keuze uit heel veel wijzerplaten dus machted altijd bij je outfit.
Enige nadeel is dat de batterij ongeveer 1 dag mee gaat. Dat is best wel kort.

Pluspunten

• Desgin
  • Gebruiksvriendelijk
  • Duidelijk schermpje

Minpunten

• Batterij

Corabart 17-10-2019

Goede ervaring

Ik ben helemaal blij met de goudkleurige smartwatch van Micheal Kors. Hij heeft heel veel leuke opties erop zoals zoek mijn telefoon. Hij ziet er erg mooi uit en ook de vele verschillende schermen waar je uit kan kiezen is echt heel erg leuk!! Hij is niet erg zwaar dus heel een fijn draag gemak.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijke app
  • Werkt goed en snel